AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Del Skrevet 5 timer siden Den drar i hvert fall helheten opp betraktelig! Se for eksempel Aksel Hennie med pæreform, dobbelthake, pipestilker og vom. Ikke mye igjen å skryte av da. Anonymkode: 172d5...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan en veltrent kropp tiltrekke damer når utseendet er ikke det beste en mann har? Anonymkode: ca37c...8cd Ikke for min del. Ansiktet har mer å si for meg enn resten av kroppen. Ølmage og liten kuk har ikke så mye å si om han har et nydelig smil, snille øyne og en veldig bra personlighet. Karisma har mye mer å si enn det folk tror. Jeg har truffet mange gutter jeg syns ser skamdigg ut på bilder men som jeg har null kjemi med irl.. Og omvendt, en gutt jeg tenkte ikke var noe for meg viste seg å være den jeg satt å prata med på fest hele kvelden. Anonymkode: a4246...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan en veltrent kropp tiltrekke damer når utseendet er ikke det beste en mann har? Anonymkode: ca37c...8cd Jeg har aldri vært så opptatt av et pent ansikt i grunn. Kroppsholdning, adferd, tenner og hygiene + god lukt er som regel viktigst for en evt interesse i starten. Deretter begynner jeg å se på grunnverdier. Så for min del så vil en fyr med en trent kropp absolutt være av mer interesse enn en fyr med en utrent kropp. Handler også litt om interesser og hvordan man ivaretar seg selv = verdier for en god alderdom. Endret 5 timer siden av Fighter83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden For min del: nei. Bryr meg ikke noe særlig om kroppen. Eksen min hadde ikke trent på haugevis av år, og hadde en skikkelig «utrent kropp». Kroppen i seg selv var aldri noe problem for meg, men den særdeles usunne livsstilen var i mine øyne usexy. Han var derimot ordentlig ansiktspen og kjekk – men heller ikke det hjelper om personlighetene ikke matcher. Det er mye som skal klaffe, og det handler om langt mer enn kropp og utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden For meg har karisma/utstråling mest å si, men deretter stil og kroppsholdning, så jeg kan absolutt synes at en fyr er 10/10 uten at han er ansiktspen, da spesielt hvis han har bra kropp. Faktisk er de fleste mennene jeg synes er tiltrekkende ikke så veldig pene, men kule, maskuline og morsomme. Anonymkode: b68c7...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iðunn Skrevet 4 timer siden #26 Del Skrevet 4 timer siden Nei, sjarm og kjemi er det viktigste for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 4 timer siden #27 Del Skrevet 4 timer siden Nei, men det er jo gjerne personligheten og hvordan han er som gjør han kjekk og flott. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 4 timer siden #28 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan en veltrent kropp tiltrekke damer når utseendet er ikke det beste en mann har? Anonymkode: ca37c...8cd Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #29 Del Skrevet 4 timer siden Ansiktet ditt trenger ikke å være symmetrisk for at kvinner skal falle. Jobb med humoren din og lev normalt sunt. Ikke stress. Når en kvinne ler av alle vitsene dine, selv de som er cheesy så har du henne på kroken og kan be på en date. Vær så snill å behandle henne med normal respekt. Utvikler du en sympatisk og empatisk personlighet vil mange synes at du er vakker tross noen bagatellmessige skavanker i forhold til dages overfladiske ideal. Folk må ikke stresse med å ligne disse retusjerte modellene. Det er bare bortkastet energi for livet inneholder så mye annet godt og mye viktigere. Anonymkode: c2089...f82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #30 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): glimt i høyet Og fyr i sengehalmen? 😅 Anonymkode: e4229...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden Se på Dorian Yates! Anonymkode: 8bd65...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #32 Del Skrevet 3 timer siden Ja, personlighet og fin kropp kan kompensere! Sjekk ut Anders Muren på Instagram. Han er ikke spesielt kjekk i utgangspunktet, men utstråling, kropp og personlighet gjør han attraktiv. Anonymkode: 6985d...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #33 Del Skrevet 3 timer siden Det hjelper på. Helskjegg hjelper også mye. Anonymkode: b6a28...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #34 Del Skrevet 1 time siden Omvendt hos meg, bryr meg ikke så mye om kroppen så lenge ansiktet er pent. Pent ansikt er det viktigste. Men har venninner som syns en veltrent kropp er viktigst av det fysiske. Anonymkode: 54f11...489 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nådeløs Skrevet 1 time siden #35 Del Skrevet 1 time siden Mann er mann, holder meg unna uansett hvor tiltrekkende han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå