Gå til innhold

Hva tenker dere om en aldersforskjell på 8 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hun 30 år, han 22 år. 

Anonymkode: 0fd6a...dbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For menn så er det bare sex ikke noe mer, ser ikke noe fremtid med noen som er eldre.

For kvinne så er det bare følelser og sex som tenker kan bli noe fremtidig forhold?

Anonymkode: 1ccfb...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bryr meg ikke. You do you!

Anonymkode: 84cc8...a8e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannen min er 10 år eldre, og det fungerer helt fint. 

Det går sikkert andre veien også, - kommer mest an på hvor dere er i livet mht. ønske om å binde seg. 

Anonymkode: edca7...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At hun må være veldig barnslig. Det er noe spesielt med folk over 30, som går for noen under 25. Han er ikke ferdig utviklet i hodet

Anonymkode: 72576...aae

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

At hun må være veldig barnslig. Det er noe spesielt med folk over 30, som går for noen under 25. Han er ikke ferdig utviklet i hodet

Ved hvilken alder er man "ferdig utviklet" i hodet?

Anonymkode: 85c25...e73

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Traff mannen min når jeg var 22 og han var 30. 🙂

Vi er i dag gift med barn, hus og hjem. Alle sier vi har et drømmeforhold og er ment for hverandre. Vært sammen i 11 år.

Så jeg er positiv 🙂👍

Anonymkode: 9f933...45a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ved hvilken alder er man "ferdig utviklet" i hodet?

Anonymkode: 85c25...e73

Rundt 25.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri vurdert det, hverken ene eller andre veien. Hverken nå, eller når jeg var yngre. 

Men andre gjør som de vil heldigvis ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har vært sammen i 20 år, og har åtte års aldersforskjell. Jeg er 58 og han 50 nå.

Anonymkode: cf6b6...e68

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en venninne i samme tilfelle. De er veldig like mentalt og passer bra sammen. Ingen problem med aldersforskjell, det at man matcher er jo det viktigste :) 

Anonymkode: 77fb7...55a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes aldersforskjellen er for stor til at jeg ville valgt den selv, men det er bedre med eldre kvinne og yngre mann enn andre veien. Damer på 40 + er mer vitale enn tilsvarende menn, og de lever lenger.

Anonymkode: ab991...1d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min mann er 7 år eldre enn jeg. Har aldri opplevd det som spesielt stor aldersforskjell. Men det er kanskje annerledes når forskjellen er "andre veien". En mann på 22 er jo ofte (men selvfølgelig ikke alltid) ganske umoden i forhold til en kvinne på 30. Men hvis det fungerer for dere, er vel det det viktigste?

Anonymkode: 6647c...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis hun ser etter den store kjærligheten, bør hun sannsynligvis gå videre. Er det bare moro, kjør på. Det er ikke aldersforskjellen i seg selv som er problemet, men at han er 22.

Anonymkode: 3eb35...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes ikke 8 år er så mye, så lenge begge er over 20. 

Men jo yngre den yngste er, jo større forskjell blir det jo.. først og fremst på livsfase, når det kommer til om man er klar for barn, hvor man er økonomisk etc. Også litt på livserfaringen, det er jo år som former en, de årene man studerer og velger jobb og starter karrieren. Man kan også endre veldig smak.. jeg har ikke statistikken på dette, men det er vel ikke så mange som ender opp med å være sammen med den de møtte da de var 22 resten av livet? Altså med andre ord, det blir brudd om noen år.

Det blir jo bare en fordom da, og det er jo ikke noe man hører på når man er forelsket.

Anonymkode: 937e0...cc0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...