bullehurk Skrevet 2 timer siden #21 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): men har ikke kjent en skikkelig stiv pikk på over 10 år. Ja, er det ikke herlig ! Helt ubeskrivelig deilig er det. Kv. strax 50, med yngre elsker(e). 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #22 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han er 25 og jeg fyller straks 48, så det er nesten 23 års aldersforskjell, noe jeg syns er kriminelt! Han, derimot trodde jeg var over 10 år yngre, og liker min erfaring og den avslappede forhold til sex. Ja, for det er bare et lettere vennskap og sex, ikke noe mer, og det blir det heller ikke. For meg er det helt absurd at han tenner på meg, -men det gjør han virkelig og det gjør meg utrolig lykkelig. Utrolig godt å bli sett og være ønsket, for jeg er egentlig gift, men har ikke kjent en skikkelig stiv pikk på over 10 år. Anonymkode: c620f...886 Hva hadde du sagt om en mann på nesten 50 hadde holdt på med ei jente på 25? Kan jeg vennligst få et ærlig svar? Anonymkode: 8ee4e...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #23 Del Skrevet 53 minutter siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere som er 48, dere vet at overgangsalder er rett rundt hjørnet og både lyst og andre ting kan forandre seg dramatisk? Tørke som Sahara osv. Hvordan forklare dette for en ungfole? Anonymkode: 8ee4e...770 Nå er jeg allerede i overgangsalderen for lengst, og selv om kroppen har forandret seg på flere måter, er jeg allikevel den våteste han har vært sammen med Vi mennesker er ikke like! L Anonymkode: c620f...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #24 Del Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva hadde du sagt om en mann på nesten 50 hadde holdt på med ei jente på 25? Kan jeg vennligst få et ærlig svar? Anonymkode: 8ee4e...770 Det er utrolig mange menn som har MYE yngre kjærester, men oftest er det menn med penger. Denne mannen tjener bedre enn hva jeg gjør, så det er ikke pga pengene L Anonymkode: c620f...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #25 Del Skrevet 46 minutter siden bullehurk skrev (1 time siden): Ja, er det ikke herlig ! Helt ubeskrivelig deilig er det. Kv. strax 50, med yngre elsker(e). 😜 Ja, og i tillegg blir han stiv som en pinne bare jeg kysser han! Slipper å holde på i 15 minutt for å få den noenlunde stiv! L Anonymkode: c620f...886 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #26 Del Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, og i tillegg blir han stiv som en pinne bare jeg kysser han! Slipper å holde på i 15 minutt for å få den noenlunde stiv! L Anonymkode: c620f...886 Du utgir deg for å være litt av en Queen du, som kan ha draget på hvem som helst? Kropp som en tjueåring og våt som en foss? Anonymkode: 8ee4e...770 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravnen_238 Skrevet 19 minutter siden #27 Del Skrevet 19 minutter siden Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så opphengt i alder. Er du over 18 år så er det vel hipp som happ.. You do you, and be happy! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravnen_238 Skrevet 17 minutter siden #28 Del Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja, og i tillegg blir han stiv som en pinne bare jeg kysser han! Slipper å holde på i 15 minutt for å få den noenlunde stiv! L Anonymkode: c620f...886 Du finner 20-åringer som ikke klarer å få den skikkelig stiv, så det har ikke noe med alderen å gjøre.. Er du tent på personen du er med, føler deg trygg, får behovene dine møtt - så står den rett til værs! Enten du er 20 eller 70. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #29 Del Skrevet 6 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Helt ærlig, så syns jeg det er ekkelt han kunne vært faren din. Anonymkode: 95911...4e9 Anonymkode: a0bc8...9f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden #30 Del Skrevet 3 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Godt gjort av en fyr på 25 å være far til ei på 48!🤣Les HI før du skriver.. Anonymkode: c599b...efa Ekkelt uansett. Anonymkode: 95911...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå