Gå til innhold

Er radiostyrte biler en turn off for kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Hei, har et litt morsomt og random spørsmål.

Er 33, har en god jobb, med snart millionlønning.
Spiser sunt, trener 5 dager i uken, og har aldri hatt noe problem med å komme i kontakt med kvinner. Blitt sjekket opp flere ganger, bla. på trening.
Er sosial, og møter innimellom venner og finner på ting.
Har også 2 litt lengre seriøse forhold bak meg.
Men har nå i voksen alder begynt med noe jeg drømte om i mange år når jeg var liten, 
og det er radiostyrte biler.
Jeg kjøpte 2 stk. elektriske for noen år siden, som jeg bruker på vår/sommer/høst. En offroad bil, som går i 90, og
en til asfalt som går opp mot 130 km/t. Det er en helt sinnsykt gøyal hobby.
Dette er ikke leketøy for små barn, men ganske brutale saker som også veier ganske mye, den ene bilen veier 13 kg.
jeg bruker ikke noe særlig penger på dette, da jeg behandler de veldig bra, så sjeldent jeg trenger å bruke noe penger på de.
De to jeg kjøpte kostet til sammen ca. 30 000 for 2 år siden.
Det er en hobby hvor jeg veldig ofte kommer i kontakt med familier og barn som spør om å prøve osv. noe som er veldig koselig.
Tar de ofte med til parker osv. I Oslo området.

Mitt spørsmål er, er dette en turn off for kvinner? Synes dere det hadde vært sykt kleint å date en voksen mann som driver med dette?
Det er en helt utrolig morsom hobby.

Anonymkode: 51c3a...e30

Litt turn off ja. Med det er fordi du bruker elektriske. Radiostyrte biler bør gå på skikkelig bensin. 

Anonymkode: 56ba5...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hvorfor skriver så mange "hobbier"?

Anonymkode: c6b19...3db

Fordi de ikke kan skrive.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvis du ikke har noe imot at jeg samler på gsmle barbiehester så er we good.

Nei seriøst, eneste som betyr noe er at du er en anstendig fyr med hodet og hjertet på plass. Så må du gjerne sette bilen på tunet og fylle garasjen med elektriske småbiler.

Anonymkode: e6cb4...c56

Dette 😊 Personlig så har jeg aldri avvist noen for hva slags hobbyer de har, men jeg har avvist folk fordi at kjemien ikke er på plass 😊 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis flere her svarer at det er turnoff, vil du da selge bilene og finne deg en annen hobby? Ville du ha datet noen som ikke respekterer hobbyen din?

Hvorfor er det viktig å vite om vilt fremmede synes hobbyen din er turnoff eller ikke?

Anonymkode: 2cc15...7e6

Det er mulig det er for å "bekrefte" at kvinner er vanskelige og overfladiske og menn er fantastiske og flotte mennesker. 

Mrn håper virkelig det bare er for å lodde stemninga. 

Anonymkode: c516f...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt grei hobby det.

Turn off er bare mennesker som IKKE har en hobby, eller noe de brenner for.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
MizzVic skrev (32 minutter siden):

Helt grei hobby det.

Turn off er bare mennesker som IKKE har en hobby, eller noe de brenner for.

Dette er ekstremt sant.
Personer jeg skal være i forhold med MÅ ha en hobby de liker å holde på med.
Og nei, "henge med venner" eller "se på serie" er ikke en hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei, har et litt morsomt og random spørsmål.

Er 33, har en god jobb, med snart millionlønning.
Spiser sunt, trener 5 dager i uken, og har aldri hatt noe problem med å komme i kontakt med kvinner. Blitt sjekket opp flere ganger, bla. på trening.
Er sosial, og møter innimellom venner og finner på ting.
Har også 2 litt lengre seriøse forhold bak meg.
Men har nå i voksen alder begynt med noe jeg drømte om i mange år når jeg var liten, 
og det er radiostyrte biler.
Jeg kjøpte 2 stk. elektriske for noen år siden, som jeg bruker på vår/sommer/høst. En offroad bil, som går i 90, og
en til asfalt som går opp mot 130 km/t. Det er en helt sinnsykt gøyal hobby.
Dette er ikke leketøy for små barn, men ganske brutale saker som også veier ganske mye, den ene bilen veier 13 kg.
jeg bruker ikke noe særlig penger på dette, da jeg behandler de veldig bra, så sjeldent jeg trenger å bruke noe penger på de.
De to jeg kjøpte kostet til sammen ca. 30 000 for 2 år siden.
Det er en hobby hvor jeg veldig ofte kommer i kontakt med familier og barn som spør om å prøve osv. noe som er veldig koselig.
Tar de ofte med til parker osv. I Oslo området.

Mitt spørsmål er, er dette en turn off for kvinner? Synes dere det hadde vært sykt kleint å date en voksen mann som driver med dette?
Det er en helt utrolig morsom hobby.

Det hadde ikke hatt noe å si for min del. Så lenge du synes det er artig å drive med så er det det aller viktigste. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Radiostyrte biler er det ikke noe galt med, men linjeskift for hver setning er ganske irriterende.

Anonymkode: aa33e...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært i rc-miljø i 40+ år, og med unntak av autistene og de med store problemer med rus og psyke, så har de hatt damer, alle som en. En viss prosent av disse karene tipper over til det besatte, og bruker hele matbudsjettet, og all fritid på hobbyen. Slike vil jeg ha vært forsiktig med å inngå forhold til.  Kvinner setter jevnt over pris på at tekniske hobbyer er totalt fritt for andre kvinner, og "trygg" aktivitet. 

Anonymkode: 2f73a...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor skriver så mange "hobbier"?

Fordi det er bra med mange hobbier. Kanskje du er fornøyd med bare en. Men det er deg! 

Anonymkode: 90524...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gaming er jo liksom et slags unntak da. Personen kunne like gjerne glodd på mobilen hele tiden. Det er liksom veldig gørr. Men kjøre liten bil eller lego, frimerker (det er noe turn on med slike tørrikker, fascinerende….) anser jeg som greit. Fordi det er en hobbilobbi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det virker litt barnslig, kanskje på nivå med at jeg (voksen dame) hadde dukker rundt meg og likte å leke med dem...

Men, så lenge jeg ikke måtte være med som tilskuer til dette, så hadde jeg vel tenkt at "ok, han liker det, så det spiller liten rolle". Grensen går altså ved at det blir forventet at jeg skal stå på sidelinjen og liksom synes det er kjempesaker.

Får håpe du får en sønn, da. Da blir det helt legitimt å drive med det ;)

Anonymkode: 278ad...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fordi det er bra med mange hobbier. Kanskje du er fornøyd med bare en. Men det er deg! 

Til opplysning skrives det "hobbyer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det jo mye som forventet,men også forbausende mye aksept til KG å være. Regner med det er dette med millionlønn og bra kropp som veier opp for dette. Tenker dog "leking" med radiostyrt bil raskt blir en akilleshel for de fleste som har kommentert her inne. Om de så leker med Barbie eller ei. Enkelte ting blir bare for rart. Sier ikke det er feil å ha slik hobby. Sier bare oss som samfunn har lært at dette er feil i voksen alder. Samme med gaming. Super hobby etter min mening. De fleste damer på KG mener det bare medfører til late og usosiale menn.

Endret av Fant80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fant80 skrev (8 minutter siden):

Her var det jo mye som forventet,men også forbausende mye aksept til KG å være. Regner med det er dette med millionlønn og bra kropp som veier opp for dette. Tenker dog "leking" med radiostyrt bil raskt blir en akilleshel for de fleste som har kommentert her inne. Om de så leker med Barbie eller ei. Enkelte ting blir bare for rart. Sier ikke det er feil å ha slik hobby. Sier bare oss som samfunn har lært at dette er feil i voksen alder. Samme med gaming. Super hobby etter min mening. De fleste damer på KG mener det bare medfører til late og usosiale menn.

Mitt svar handler kun om hobbyen hans, god lønn har jeg selv. Jeg har heller ingenting imot en kar som ikke har "perfekt kropp".

Tror vi snart kan legge på hylla den oppfatningen om at vi damer omtrent ikke eier nåla i veggen, og er så opptatt av at fyren vi skal møte på ha topplønn. For meg handler tiltrekning om at han har interesser, er våken og intelligent. Og at han ikke er selvhøytidelig.

Anonymkode: 278ad...13b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå en hobby det som alt annet

Her står det nå 4 rc scaniar som gubben har bygget 2 av og så er det 2 som h er ungdom har bygget. Har vært på et par treff. Og der er det nå folk i alle aldre og begge kjønn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...