Gjest bipolar Skrevet 21. januar #81 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): De fleste bryr seg ikke de vet at det fins glidemiddel... hilsen dame 55+ Anonymkode: 4d9e7...855 Liker deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #82 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva med deres yngre medsøstre i 20-åra? Tror du de vil ha en horebukk som dupper pikken inn i ei bestemor? Nope. Anonymkode: 8ee4e...770 de i 20 åra vil KUN ha en direktør i slutten av 30 åra. som ser ut som depp. men har kroppen til the rock, lønna til Elon. or er hjemme hele dagen. Så de driter i om 25 åringer knuller mødre, bestemødre eller oldemødre. Go Oldgirls. Go Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #83 Del Skrevet 21. januar visp skrev (6 timer siden): TS er en mann. Det er helt garantert. Hvorfor vil du ha noen som er så eldre? Antageligvis er det kun fordi du tror det skal føles trygt. Du må jo satse på din egen alder. sigh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #84 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja du tror de yngre medsøstrene får vite om den moroa…? Anonymkode: 81439...9a5 de vet, og i bestefall gir fa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 21. januar #85 Del Skrevet 21. januar Hvordan er man «egentlig gift»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #86 Del Skrevet 21. januar Rotemor skrev (1 minutt siden): Hvordan er man «egentlig gift»? Hehehe det er en jente ting. Når en person har skilt seg i hjertet og hodet sitt. men ikke fortalt partneren. En normal situasjon i ekteskap med mer enn 5 års løpetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 21. januar #87 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 14.49): Han er 25 og jeg fyller straks 48, så det er nesten 23 års aldersforskjell, noe jeg syns er kriminelt! Han, derimot trodde jeg var over 10 år yngre, og liker min erfaring og den avslappede forhold til sex. Ja, for det er bare et lettere vennskap og sex, ikke noe mer, og det blir det heller ikke. For meg er det helt absurd at han tenner på meg, -men det gjør han virkelig og det gjør meg utrolig lykkelig. Utrolig godt å bli sett og være ønsket, for jeg er egentlig gift, men har ikke kjent en skikkelig stiv pikk på over 10 år. Anonymkode: c620f...886 Se på Macron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 21. januar #88 Del Skrevet 21. januar bipolar skrev (2 timer siden): Omsorgsfulle deg. Andre veien kalles det for 'grooming' og gir lang ferie på statens bekostning. Men jeg er helt enig med deg. beauti is skin deep. Uglyness goes to the bone. Sex appeal. Kjærlighet. Tiltrekning. Kjenner ingen alder. All denne skammen er det som det tredje, fjerde og femte kjønn. Sosialt construkt. Gjør som i kardemommeby. Alle må være snille og greie. Og ellers gjør vi som vi vill Og der skjønte jeg at du er et ekte mannfolk.. som tør å skrive ærlig med seksuell intelligens😉👍 Enig: "Tiltrekningskraft, forenklet appetitt og seksuelle drifter kjenner ingen alder"👏 Jeg har aldri truffet en eldre dame, som ikke ble tårevåt av glede og takknemighet. Dette er selvfølgelig gjensidig, så det er både magisk og magnetisk💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bipolar Skrevet 21. januar #89 Del Skrevet 21. januar Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Og der skjønte jeg at du er et ekte mannfolk.. som tør å skrive ærlig med seksuell intelligens😉👍 Enig: "Tiltrekningskraft, forenklet appetitt og seksuelle drifter kjenner ingen alder"👏 Jeg har aldri truffet en eldre dame, som ikke ble tårevåt av glede og takknemighet. Dette er selvfølgelig gjensidig, så det er både magisk og magnetisk💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #90 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): 0/10 Anonymkode: 3efbb...386 -10/10 Anonymkode: 6552e...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #91 Del Skrevet 21. januar Fru Uperfekt skrev (4 timer siden): Se på Macron Han må alltid nevnes i slike sammenhenger. Anonymkode: 6552e...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #92 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 16.06): Da har du ikke snakket med særlig mange. Flere blir helt aseksuelle etter overgangsalder. Det er et faktum. Anonymkode: 8ee4e...770 Tar de ikke hormoner for å unngå det?? Anonymkode: 7a042...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 21. januar #93 Del Skrevet 21. januar bipolar skrev (15 timer siden): Hehehe det er en jente ting. Når en person har skilt seg i hjertet og hodet sitt. men ikke fortalt partneren. En normal situasjon i ekteskap med mer enn 5 års løpetid. Det er ikke en jenteting. Det er antagelig en slags unnskyldning for utroskap, brukt av begge kjønn. Det er uansett ikke noe som heter «egentlig gift». Det er noe man er eller ikke er. Evt så er man separert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #94 Del Skrevet 22. januar Rotemor skrev (19 timer siden): Det er ikke en jenteting. Det er antagelig en slags unnskyldning for utroskap, brukt av begge kjønn. Det er uansett ikke noe som heter «egentlig gift». Det er noe man er eller ikke er. Evt så er man separert. Eller at man bedriver swinging og har et ganske spennende liv Mvh TS Anonymkode: c620f...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iadnuyh Skrevet 22. januar #95 Del Skrevet 22. januar Har vært i to «lengre» forhold, gift i et av dem. Den beste tiden er nå og har vært det de syv siste årene, nå trengs bare en «APP»Hadde ikke klart å leve sammen med en partner som ikke «fungerer» tilfredsstillende, det er livet for kort til. Å være med to samtidig er uproblematisk så lenge man ikke blir kjærester. Nyt «singel» livet vær med mange og plutselig kanskje stemmer alt du har savnet.. For meg har de siste års erfaringer i voksen alder med mange vært helt utrolig og jeg ville ikke vært foruten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå