AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg vet at jeg alltid har hatt litt lavt blodtrykk. Fikk høre av fastlegen min en gang ar det er bedre å ha lavt enn høyt blodtrykk. Så har ikke tenkt noe over det. Nå i de siste 6 mnd føler jeg meg bitte litt svimmel noen ganger. Kanskje et par ganger i mnd. Men det går over av seg selv. I går før jeg skulle legge meg følte jeg meg svimmel igjen det varte i ca 40 min og så gikk jeg å la meg. Jeg sovnet bra som vanlig. Rundt 4 tida våkner jeg og måtte på do. Plutselig ser jeg at jeg har tissa på meg 😫 noe jeg har aldri gjort i hele mitt liv!! Så nå lurer jeg på om det har noe sammenheng med å være svimmel? Siden jeg var svimmel rett før jeg skulle legge meg? Anonymkode: 92c77...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Greit å undersøke dette her tenker jeg. Spis mer salt og se om det hjelper Anonymkode: baaeb...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Nei. Men om du besvimte så kanskje du tisset på deg da? Anonymkode: a81af...2aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Men om du besvimte så kanskje du tisset på deg da? Anonymkode: a81af...2aa Nei gjorde ikke det da Anonymkode: 92c77...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Ring legen din i morgen og fortell om dette, få det utredet. Anonymkode: dba53...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Høres nesten nevrologisk ut. Ville absolutt ha sjekket dette ut. Anonymkode: 02ce7...8d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Jeg skal ikke skremme deg. Men jeg opplevde det samme for et par år siden og jeg ble diagnostisert med hjernesvulst. Uansett, få det sjekket ut. Be fastlegen din henvise til en nevrologisk utredning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Stor pike skrev (19 minutter siden): Jeg skal ikke skremme deg. Men jeg opplevde det samme for et par år siden og jeg ble diagnostisert med hjernesvulst. Uansett, få det sjekket ut. Be fastlegen din henvise til en nevrologisk utredning. 😭😭😭 er det sant? Hvor gammel var du da? Anonymkode: 92c77...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Stor pike skrev (24 minutter siden): Jeg skal ikke skremme deg. Men jeg opplevde det samme for et par år siden og jeg ble diagnostisert med hjernesvulst. Uansett, få det sjekket ut. Be fastlegen din henvise til en nevrologisk utredning. Så fælt, hvorda går det med deg nå? Anonymkode: dba53...079 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Begge deler kan være nevrologiske symptomer, men det er ingen opplagt sammenheng mellom svimmelhet og manglende blærekontroll. Jeg har vært kronisk svimmel av flere grunner i mange år og aldri hatt problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå