AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Kan en veltrent kropp tiltrekke damer når utseendet er ikke det beste en mann har? Anonymkode: ca37c...8cd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ikke for min del Anonymkode: 2ba5d...10a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er verken opptatt av ansikt eller kropp. Kjemi er alt. Anonymkode: d3f02...934 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Nei. Anonymkode: 0b631...f30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Ja, absolutt Anonymkode: 3b523...ff9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Kan en veltrent kropp tiltrekke damer når utseendet er ikke det beste en mann har? Anonymkode: ca37c...8cd Ja! Det viser viljestyrke. En flott egenskap i en mann. Anonymkode: 3e8b7...523 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Nei, kropp betyr ingenting. Og de fleste blir pene om kjemien stemmer. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kan en veltrent kropp tiltrekke damer når utseendet er ikke det beste en mann har? Anonymkode: ca37c...8cd Ikke for min del. Utseendet trenger heller ikke å være det beste man har, bare jeg liker det jeg ser. Sjarm, humor og glimt i høyet er noe jeg setter høyt. Anonymkode: 6936d...d5c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Nei absolutt ikke 🫣 Anonymkode: ab924...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden For meg henger alt sammen. Hvis jeg ikke synes han er kjekk, så har det ikke noe si hvordan kroppen er. Hvis han har en usunn kropp og ikke trener, å har det ikke noe å si hvordan ansiktet er. Og ett kjekt ansikt og super kropp kan ikke redde en missmatch i personlighet. Anonymkode: 21a79...f20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Nei. Ikke sånn én til én bytt ut det ene med det andre. Tiltrekning kan, de færreste menn(esker) er forresten så ansiktspene syns jeg. Å være en attraktiv person, det går på oppførsel og personlighet og kjemi. Men en fin kropp er jo ikke negativt på noen måte heller, det er et absolutt pluss i tillegg til alt det andre ved en person (akkurat som ansiktet er det). Veltrent vil jo gjøre helheten av utseende bedre enn synlig utrent. Og det er noe man kanskje kan gjøre noe med. Jeg har forøvrig alltid syntes menn jeg var tiltrukket av hadde så pene øyne. Folk flest har sikkert pene øyne, jeg legger vel merke til det når jeg liker noen. Anonymkode: 4fc3d...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Kropp har lite å si for meg, men å være godt trent er faktisk litt turn off for min del. Anonymkode: 38d4a...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Ja, til en viss grad Hvis en person har selvtillitt og passer godt på seg selv så synes jeg det er en del lettere å også synes ansiktet er penere. Er man derimot en drittsekk så kan man være så pen man bare vil, men jeg kommer ikke til å synes personen er tiltrekkende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Nja, kjemi må stemme uansett, men stygt ansikts og kropp er jo verre enn stygg ansikts, fin kropp. Det sier seg selv Anonymkode: 68fae...257 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden Kan dekke det til med skjegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Del Skrevet 4 timer siden Heller pent ansikt og dadbod en veltrent og ikke pent ansikt. Bryr meg ikke så mye om kropp. Er "snille øyne" og kjemi som teller. Anonymkode: 6bf00...1e4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan en veltrent kropp tiltrekke damer når utseendet er ikke det beste en mann har? Anonymkode: ca37c...8cd Spørs vel helt hvem man spør. For min del så gjør det ikke det. En trent kropp er ikke på min «liste» i det hele tatt egentlig. Helt uvesentlig for min del. Anonymkode: a63a2...f40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Personlighet, væremåte og kjemi trumfer både ansikt og kropp. Men en kropp som tyder på at mannen liker å ta vare på seg selv er aldri et minus!!! Anonymkode: 9cc4d...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Men en god personlighet og væremåte kan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Dersom en mann har veltrent kropp vil klær henge bra, og hele hans fremtoning vil utstråle selvtillit. I tillegg vil lav fettprosent fremheve kinnben og kjeve, og gjøre ansiktet mer attraktivt. Kvinner vil tiltrekkes av dette, mannen blir «romance-zoned”, og får draget på kvinnen om han er hyggelig. Kvinnen hevder så hun falt for personligheten. Kropp betyr mye! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå