AnonymBruker Skrevet 20. januar #61 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sett en gruppe mannfolk med radiostyrte biler på turstien her vi bor. Må bare si det var det mest usexy synet jeg noen sinne har sett!!! Jeg ble stående og måpe… Anonymkode: 3e119...bb5 Hva slags sexy hobby er det du har da? Anonymkode: aa33e...017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #62 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Æsj. Er noe jævla søl med nitromethanohl. Blir olje søl over alt. Tror ikke man får kjøpt drivstoff med ordentlig futt i lenger heller da jeg tror det er blitt grenser på hvor høy nitro prosent som er lov. Med lithium batterier og børsteløs motor er elektrisk ikke bare like bra, men faktisk bedre på alle måter enn glow motor. Anonymkode: 0ad5c...f5d Kan få tak i 100% nitro og metanol når som helst, da kan man blande selv, for den ferdige blandingen mange pusher er i mange tilfeller svindel. Anonymkode: 204fa...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #63 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor det? Er jo genialt med en partner som har hobbyer som fenger ungene! Mye bra lek, samvær og underholdning for voksne og barn i både Lego og gaming. Alt med måte såklart, og som en del av totalpakken. Er man lur kan både Lego og gaming ha et økonomisk perspektiv også (kjøpe utgående sett som kan selges for mer senere, produsere mens man gamer som kan selges til andre). Mange muligheter! Anonymkode: 2127b...c27 Jeg vil ikke ha barn, så er bare turn off generelt Anonymkode: 70f4d...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 20. januar #64 Del Skrevet 20. januar (endret) Helt sykt at dette kan være en potensiell dealbreaker. Menn må passe på å ha interesser som kvinner er tjent med, som å mekke bil, men så må man huske på at tidsbruken og pengebruken er innenfor. For et marked. Endret 20. januar av norw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #65 Del Skrevet 20. januar Menn som oppfører seg som barn er alltid turn off. Anonymkode: f311c...38c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 20. januar #66 Del Skrevet 20. januar Om mannen ellers var normal, omgjengelig og oppegående hadde ikke den hobbyen vært et særlig stort minus. Skal jeg være helt ærlig er det ikke et pluss heller, eller noe jeg ville ha engasjert meg i selv. Det er en aktivitet som jeg forbinder i litt for stor grad med barn. Samtidig er jo modellfly, modellbåt, drone, lete med metalldetektor o.l legitime, om enn litt nisje, hobbier. For å ikke snakke om at kvinner kan samle Mummie servise, lage søte såper eller drive med scrapbooking i fullt alvor uten på være redd for å bli oppfattet som barnslig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #67 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva slags sexy hobby er det du har da? Anonymkode: aa33e...017 Yoga Anonymkode: 3e119...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #68 Del Skrevet 21. januar Flintis skrev (På 20.1.2025 den 8.16): Hvor møter de damene da, mange sier det er lurt med en hobby for å møte noen? Det er en forgubbing i slike miljø, og de fleste jeg kjenner, har partner fra lenge før datingapper og SoMe. De fant hverandre gjennom skole, jobb, felles kjente, og sosialt liv utenom hobby. Vet også noen, inkludert meg selv, som har fått seg kjæreste via datingapper i de siste årene. Teknisk hobby er det desidert siste jeg ville anbefale for å treffe kvinner. Med mindre du lever deg inn i det, og er "han rc-bil -typen" 24/7, så er det ikke noe som skiller deg fra andre mannfolk. Så sært er det ikke. Anonymkode: 2f73a...5e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #69 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 20.1.2025 den 12.23): Tror neppe du hadde møtt meg mer enn en gang 😅 For jeg hadde nok tatt over din hobby ganske kjapt. K42 Anonymkode: 736af...fe2 Hva skulle det tjene til? Anonymkode: c6b19...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå