AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #181 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor vil du absolutt ta barnet ut av det eneste hjemmet det noen gang har hatt? Fra omsorgspersonene det har kjent hele livet? Du går inn i dette på helt feil måte. Leste du at far ikke ville fjerne barnet fra hjemmet, da hadde far omsorgsevne når han lot barnet bli der det hadde vokst opp? Anonymkode: a1261...f2a Ja jeg leste det. Vil ikke det heller hvis barnet vil være der. hjelper ikke presentere en opphøyd versjon av meg men jeg tror hun tenker hun kan bruke meg å få barnet hjem. Når alt annet er prøvd, så har de ingenting på meg. De kjenner ikke meg, barnevernet etc Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #182 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke det? Mora er den som har hatt samvær jevnlig og hun kjenner barnet bedre enn jeg gjør, så hvis hun mener at jeg må komme inn i saken og gjøre noe så kan jeg ikke nekte det. Jeg har gjort ting overfor henne også jeg prøver å gjøre opp for nå. Barnet vil ikke på samvær med henne men hvis hun mener jeg har en sjans så er jeg ræva forelder hvis jeg sier nei jeg gidder ikke. Så å si det til barnet senere da? Ble spurt om å gjøre noe men gadd ikke. Har ikke noe valg. Hun har uansett styrt det her fra the beginning Anonymkode: e2b96...d9c Er det pga mor presser på at du vil inn i bildet i forhold til barnet? For å hjelpe mor til å få kontakt med barnet via deg? Anonymkode: 1cee5...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #183 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det pga mor presser på at du vil inn i bildet i forhold til barnet? For å hjelpe mor til å få kontakt med barnet via deg? Anonymkode: 1cee5...7a5 Nei vil ha kontakt jeg. Har gjort så mange feil hele veien, så har ikke råd til å gjøre flere feil nå. Prøver bare å gjøre det riktige Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #184 Del Skrevet 14 timer siden Har selv bodd i et foster hjem fra jeg var liten. Mamma og pappa er de som jeg bodde i fosterhjem til. Det var de som var med meg i godt og vondt. De som opptro meg og gjorde meg til den jeg er i dag. Traff min biologiske mor 1-3 ganger i året fram til jeg var 11 år. I ungdomstiden var jeg en uke hos min biologiske mor 1 gang i året. Min biologiske far hadde jeg minimal kontakt med fram til jeg var 25 år. I dag har jeg god kontakt med begge mine forsterforelde selv om de lever hver sitt liv i dag. Men kaller de ikke mamma og pappa. Mine barn kaller de for for Farmor og Farfar. Gjerne send gave til jul og bursdag. Ofte når en ungdom blir 15 eller eldre , er de ofte nyskjerrige på biologiske foreldre. Anonymkode: 99c76...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #185 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Så la meg få dette rett. Mor mistet omsorgen fra fødselen og du som far er rusmisbruker, men "kan stoppe når du vil"? Og du tar mor sin side når barnet selv ikke ønsker samvær? Anonymkode: 2df01...0c8 Ja, men jeg tar barnets side også. Vil aldri akseptere at noen gjør noe galt mot hen. Vil bare deres beste. Min rolle er ikke så farlig så lenge de har det bra Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #186 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du fremstår som rusmisbruker med psykiske vansker, relasjonsvansker, svekket mentaliseringsevne og minuskunnskap om barn og deres utvikling. Du vil ha omsorgen for et barn du ikke kjenner, ikke har juridisk foreldreskap til og som antagelig er særlig sårbart. Barnet har sterk tilknytning til og ønsker å bo i hjemmet det har kjent siden det var baby. Hele greia fremstår som en dårlig spøk. Du kommer aldri til å få omsorg for dette barnet. Etter mye tid og penger, kan du kanskje få noe samvær. Å tvinge barnet til kontakt vil være skadelig for det og slik du fremstår tilføre barnet ingenting positivt. Anonymkode: bd15d...9e9 Såpass ja. Så hyggelig du var da Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #187 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, men jeg tar barnets side også. Vil aldri akseptere at noen gjør noe galt mot hen. Vil bare deres beste. Min rolle er ikke så farlig så lenge de har det bra Anonymkode: e2b96...d9c Mor vil ikke barnets beste, hun vil sitt eget beste, som hun tror er å overta omsorgen av barnet. Ikke la deg bruke av henne, dere vil ikke få omsorgen og det vil ikke komme noe godt ut av å prøve. Du forstår ikke hva som er barnets beste, du har aldri møtt barnet, bare hørt mors versjon. Du skriver jo rett ut at mor vil bruke deg for å prøve å få barnet tilbake. Anonymkode: 047ce...5cd 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #188 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har selv bodd i et foster hjem fra jeg var liten. Mamma og pappa er de som jeg bodde i fosterhjem til. Det var de som var med meg i godt og vondt. De som opptro meg og gjorde meg til den jeg er i dag. Traff min biologiske mor 1-3 ganger i året fram til jeg var 11 år. I ungdomstiden var jeg en uke hos min biologiske mor 1 gang i året. Min biologiske far hadde jeg minimal kontakt med fram til jeg var 25 år. I dag har jeg god kontakt med begge mine forsterforelde selv om de lever hver sitt liv i dag. Men kaller de ikke mamma og pappa. Mine barn kaller de for for Farmor og Farfar. Gjerne send gave til jul og bursdag. Ofte når en ungdom blir 15 eller eldre , er de ofte nyskjerrige på biologiske foreldre. Anonymkode: 99c76...530 Har du kontakt med de ekte foreldrene dine i dag? Hvorfor hadde du så liten