Irak Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Mennesker som later som å være venn med deg bare for å blidgjøre deg. Er det greit synes dere? Hvordan håndterer dere dette? Jeg vet hva jeg selv gjør. Er bare nysgjerrig på hva andre gjør i slike tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Aldri opplevd Anonymkode: d1afc...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Jeg vet ikke om jeg har vært i en slik situasjon, så ikke sikkert du ønsker mitt innspill. Men generelt vil jeg si at jeg har noen få nærme venner - og der må jeg være trygg på at vi gjensidig oppriktig bryr oss om hverandre. Så har jeg da flere omgangsvenner, og venner av venner - her er ting ofte litt mer overfladisk. Jeg tar ikke alltid de store diskusjonene i alle sammenhenger, og det kan nok oppleves som jeg av og til bare sier ja og ha. Jeg føler det kommer helt an på hvilken relasjon man har. Jeg driver ikke og smisker med venner, og hadde ikke satt pris på om noen gjorde det med meg heller. Anonymkode: bd648...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Aldri opplevd, men det er stygt gjort, hadde jeg funnet ut at noen var falsk venn med meg, hadde jeg kutet ut vedkommende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Aldri opplevd. Anonymkode: dde20...e21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Hvordan finner man ut av slikt? Anonymkode: cf615...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg tenker at mennesker som gir lite av seg selv, eller ikke deler hverken informasjon eller erfaringer går inn under bekjentskap og ikke vennskap... Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan finner man ut av slikt? Anonymkode: cf615...999 Det var et godt spørsmål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (16 minutter siden): Jeg tenker at mennesker som gir lite av seg selv, eller ikke deler hverken informasjon eller erfaringer går inn under bekjentskap og ikke vennskap... Hva tenker dere? Jeg ser ikke på de som venner. Samme med de man kunne møter via andre venner feks på fest. Anonymkode: 2f32e...141 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (28 minutter siden): Jeg tenker at mennesker som gir lite av seg selv, eller ikke deler hverken informasjon eller erfaringer går inn under bekjentskap og ikke vennskap... Hva tenker dere? Ja, litt grovt sett ville jeg tenkt på de som bekjente, omgangskrets, eller venners venner. Venner deler jeg mer med, og blir delt med. Så kan jo disse gruppene overlappe også, det er ikke helt svart/hvitt. Anonymkode: bd648...e11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden Forfatter #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, litt grovt sett ville jeg tenkt på de som bekjente, omgangskrets, eller venners venner. Venner deler jeg mer med, og blir delt med. Så kan jo disse gruppene overlappe også, det er ikke helt svart/hvitt. Anonymkode: bd648...e11 Overlappe hvordan da tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (37 minutter siden): Det var et godt spørsmål... Så forklar. Du sier i HI at du vet hva du gjør. Anonymkode: cf615...999 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (7 minutter siden): Overlappe hvordan da tenker du? F.eks. omgangskretsen min består av både venner, slekt og bekjente. Anonymkode: bd648...e11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden Forfatter #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så forklar. Du sier i HI at du vet hva du gjør. Anonymkode: cf615...999 Om jeg blir usikker eller er utrygg på en person så reduserer jeg kontakten til et minimum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Vet ikke om det er det du mener, men jeg har 3 "venner" som ringer/skriver og spør om meg og mitt, snakker litt sånn halvhjertet om det jeg sier et par minutter (har tatt tiden) og så durer på entusiastisk om seg og sitt, sine problemer eller tanker og følelser i flere timer hvis jeg lar de. Anonymkode: 8838c...536 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Å det har jeg opplevd flere ganger,er som regel sjalu og bittre mennesker som ikke unner meg medgang som oppfører seg slik, jeg kutter de ut, gidder ikke å bruke tid på falske venner, livet er for kort rett og slett. Skjønner heller ikke hvorfor de gidder å kaste bort tid på meg da, når de egentlig ikke vil være min venn, tenk på all den tiden de kunne brukt på å oppgradere sitt eget liv enn å kaste bort tiden på å spille skuespill ovenfor meg, så de ødelegger jo mest for seg selv tenker jeg. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (46 minutter siden): Jeg tenker at mennesker som gir lite av seg selv, eller ikke deler hverken informasjon eller erfaringer går inn under bekjentskap og ikke vennskap... Hva tenker dere? Det kan jo være det motsatte og, at de bare snakker om seg selv Anonymkode: 8838c...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Det virker som om du sliter med å skille mellom vennskap og bekjentskap? Jeg har relasjoner til mange. Er hyggelig med alle. Men kun en begrenset omkrets av nære venner. Anonymkode: 8e7bc...ae1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4 timer siden Forfatter #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vet ikke om det er det du mener, men jeg har 3 "venner" som ringer/skriver og spør om meg og mitt, snakker litt sånn halvhjertet om det jeg sier et par minutter (har tatt tiden) og så durer på entusiastisk om seg og sitt, sine problemer eller tanker og følelser i flere timer hvis jeg lar de. Anonymkode: 8838c...536 Det virker slitsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Irak skrev (1 minutt siden): Det virker slitsomt... Ja det er det, når jeg begrenser dette så hører jeg ikke fra de heller, greit det. Anonymkode: 8838c...536 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå