Gå til innhold

Utrolig stor aldersforskjell!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han er 25 og jeg fyller straks 48, så det er nesten 23 års aldersforskjell, noe jeg syns er kriminelt! Han, derimot trodde jeg var over 10 år yngre, og liker min erfaring og den avslappede forhold til sex.  Ja, for det er bare et lettere vennskap og sex, ikke noe mer, og det blir det heller ikke. 

For meg er det helt absurd at han tenner på meg, -men det gjør han virkelig og det gjør meg utrolig lykkelig. Utrolig godt å bli sett og være ønsket, for jeg er egentlig gift, men har ikke kjent en skikkelig stiv pikk på over 10 år.  

Anonymkode: c620f...886

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han er 25 og jeg fyller straks 48, så det er nesten 23 års aldersforskjell, noe jeg syns er kriminelt! Han, derimot trodde jeg var over 10 år yngre, og liker min erfaring og den avslappede forhold til sex.  Ja, for det er bare et lettere vennskap og sex, ikke noe mer, og det blir det heller ikke. 

For meg er det helt absurd at han tenner på meg, -men det gjør han virkelig og det gjør meg utrolig lykkelig. Utrolig godt å bli sett og være ønsket, for jeg er egentlig gift, men har ikke kjent en skikkelig stiv pikk på over 10 år.  

Jeg er i en liknende situasjon… dame på straks 48 her også, ulykkelig gift (men kan ikke gå fra mannen fordi han hverken fungerer fysisk eller psykisk, uten jobb osv i over ti år, null sex). Her har jeg funnet en flott kar på rett over 30 som har gitt meg livslysten tilbake. I starten tenkte jeg også at det var galskap, men nå tenker jeg at jeg bare skal ta den fine opplevelsen til meg. Håper du gjør det samme❤️

Anonymkode: 6379b...4a6

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hva hadde du synes om det var omvendt? 48 år gammel mann som hadde en 25 år gammel jente? 

Damer kan også være gamle griser ser vi... 

Anonymkode: a0bc8...9f2

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg er i en liknende situasjon… dame på straks 48 her også, ulykkelig gift (men kan ikke gå fra mannen fordi han hverken fungerer fysisk eller psykisk, uten jobb osv i over ti år, null sex). Her har jeg funnet en flott kar på rett over 30 som har gitt meg livslysten tilbake. I starten tenkte jeg også at det var galskap, men nå tenker jeg at jeg bare skal ta den fine opplevelsen til meg. Håper du gjør det samme❤️

Dere som er 48, dere vet at overgangsalder er rett rundt hjørnet og både lyst og andre ting kan forandre seg dramatisk? Tørke som Sahara osv. Hvordan forklare dette for en ungfole?

Anonymkode: 8ee4e...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere som er 48, dere vet at overgangsalder er rett rundt hjørnet og både lyst og andre ting kan forandre seg dramatisk? Tørke som Sahara osv. Hvordan forklare dette for en ungfole?

Hvorfor trenger de å forklare noe som helst hvis det er et uforpliktende forhold? Poenget med den typen forhold er vel at man går hvert til sitt hvis man ikke har lyst lenger.

Anonymkode: c679f...0c2

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå vet jeg ikke hvor bevandret du er i kvinnelig anatomi, men damer fortsetter nå å ha digg sex etter både 50, 60 og 70.

Antageligvis har vel fyren hørt om ovrrgangsalder før også...😊

Anonymkode: a42b4...fc6

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Selvfølgelig kan du gå fra mannen. Han er da ikke ditt problem.

Anonymkode: 6c06b...9b1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det forsvarer likevel ikke utroskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvert treff jeg har med den deilige, potente karen bidrar til å holde overgangsalderen unna❤️Heldigvis forteller mine venninner i 50 årene at de er like kåte som før.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvert treff jeg har med den deilige, potente karen bidrar til å holde overgangsalderen unna❤️Heldigvis forteller mine venninner i 50 årene at de er like kåte som før.

Da har du ikke snakket med særlig mange. Flere blir helt aseksuelle etter overgangsalder. Det er et faktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da har du ikke snakket med særlig mange. Flere blir helt aseksuelle etter overgangsalder. Det er et faktum.

Mulig det. Men slett ikke alle. Meg selv inkludert. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Stor pike skrev (1 minutt siden):

Mulig det. Men slett ikke alle. Meg selv inkludert. 

Så du har passert overgangsalderen i en alder av 48? Gratulerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så du har passert overgangsalderen i en alder av 48? Gratulerer.

Ikke 48, nei. Jeg er eldre og har en kjæreste som er 14 år yngre enn meg. Det plager ikke meg, hvorfor skal det plage ham? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerangrep, avsporing og tilhørende svar.

Rhodiola, adm.

Endret av Rhodiola
etterfølgende innlegg ble slettet for avsporing den 19.01.2025 kl. 18:42.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Stor pike skrev (1 time siden):

Ikke 48, nei. Jeg er eldre og har en kjæreste som er 14 år yngre enn meg. Det plager ikke meg, hvorfor skal det plage ham? 

Det plager ikke deg, det plager ikke han, og det bør ikke plage noen andre heller! Kos dere!

Anonymkode: 2898d...c5c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så du mener problemet her er på den modne damens side? Det bør vel heller være rimelig flaut for en mann over myndig alder å ikke ha fulgt mer med i timen enn å vite hva overgangsalder er, uten å få det forklart… 🤔

Anonymkode: 81439...9a5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, uff. Jeg hadde ett skikkelig oppsving i sexlyst fra 45-51 år. Hadde mye deilig sex da. Så kom overgangsalderen, og i 3 år har lysten vært så og si helt fraværende. 

Anonymkode: 283ff...02c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og jeg selv og mine venninner i 50 årene har fraværende eller lav sexlyst. Ikke engang en yngre kjekkas kan tenne meg nå. Vært sånn siste 3 år. 

Anonymkode: 283ff...02c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt ærlig, så syns jeg det er ekkelt han kunne vært faren din.

Anonymkode: 95911...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt ærlig, så syns jeg det er ekkelt han kunne vært faren din.

Anonymkode: 95911...4e9

Godt gjort av en fyr på 25 å være far til ei på 48!🤣Les HI før du skriver..

Anonymkode: c599b...efa

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...