Gå til innhold

Jeg måtte avlyse en date pga dødsfall

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Tenker du unngår en kule ved å ikke treffe han.

Anonymkode: 35efd...999

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis det er naboen til kollegaen til svigermors venninne som er død, så hadde jeg også tenkt at det var en beleilig unnskyldning for å slippe unna daten. Dersom det er et familiemedlem eller nær venninne, så tenker jeg at han kanskje har misforstått og trodd noe annet. 

Anonymkode: bca19...db8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trodde ikke på deg.

Hadde du avlyst, men kommet med ett nytt forslag til tidspunkt, hadde nok svaret du fikk vært annerledes.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er man heller ikke god i hodet, som tror sånt om andre. 

Anonymkode: 47bee...715

Dessverre finner folk på helt utrolige historier for å unngå å si "Sorry, synes ikke vi hadde helt kjemi, så jeg vil gjerne avslutte denne relasjonen her". 

Så joda, dette er dessverre mer vanlig enn du tror! 

Anonymkode: dfbe2...abd

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ei dame jeg traff for noen år siden sendte meg en melding og avlyste date'en vi hadde planlagt på grunn av dødsfall i omgangskretsen hennes. Jeg kondolerte og sa at hun kunne ta den tiden hun trengte og gi meg beskjed når var klar for å møtes igjen. Hørte ikke noe fra henne. Om det var et dødsfall i omgangskretsen hennes eller ikke skal ikke jeg spekulere i, men jeg satt igjen med en følelse av at hun brukte det for å avslutte.

Så enig med AB over, tror dette brukes oftere enn man skulle ønske.

Anonymkode: c2902...17a

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Ei dame jeg traff for noen år siden sendte meg en melding og avlyste date'en vi hadde planlagt på grunn av dødsfall i omgangskretsen hennes. Jeg kondolerte og sa at hun kunne ta den tiden hun trengte og gi meg beskjed når var klar for å møtes igjen. Hørte ikke noe fra henne. Om det var et dødsfall i omgangskretsen hennes eller ikke skal ikke jeg spekulere i, men jeg satt igjen med en følelse av at hun brukte det for å avslutte.

Du sa hun skulle ta kontakt når hun ble klar, vil det si at du kuttet helt ut å ta kontakt med henne mens hun hadde det kjipt?

Jeg gidder ikke ta kontakt igjen med noen som bare blir stille når de vet at jeg nettopp har mistet noen som står meg nært. Kan de snu ryggen til meg da, så vil de vel snu ryggen til meg hver gang alt ikke bare er solskinn...

Anonymkode: 6cec3...0d0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Mest sannsynlig trodde han ikke på deg, og sendte et passiv-aggressiv svar. Det er ille nok i seg selv.  Hadde latt dette gå. 

Anonymkode: e4f29...244

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dessverre finner folk på helt utrolige historier for å unngå å si "Sorry, synes ikke vi hadde helt kjemi, så jeg vil gjerne avslutte denne relasjonen her". 

Hjelpe meg hvis det stemmer så er det jo helt tragisk... 

Anonymkode: 47bee...715

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke så ofte folk opplever dødsfall i omgangskretsen hvis de er under 70 år, så at dette skulle skje akkurat da dere skulle på date skjønner jeg at hørtes litt suspekt ut.

Anonymkode: 34607...3bd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke så ofte folk opplever dødsfall i omgangskretsen hvis de er under 70 år, så at dette skulle skje akkurat da dere skulle på date skjønner jeg at hørtes litt suspekt ut.

Lørdag og søndag er dagene da man finner tråder med de utroligste problemstillinger på KG, og det er neppe tilfeldig.

Anonymkode: c7eac...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Signerer denne. En fyr kansellerte en gang en date med meg ved først å ghoste meg i noen timer (svarte ikke på sms'en jeg sendte et par timer før daten), for så senere å påstå at han hadde blitt påkjørt av en taxi. Selvfølgelig bare løgn. 

Anonymkode: fb92a...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Folk i alle aldre har da eldre slektninger? I kombinasjon med sykdom og ulykker. Jeg er «ung», men har opplevd 4 nære dødsfall de siste 8 måneder ( mer enn vanlig ja). Det finnes vel ingen fasit på slikt? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg mistet fire stykker på ett år da jeg var i tenårene... I studietiden mistet jeg to venner i bilulykker, en til kreft, en falt ned en fjellskrent, en fikk hjertestans, og en til selvmord.

Jeg har vært oftere i begravelser til jevnaldrende enn til eldre slektninger, og jeg er ikke 40 engang.

De fleste dødsfall skjer ganske uventet blant yngre, og det er ikke som om man planlegger at venner skal dø når man avtaler date...

Anonymkode: 6cec3...0d0

• Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis noen sier noe slikt og man mistenker at det er løgn, er det egentlig to muligheter. Enten er det løgn, og da er det helt OK at det ikke blir noe videre, for hvem vil egentlig bli sammen med noen som lyver om noe slikt, eller så er det ikke løgn, og da er det ingen grunn til å avslutte og personen man dater går igjennomnoe skikkelig kjipt.

Dermed har man alt å vinne og ingenting å tape på å komme med en sympatisk kommentar og ikke risikere å strø salt i såret til noen som har det vanskelig. 

Anonymkode: 3c6a0...7d3

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Folk i alle aldre har da eldre slektninger? I kombinasjon med sykdom og ulykker. Jeg er «ung», men har opplevd 4 nære dødsfall de siste 8 måneder ( mer enn vanlig ja). Det finnes vel ingen fasit på slikt? 

Men dette var i "nær omgangskrets".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men dette var i "nær omgangskrets".

Ja? Kan ikke unge folk være i ulykker? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nesten det samme skjedde meg. Mistet et nært familiemedlem. Han svarte bare «ha en fin uke» 🙄

Møtte han riktignok for en date et par uker senere, men han var like kjip i virkeligheten som svaret han ga. Kunne i det minste sagt «kondolerer». 

Anonymkode: c2916...3ea

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Eller så trodde han rett og slett ikke på deg og tenkte at det var også en måte å dumpe på. 

Anonymkode: e8b60...eed

Det kan hende, og jeg tror du har rett. Men det unnskylder han ikke for den reaksjonen tenker jeg. Finnes utallige bedre måter å takle en sånn «avvisning» på. 

Anonymkode: 0913f...bd9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg hadde heller ikke tatt opp kontakten med deg igjen. Hvorfor forsvinner du helt i en slik situasjon? Du er på «jobbintervju» for å bli den viktigste personen i hennes liv.. Ikke at hun skal legge alt på deg, altså. Det fremstår som ganske kjipt. Sånn man sier til en kollega. 

Anonymkode: ff076...689

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du vet hva du får om du ønsker satse på en sånn mann. Jeg hadde kuttet han tverdt, for han hadde bevist at han ikke var min type mann!!!

Anonymkode: 8b738...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...