kontakt med faren din? Ja gaver var en god ide Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #189 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mor vil ikke barnets beste, hun vil sitt eget beste, som hun tror er å overta omsorgen av barnet. Ikke la deg bruke av henne, dere vil ikke få omsorgen og det vil ikke komme noe godt ut av å prøve. Du forstår ikke hva som er barnets beste, du har aldri møtt barnet, bare hørt mors versjon. Du skriver jo rett ut at mor vil bruke deg for å prøve å få barnet tilbake. Anonymkode: 047ce...5cd Ja akkurat nå er jeg kanskje det beste kortet hennes siden de andre er muligens spilt. Siden de ikke kjenner meg eller vet noe særlig om meg så tipper jeg hun tror vi kan skjule mine problemer og få meg til å fremstå sånn som hun vil så de må gi meg samvær når de skjønner hvem jeg er så kan de ikke nekte det har de ikke lov til Anonymkode: e2b96...d9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #190 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja akkurat nå er jeg kanskje det beste kortet hennes siden de andre er muligens spilt. Siden de ikke kjenner meg eller vet noe særlig om meg så tipper jeg hun tror vi kan skjule mine problemer og få meg til å fremstå sånn som hun vil så de må gi meg samvær når de skjønner hvem jeg er så kan de ikke nekte det har de ikke lov til Anonymkode: e2b96...d9c Det var veldig godt å lese at du har så mye selvinnsikt her! Da gjenstår det å tenke nøye gjennom hva som er best for barnet, og legge til side hva som er best for dere. Det er en viktig egenskap om man vil være en god forelder. Anonymkode: 047ce...5cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #191 Del Skrevet 14 timer siden Sånn egoistisk sett hadde det jo vært kult med familie. Forpliktelser. Noe å stå opp til , noen som venter. Noe å leve for som alltid er der. Det må være skikkelig fint. Lov å drømme da. Hadde hund engang, gikk fint det og lange blå dreads. Ikke på siden eller på hele hodet. Hunden hadde så kort hår trengte aldri å støvsuge Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #192 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det var veldig godt å lese at du har så mye selvinnsikt her! Da gjenstår det å tenke nøye gjennom hva som er best for barnet, og legge til side hva som er best for dere. Det er en viktig egenskap om man vil være en god forelder. Anonymkode: 047ce...5cd Ja Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #193 Del Skrevet 14 timer siden Hvorfor tar du ikke tak i rusproblemene dine? Det er mye bedre at du gjør det nå så du kan være oppegående hvis ungen noen gang skulle ønske å bli kjent med deg Anonymkode: 144d1...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #194 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor tar du ikke tak i rusproblemene dine? Det er mye bedre at du gjør det nå så du kan være oppegående hvis ungen noen gang skulle ønske å bli kjent med deg Anonymkode: 144d1...fe0 Jeg er oppegående. Vil aldri være rusa foran barn Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #195 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er oppegående. Vil aldri være rusa foran barn Anonymkode: e2b96...d9c Ingen er oppegående så lenge de ruser seg. Anonymkode: 144d1...fe0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #196 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen er oppegående så lenge de ruser seg. Anonymkode: 144d1...fe0 Har kanskje ikke den beste økonomien, men syns jeg har kontroll. Har så lang vei å gå med alt at det er lettere å aldri begynne haha, så ja aldri begynn. Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #197 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har kanskje ikke den beste økonomien, men syns jeg har kontroll. Har så lang vei å gå med alt at det er lettere å aldri begynne haha, så ja aldri begynn. Anonymkode: e2b96...d9c Det er tydelig at du ikke innser hvor dypt du sitter i det, hvordan mener du at du skal kunne møte et barns behov? Anonymkode: 144d1...fe0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #198 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er tydelig at du ikke innser hvor dypt du sitter i det, hvordan mener du at du skal kunne møte et barns behov? Anonymkode: 144d1...fe0 Spørs hvilke behov barnet har. Jeg kan ikke så mye om barn, men jeg er snill. Skulle klart å ta meg av hen hvis jeg måtte. Skvatt da jeg så det likbleike trynet mitt i speilet her forlenden. Bytta pære 4 ganger på rad før jeg innså det var huden min. Så jeg smører meg inn med brunkrem for å ikke se så vinterbleik ut. Sånn jeg fikk tanken om å begynne å sminke meg vet du. Ikke som en klovn altså. Innen det var gjort var det morgen igjen Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #199 Del Skrevet 13 timer siden Vil ikke være en skummel klovn som skremmer barn som killer klowns haha Anonymkode: e2b96...d9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #200 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Spørs hvilke behov barnet har. Jeg kan ikke så mye om barn, men jeg er snill. Skulle klart å ta meg av hen hvis jeg måtte. Skvatt da jeg så det likbleike trynet mitt i speilet her forlenden. Bytta pære 4 ganger på rad før jeg innså det var huden min. Så jeg smører meg inn med brunkrem for å ikke se så vinterbleik ut. Sånn jeg fikk tanken om å begynne å sminke meg vet du. Ikke som en klovn altså. Innen det var gjort var det morgen igjen Anonymkode: e2b96...d9c Logg av og oppsøk hjelp. Anonymkode: 144d1...fe0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå