AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #21 Del Skrevet 4 timer siden Jeg hadde blitt rasende på mannen! hvordan i alle dager skal han gå foran som et godt eksempel å lære barna om respekt og ta hensyn til andres ting- når han selv driter i det? for et elendig forbilde og for en jævla barnslig mann! Og hvis han attpåtil har hørt at barna snakket om spilling? Hvordan klarer han ha samvittighet til det? blir oppriktig provosert- og ja- dette tror jeg er sant! Ser faktisk ikke bort ifra at dette er noe mannen min kunne funnet på. For innimellom er han ekstremt tankeløs 😅 Anonymkode: 5f525...10f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4 timer siden #22 Del Skrevet 4 timer siden Hvis han skal på hyttetur å spille med kompiser må de de ordne seg sine egne spillkonsoller. Han kan jo ikke bare ta barna sine når de skal bruke den? Er han alltid like dum eller bare i denne situasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 1 time siden #23 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilke problemer mener du jeg lager?? Det koster over 5000kr og han ser ingen grunn til å kjøpe en selv når det finnes i huset (ikke jeg heller for den saks skyld.) Han har mer enn god nok tid til å låne den når ikke ungene bruker den. Han trenger ikke å okkupere den når de skal ha den. Dessuten er jeg ikke en sutrete kjerring og sier ikke dette for egen del. Det er for ungenes del, hans unger også altså🙄 Anonymkode: 7dad2...cc4 En ny koster 3590 på netonnet.no. Brukt enda billigere. Han har jo åpenbart ikke god nok tid til å bruke den når ungene ikke bruker den. Hadde det vært sant, så hadde du ikke vært midt oppi denne smørja nå. Det forstår du vel?! Dere har kanskje bare også en TV i huset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 1 time siden #24 Del Skrevet 1 time siden minister-mio skrev (2 timer siden): Hvis han skal på hyttetur å spille med kompiser må de de ordne seg sine egne spillkonsoller. Han kan jo ikke bare ta barna sine når de skal bruke den? Er han alltid like dum eller bare i denne situasjonen? I følge TS, så har de jo ikke noe problem, for han kan bare bruke den når ungene ikke bruker den vettu. Så når han er på hyttetur, så skal han (eller TS) kjøre i skytteltrafikk mellom hus og hytta etter når ungene spiller🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #25 Del Skrevet 1 time siden Makavelli skrev (3 timer siden): TV-spillet er jo ikke problemet. Sutrete kjerringer som selv er avhengig av some og søppel-TV er problemet. Her er det grinete gubber som er problemet… Anonymkode: 0e080...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #26 Del Skrevet 1 time siden 😂 jeg kjenner meg igjen når barna vår var små. Da var det Nintendo ds. Begge barna fikk og jeg og mannen min ble helt frelst. Men vi tok. Ikke over for barna da. Men veldig artig å spille. Så når dem var lei så spilte vi. 😂 å det var tider det. Trur jeg må lete etter dem slik at jeg kan spille litt igjen. Anonymkode: 52db6...54b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #27 Del Skrevet 1 time siden Si at han må spørre ungene om den er ledig og om han får låne leken deres. Og selvsagt ikke ta med seg barnas leker uten at de har sagt det er greit. Kjøpe seg inn blir jo litt tullete, han har vel allerede vært med å betale for den? Er det for å kunne hevde førsterett iblant? Anonymkode: 6a564...305 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå