AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden 2 hours ago, AnonymBruker said: Ja, og det er babyen. Vi visste ikke om det før fødsel så jeg kunne ikke forutsi at det kom til å stjele kapasitet… Det er ikke veldig alvorlig, men det tar jo omtrent hele dagen når man skal til en avtale på sykehuset, alltid forsinkelser og ventetid på blodprøver i forkant osv. Så det er jo ikke så lett for meg å få hvilt ut alltid. Selvstendig næringsdrivende må selv velge å ta dem, de styrer dagene sine selv. Jeg hadde ikke sett for meg at han skulle det heller, men plutselig sa han bare at «jeg har avlyst frem til 10» (jeg fødte på natta). Anonymkode: 055ce...e73 Mannen din er kjip! Anonymkode: c4544...d6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #22 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Først nå finner du ut at mannen er en dust? Rart at du ikke så det før du fikk unge nummer to. Anonymkode: c7f06...387 Føler du deg bedre etter en slik kommentar? Anonymkode: 39f92...474 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #23 Del Skrevet 2 timer siden Mannen din er ekstremt kjip. Minner om min eksmann. Det var all verdens løfter og avtaler før jeg ble gravid med nr 2 om at han skulle stille opp, ta halve permisjonen osv. Han var ganske flink med eldstemann. Men da jeg ble gravid igjen, byttet han jobb. Han var også på jobb samme dag som jeg fødte, tok ikke ut omsorgspermisjon, overlot alt med barn og hus til meg og nektet å ta ut pappaperm. Ble skilsmisse da yngste var 2 år. Anonymkode: 07a11...ad8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå