AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Hei, har et litt morsomt og random spørsmål. Er 33, har en god jobb, med snart millionlønning. Spiser sunt, trener 5 dager i uken, og har aldri hatt noe problem med å komme i kontakt med kvinner. Blitt sjekket opp flere ganger, bla. på trening. Er sosial, og møter innimellom venner og finner på ting. Har også 2 litt lengre seriøse forhold bak meg. Men har nå i voksen alder begynt med noe jeg drømte om i mange år når jeg var liten, og det er radiostyrte biler. Jeg kjøpte 2 stk. elektriske for noen år siden, som jeg bruker på vår/sommer/høst. En offroad bil, som går i 90, og en til asfalt som går opp mot 130 km/t. Det er en helt sinnsykt gøyal hobby. Dette er ikke leketøy for små barn, men ganske brutale saker som også veier ganske mye, den ene bilen veier 13 kg. jeg bruker ikke noe særlig penger på dette, da jeg behandler de veldig bra, så sjeldent jeg trenger å bruke noe penger på de. De to jeg kjøpte kostet til sammen ca. 30 000 for 2 år siden. Det er en hobby hvor jeg veldig ofte kommer i kontakt med familier og barn som spør om å prøve osv. noe som er veldig koselig. Tar de ofte med til parker osv. I Oslo området. Mitt spørsmål er, er dette en turn off for kvinner? Synes dere det hadde vært sykt kleint å date en voksen mann som driver med dette? Det er en helt utrolig morsom hobby. Anonymkode: 51c3a...e30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Hvis du ikke har noe imot at jeg samler på gsmle barbiehester så er we good. Nei seriøst, eneste som betyr noe er at du er en anstendig fyr med hodet og hjertet på plass. Så må du gjerne sette bilen på tunet og fylle garasjen med elektriske småbiler. Anonymkode: e6cb4...c56 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du ikke har noe imot at jeg samler på gsmle barbiehester så er we good. Nei seriøst, eneste som betyr noe er at du er en anstendig fyr med hodet og hjertet på plass. Så må du gjerne sette bilen på tunet og fylle garasjen med elektriske småbiler. Anonymkode: e6cb4...c56 mhm enig Anonymkode: 90524...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du ikke har noe imot at jeg samler på gsmle barbiehester så er we good. Nei seriøst, eneste som betyr noe er at du er en anstendig fyr med hodet og hjertet på plass. Så må du gjerne sette bilen på tunet og fylle garasjen med elektriske småbiler. Anonymkode: e6cb4...c56 fint at mannen har hobbier og Anonymkode: 90524...4ca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Så lenge du ikke syns det er turnoff med jevnaldrende damer som leker med barbiedukker og dukkevogner 🤗 Anonymkode: 123eb...5eb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): fint at mannen har hobbier og Anonymkode: 90524...4ca Ja, det sa jeg jo, men viktigst er at han har hodet og hjertet på rett plass, er det jeg ser på først, ikke hobbiene. Anonymkode: e6cb4...c56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Anonymkode: d15f2...197 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): fint at mannen har hobbier og Anonymkode: 90524...4ca Hvorfor skriver så mange "hobbier"? Anonymkode: c6b19...3db 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei, har et litt morsomt og random spørsmål. Er 33, har en god jobb, med snart millionlønning. Spiser sunt, trener 5 dager i uken, og har aldri hatt noe problem med å komme i kontakt med kvinner. Blitt sjekket opp flere ganger, bla. på trening. Er sosial, og møter innimellom venner og finner på ting. Har også 2 litt lengre seriøse forhold bak meg. Men har nå i voksen alder begynt med noe jeg drømte om i mange år når jeg var liten, og det er radiostyrte biler. Jeg kjøpte 2 stk. elektriske for noen år siden, som jeg bruker på vår/sommer/høst. En offroad bil, som går i 90, og en til asfalt som går opp mot 130 km/t. Det er en helt sinnsykt gøyal hobby. Dette er ikke leketøy for små barn, men ganske brutale saker som også veier ganske mye, den ene bilen veier 13 kg. jeg bruker ikke noe særlig penger på dette, da jeg behandler de veldig bra, så sjeldent jeg trenger å bruke noe penger på de. De to jeg kjøpte kostet til sammen ca. 30 000 for 2 år siden. Det er en hobby hvor jeg veldig ofte kommer i kontakt med familier og barn som spør om å prøve osv. noe som er veldig koselig. Tar de ofte med til parker osv. I Oslo området. Mitt spørsmål er, er dette en turn off for kvinner? Synes dere det hadde vært sykt kleint å date en voksen mann som driver med dette? Det er en helt utrolig morsom hobby. Anonymkode: 51c3a...e30 Den største er en Traxxas? Anonymkode: c6b19...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar Hvis flere her svarer at det er turnoff, vil du da selge bilene og finne deg en annen hobby? Ville du ha datet noen som ikke respekterer hobbyen din? Hvorfor er det viktig å vite om vilt fremmede synes hobbyen din er turnoff eller ikke? Anonymkode: 2cc15...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar Ingen hobbier er turnoff, så lenge ville livet kun handler om de. Anonymkode: dd123...6ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #12 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen hobbier er turnoff, så lenge ville livet kun handler om de. Anonymkode: dd123...6ae IKKE kun handler om de, selvsagt 😂 Anonymkode: dd123...6ae 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #13 Del Skrevet 19. januar Helt ærlig, ja veldig turnoff 😵💫 Anonymkode: b3bf4...518 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 19. januar #14 Del Skrevet 19. januar Det er ihvertfall ikke turn-off for meg. Ikke turn-on heller. Men jeg synes det er fint at man har noe man virkelig liker å holde på med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 19. januar #15 Del Skrevet 19. januar Synes ikke det er rart, da en del mannfolk holder på med droner og radiostyrte fly også. Mange damer som har sære hobbier også, det er bare å scrolle litt inne i den hus, hage og hobby-seksjonen her på kvinneguiden 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #16 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt ærlig, ja veldig turnoff 😵💫 Anonymkode: b3bf4...518 Da er du ikke riktig match for TS tenker jeg 😊 For meg betyr det mer at partneren har en hobby, kunne jo sittet å se tv hele dagen også 😉 Anonymkode: 8b9e1...86a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #17 Del Skrevet 19. januar Ja, like turn off som voksne menn som gamer eller bygger lego 🙈 Anonymkode: 895b0...29f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #18 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis flere her svarer at det er turnoff, vil du da selge bilene og finne deg en annen hobby? Ville du ha datet noen som ikke respekterer hobbyen din? Hvorfor er det viktig å vite om vilt fremmede synes hobbyen din er turnoff eller ikke? Anonymkode: 2cc15...7e6 Fordi dette er et diskusjonsforum, og en trenger ikke overtenke alt så bort i natta. Anonymkode: c6b19...3db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #19 Del Skrevet 19. januar Så lenge mannen min ikke dro det inn i stua så hadde det vært det samme for meg🤷 Anonymkode: 0c2c2...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #20 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, like turn off som voksne menn som gamer eller bygger lego 🙈 Anonymkode: 895b0...29f Enig 😅 egentlig er ingen av delene et problem, om det var av og til, men spesielt gaming gjøres som regel daglig Anonymkode: 70f4d...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå