Gå til innhold

godta at kjæreste og venninne drar på tur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men les HI en gang til da , og prøv å forstå denne utestengelsen typen driver mot TS . 
Dette utvekslingsstudiet kunne fungere bra det hvis ikke den dusten hadde drevet et ureint spill ovenfor kjæresten sin nå i nåtid. 
Du er for opphengt i dette studiet til å forstå hvordan han oppfører seg mot kjæresten sin. 

Anonymkode: 0fc6a...689

Jeg er opphengt i at han er likefullt en dust uansett om han drar eller ikke, og jeg poengterer gang på gang på gang at han har akkurat like mye mulighet til å være utro utenom. Å nekte han studere fordi venninnen tilfeldigvis kanskje har søkt seg til samme sted er bortkastet, han blir jo ikke mindre dust av den grunn. Det eneste ts oppnår ved å prøve nekte han studere er at det er HUN som blir den kjipe her. Vil hun ta ett oppgjør med oppførselen hans bør hun gjøre det uavhengig av denne utvekslingen.

Anonymkode: 1e907...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg er opphengt i at han er likefullt en dust uansett om han drar eller ikke, og jeg poengterer gang på gang på gang at han har akkurat like mye mulighet til å være utro utenom. Å nekte han studere fordi venninnen tilfeldigvis kanskje har søkt seg til samme sted er bortkastet, han blir jo ikke mindre dust av den grunn. Det eneste ts oppnår ved å prøve nekte han studere er at det er HUN som blir den kjipe her. Vil hun ta ett oppgjør med oppførselen hans bør hun gjøre det uavhengig av denne utvekslingen.

Anonymkode: 1e907...8ac

Ok, du har sagt ditt. 
Jeg vil bare legge til at jeg aldri har ment at hun skal nekte han å reise siden du poengterer det atter en gang. 
Han fortjener en sur avslutning . 
Det var mitt ønske 

Anonymkode: 0fc6a...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde stilt ultimatum på den greia der. Mannen min hadde også en slik venninne. Kom springende overalt der han var, de delte en hobby som involverte lange turer i fjellet og det var jeg som var teit når jeg reagerte. Lang historie kort, han er nå en ex og er sammen med kjerringa. Han har komt flere ganger og klager voldsomt på hvor klengete hun er. Karma, tenker jeg. Har ny flott mann som ikke har behov for å dyrke needye venninner. 

Anonymkode: 20bdb...9c7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han skal jo ikke på tur, han skal på utveksling. Det er ikke opp til deg å "godta", synes jeg. Om en kjæreste skulle lagt seg opp i mine studievalg og bestemt over dem, og sågar pga SJALUSI.. nei, det er egentlig ikke greit.

Jeg skjønner at du ikke liker denne venninna, men det er jo ikke utvekslingen som er problemet, men hvordan det er når han er hjemme. 

Jeg er helt for vennskap med motsatt kjønn, så merker det er litt vanskelig for meg å ta stilling til en sak jeg bare har en side av - for jeg har jo møtt et par sjalu kjærester av kompiser opp igjennom. Noen ganger er det faktisk bare vennskap. "Det kan vi ikke snakke om her/det snakker vi om senere" er heller ikke uvanlig å si venner imellom, vi har våre hemmeligheter alle sammen, som vi ikke lufter for alle. Jeg var nylig ute med ei venninne og hennes mann, og det er noe jeg har betrodd til henne som vi snakket raskt om imens han var på do. Bare fordi han er hennes kjæreste så betyr det ikke at han skal vite alt jeg sier til henne.

Men her virker det faktisk som han ikke har mye respekt for deg... 

Du kan ikke forby han å reise, men du kan ta valget om du selv vil fortsette i forholdet.

Anonymkode: 1bd69...0fb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...