AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hei! Jeg jobber i et lite firma, gjort det i noen mnd. Sjefen min har mast flere ganger denne uka om jeg har mulighet til å hjelpe til idag i noen timer, vi hadde avtalt å møtes kl 18, jeg sendte meld idag kl 13 for å få bekreftet at vi faktisk skal møtes.. ingen svar, kl 15 ringte jeg.. da han tok tlf var det sånn « Hei, vi møtes imorgen, så mye greier med barna her idag, ingen beklagelse, virker nesten som han synes det var et «bry» at jeg ringte» jeg hadde planlagt dagen min etter den avtalen vi hadde..jeg har også et barn, tenåring å ta hensyn til. Hva tenker dere om slik oppførsel? Anonymkode: fb066...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Høres uprofesjonelt ut, men da vet du det til neste gang Anonymkode: b6239...1a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Holder det ikke med en tråd? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Livet skjer… selv for sjefer! Anonymkode: 6a237...8cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Livet skjer… selv for sjefer! Anonymkode: 6a237...8cc Ja, men som sjef gir jeg beskjed i god tid og lønner overtid hvis jeg ikke gir beskjed i god tid. Anonymkode: 3bab9...240 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Neste gang sier du nei til å jobbe utenom fastsatt arbeidstid. Anonymkode: dd3b3...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg hadde møtt opp til det avtalte klokkeslettet uten å ha ringt på forhånd. Har jeg fått en beskjed så forholder jeg meg alltid til det. Dukker det ingen opp så hadde jeg notert meg min 2 t for oppmøte ( vi har det sånn på min jobb i tilfelle noe skjer). Det kan være at mannen ikke er vant til å være sjef/ leder og ikke har tilstrekkelig kunnskap om regler og rettigheter for ansatte. Jo mere profesjonell du er , jo mere proff må han lære seg til å bli . Anonymkode: 094a9...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym75o Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde møtt opp til det avtalte klokkeslettet uten å ha ringt på forhånd. Har jeg fått en beskjed så forholder jeg meg alltid til det. Dukker det ingen opp så hadde jeg notert meg min 2 t for oppmøte ( vi har det sånn på min jobb i tilfelle noe skjer). Det kan være at mannen ikke er vant til å være sjef/ leder og ikke har tilstrekkelig kunnskap om regler og rettigheter for ansatte. Jo mere profesjonell du er , jo mere proff må han lære seg til å bli . Anonymkode: 094a9...7c5 Enig Endret 3 timer siden av Anonym75o Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Synes det er utrolig respektløst, kunne egentlig heller besøkt min gamle bestemor… Anonymkode: fb066...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Synes det er utrolig respektløst, kunne egentlig heller besøkt min gamle bestemor… Anonymkode: fb066...6f7 Det gikk skeis denne gangen, men om ikke du hadde ringt så hadde han kanskje dukket opp. Du «ga» han sjansen til å avlyse når du ringte. Han hadde sikkert på forhånd lurt på hvordan han skulle rekke den avtalen. Ikke greit for deg når dine planer gikk i vasken, men vær veldig korrekt heretter med avtaler som blir gjort. Ikke ta kontakt for å dobbeltsjekke når dere allerede har en avtale. Tiden vill vise seg om denne jobben blir levelig og forutsigbar nok Anonymkode: 094a9...7c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26 minutter siden #11 Del Skrevet 26 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det gikk skeis denne gangen, men om ikke du hadde ringt så hadde han kanskje dukket opp. Du «ga» han sjansen til å avlyse når du ringte. Han hadde sikkert på forhånd lurt på hvordan han skulle rekke den avtalen. Ikke greit for deg når dine planer gikk i vasken, men vær veldig korrekt heretter med avtaler som blir gjort. Ikke ta kontakt for å dobbeltsjekke når dere allerede har en avtale. Tiden vill vise seg om denne jobben blir levelig og forutsigbar nok Anonymkode: 094a9...7c5 Fortsatt ikke greit… Anonymkode: fb066...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå