Gå til innhold

Jeg måtte avlyse en date pga dødsfall

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Sendte mld til daten hvor jeg beklaget at jeg måtte avlyse pga et dødsfall i nær omgangskrets. Dødsfallet var brått og uventet, og vi var alle i sjokk, og dra på date var ikke det jeg hadde i tankene. Ville bare være med familie og venner. Han svarte med dette: "Ha en fin dag".  Hva slags respons var det? Vi hadde møttes en gang tidligere, og skrevet hver dag ellers. For meg så fremstår han som empatiløs, eller mindre sosial intelligent.  

Hva tenker dere ? 

Anonymkode: 6df0c...e2c

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sendte mld til daten hvor jeg beklaget at jeg måtte avlyse pga et dødsfall i nær omgangskrets. Dødsfallet var brått og uventet, og vi var alle i sjokk, og dra på date var ikke det jeg hadde i tankene. Ville bare være med familie og venner. Han svarte med dette: "Ha en fin dag".  Hva slags respons var det? Vi hadde møttes en gang tidligere, og skrevet hver dag ellers. For meg så fremstår han som empatiløs, eller mindre sosial intelligent.  

Hva tenker dere ? 

Jeg tenker at det var kaldt, hjerteløst, og bedritent av ham. Det hadde faktisk vært bedre å bare drite i å svare enn å skrive noe sånt til noen i sorg.. nei du dukka unna en kule der, en stor en.

Kondolerer så mye forresten, jeg håper det går bra med deg og at du har folk rundt deg å lene deg på nå. 

Anonymkode: 47bee...715

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva tenker dere ? 

Eller så trodde han rett og slett ikke på deg og tenkte at det var også en måte å dumpe på. 

Anonymkode: e8b60...eed

• Liker 20
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Responsen til en du ikke bør møte igjen. 

Unormal person, ikke egnet for forhold. 

Anonymkode: d9aed...d42

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det sier jo alt du trenger å vite om vedkommende.. 

Flott at du fant det ut før andre date, da er du heldig. 

Anonymkode: 4d3cd...7e8

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ganske sikker på at personen ikke trodde deg. 

Anonymkode: dfbe2...abd

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke noe kondolerer? Bare ha en fin dag? Det var ufølsomt... som om man kan få en fin dag etter dødsfall.

Anonymkode: 4f7d6...7e7

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde skrevet det til han jeg "Du virker ekstremt empatiløs her. Jeg har faktisk mistet en god venn uventet, men takk skal du ha". 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gi nå stakkaren litt slakk da, kanskje han ikke fikk med seg meldingen ut over at daten ble avlyst på grunn av noe eller kanskje han svarte så godt han kunne på noe han ikke ante hvordan han skulle takle.

Man er ikke en drittsekk bare fordi man har et og annet feilskjær.

Anonymkode: 4e82e...438

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ganske sikker på at personen ikke trodde deg. 

Det er godt mulig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Autosvar på sms fra mobil.

Anonymkode: 52d5e...789

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hverken empatiløs eller sosialt inkompetent treffer vel helt, han trodde ikke på deg og ble grinete. Så er selvfølgelig det helt hjelpeløst dust av ham, og jeg hadde brutt av. Om man så ikke tror på det, noe jeg synes er rart i utgangspunktet, tar enhver ok person høyde for at det er sant og unngår å såre sånn. Er jo ingenting å hente på sånn respons uansett. 

Anonymkode: dbd1f...4f2

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva tenker dere ? 

Kondolerer så masse 🫂❤️ utrolig trist å høre om dødsfallet. 

Og angående responsen hans så tror han at du lyver. Ikke en som du vil møte igjen😊

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er dette en du har bortimot første date med? Eller en du har kjent en stund?

Om det er veldig ferskt, så kan han nok lett ha trodd at du dikter opp en unnskyldning for ikke å treffes igjen og har tenkt å ghoste ham,

Anonymkode: 99b0d...58d

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går fint jeg avlyser pga jeg ikke Orker. 

Anonymkode: 8aa0b...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hverken empatiløs eller sosialt inkompetent treffer vel helt, han trodde ikke på deg og ble grinete. Så er selvfølgelig det helt hjelpeløst dust av ham, og jeg hadde brutt av. Om man så ikke tror på det, noe jeg synes er rart i utgangspunktet, tar enhver ok person høyde for at det er sant og unngår å såre sånn. Er jo ingenting å hente på sånn respons uansett. 

Anonymkode: dbd1f...4f2

Veldig enig med deg. Det kan godt være at man tenker at man blir nå dumpet, du kan aldri vite hva som skjer i andre enden, men det er noe med at, om man er en ok person, så svarer man uansett hyggelig og oppfører seg anstendig 😊 Man vinner ikke noe på å mistenkeliggjøre folk og være sur, grinete og ufyselig.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Eller så trodde han rett og slett ikke på deg og tenkte at det var også en måte å dumpe på. 

Da er man heller ikke god i hodet, som tror sånt om andre. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om  personen  ikke trodde på deg. 

Eller så er personen en  psykopat. 

Endret av Phoenix Heart
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Da er man heller ikke god i hodet, som tror sånt om andre. 

Vel, jeg har hørt villere unnskyldninger enn dødsfall for å utebli fra en avtale. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Gi nå stakkaren litt slakk da, kanskje han ikke fikk med seg meldingen ut over at daten ble avlyst på grunn av noe eller kanskje han svarte så godt han kunne på noe han ikke ante hvordan han skulle takle.

Man er ikke en drittsekk bare fordi man har et og annet feilskjær.

Anonymkode: 4e82e...438

Uff ja, stakkars mannfolk. Må jo regne med at de ikke får med seg alt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...