Mardina Skrevet 24. januar #21 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 11.04): Hei, Kan noen forklare meg litt om hvorfor nærmest alle kvinner bruker bh? Jeg kan forstå at damer med store bryster kan få ryggproblemer og at bh-er gir en avlasting på ryggen. Etter hva jeg har forstått så er det uenighet om bh-er medfører slappere pupper eller ikke. Men hva med de med middels og små pupper, trenger de bh? Jeg kan forstå at de med middels opplever det ubehagelig med pupper som spretter når de driver med aktiviteter når de løper, hopper o.s.v. Men hele tiden? Er det noen fysisk grunn til at de med små skal bruke bh? Jeg forstår at det er mye mote, tilvenning og "anstendighet" i dette. Men er det en nøytral, rasjonell kjerne? Etter hva jeg har jeg forstått var det ganske vanlig at kvinner med middels/små bryster ikke brukte bh- til et stykke ut på 90-tallet mens nå virker det som om nærmest alle kvinner bruker det. Anonymkode: 9477f...25e La meg gjette...du er mann? 😄 Jeg bruker BH fordi ellers sklir fjelltopp-puppene mine ut i vannet ved siden av 😄 Det ser rett og slett ikke bra ut under klær 🤔 Jeg føler meg mer vel når jeg bruker BH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #22 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 11.04): Hei, Kan noen forklare meg litt om hvorfor nærmest alle kvinner bruker bh? Jeg kan forstå at damer med store bryster kan få ryggproblemer og at bh-er gir en avlasting på ryggen. Etter hva jeg har forstått så er det uenighet om bh-er medfører slappere pupper eller ikke. Men hva med de med middels og små pupper, trenger de bh? Jeg kan forstå at de med middels opplever det ubehagelig med pupper som spretter når de driver med aktiviteter når de løper, hopper o.s.v. Men hele tiden? Er det noen fysisk grunn til at de med små skal bruke bh? Jeg forstår at det er mye mote, tilvenning og "anstendighet" i dette. Men er det en nøytral, rasjonell kjerne? Etter hva jeg har jeg forstått var det ganske vanlig at kvinner med middels/små bryster ikke brukte bh- til et stykke ut på 90-tallet mens nå virker det som om nærmest alle kvinner bruker det. Anonymkode: 9477f...25e En hver anstendig kvinne bruker bh. Det skaper en finere holdning og holder bryterne på plass. Kvinner uten bh og med litt større bryst enn en tenåring med begynnende pupper, ser lite elegant ut uten bh. Det blir som en ansatt som subber rundt i pampuser på et offentlig kontor eller på en restaurant. Men bh er en frivillig sak, de som kaster BH-en, det gjør sitt valg. Anonymkode: dee98...6d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #23 Del Skrevet 24. januar Jeg trenger ikke bruke bh. Tar den av straks jeg går inn døra hjemme. Jeg går kun med bh for at brystvortene ikke skal synes. eksen min likte når jeg gikk uten bh, så da gjorde jeg det i offentlighet også. We aim to please. Anonymkode: 4abda...ff9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #24 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 10.05): Intim? 🤣 tåler du ikke å se mannlige brystvorter heller? Vi burde ha kommet lenger i 2024 Anonymkode: 93cd3...3a9 Mannlige er ikke det samme. Jeg har kommet så langt som det er naturlig for meg. Du har ikke fasit for alle,så du kan tørke vekk hånlig latter! Anonymkode: 13d50...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 25. januar #25 Del Skrevet 25. januar Ville ikke føle meg vel uten BH. For meg er det helt uaktuelt å gå uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #26 Del Skrevet 25. januar Har slutta å bruke bh fordi jeg synes ikke det er behagelig. Vil ikke at noen skal se at jeg går uten, fordi "alle" bruker det. Så unngår tett ettersittende topper, og hvite topper. Men det går fint. Hadde komplekser for puppene før, fordi de er små, men nå liker jeg de. Anonymkode: 2d3e6...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #27 Del Skrevet 25. januar Jeg bruker det når jeg skal ut blant folk. Skikk og bruk osv. Jeg dropper det hvis jeg har overdeler i tett, fast stoff. Anonymkode: 22935...a30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #28 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 23.1.2025 den 9.46): Kona bruker aldri BH. Flere år siden jeg så henne gå med det. Hun klistrer ett eller annet på brystvortene så de ikke synes gjennom klærne. Anonymkode: b0629...3df Lurt! Anonymkode: ca742...f44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #29 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 11.04): Hei, Kan noen forklare meg litt om hvorfor nærmest alle kvinner bruker bh? Jeg kan forstå at damer med store bryster kan få ryggproblemer og at bh-er gir en avlasting på ryggen. Etter hva jeg har forstått så er det uenighet om bh-er medfører slappere pupper eller ikke. Men hva med de med middels og små pupper, trenger de bh? Jeg kan forstå at de med middels opplever det ubehagelig med pupper som spretter når de driver med aktiviteter når de løper, hopper o.s.v. Men hele tiden? Er det noen fysisk grunn til at de med små skal bruke bh? Jeg forstår at det er mye mote, tilvenning og "anstendighet" i dette. Men er det en nøytral, rasjonell kjerne? Etter hva jeg har jeg forstått var det ganske vanlig at kvinner med middels/små bryster ikke brukte bh- til et stykke ut på 90-tallet mens nå virker det som om nærmest alle kvinner bruker det. Anonymkode: 9477f...25e det er bedre for tyggen, det er harry og gå uten særlig når man ser nipler og voksende folk bør ha lært og kle på seg Anonymkode: b6189...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå