AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #41 Del Skrevet 5 timer siden Det er selvfølgelig rart og uhøflig å ikke takke for en personlig gratulasjon fremført på en måte der det fremstår påfallende å ikke svare. Et "Gratulerer med dagen!" på Facebook-veggen din er derimot ikke en sånn gratulasjon man trenger å svare på blant de 10-50-100 andre. Anonymkode: 8623c...08a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #42 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tomme gratulasjoner på Facebook fra folk man knapt har kontakt med, trenger man selvsagt ikke å vie oppmerksomhet. Anonymkode: 287f8...a9c Dette! Når man ser folk greier å gratulere døde folk på fb, det bekrefter sitatet over👍 Anonymkode: 803bc...bea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #43 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Om mennesker jeg gratulerer med dagen på min måte ikke takker, så gratulerer jeg dem ikke igjen. Da lar jeg som regel vær neste gang de har bursdag. Synes ikke det er noe gøy å gratulere andre med dagen om dem ikke bryr seg nok til å takke. Så da velger jeg å skåne meg selv fra det stort sett. Endret 5 timer siden av Irak 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #44 Del Skrevet 5 timer siden Skjerp dere a folkens! Dere har virkelig et stusselig og negativt syn på verden når gratulasjoner dere får blir sett negativt på og er til bry! Så sliiiitsomt 'a gitt! 🙄 Samma det om personen betyr nada for deg, du er vist vennlighet, da mobiliserer du et snev av folkeskikk og høflighet og ofrer tre sekunder av din dyrebare tid og skriver en eneste setning på din egen vegg til felles takk. Anonymkode: 0079c...65e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 4 timer siden #45 Del Skrevet 4 timer siden (endret) Synes det er litt rart å skulle skrive ett innlegg når jeg går inn på fb 2 uker etter jeg hadde bursdag og ser det har kommet gratulasjoner. Synes kanskje generelt det er litt rart å skrive eget innlegg som takk fordi jeg ikke vet om de som har gratulert meg ser det. Det er ganske upersonlig. Men helt greit at andre velger å gjøre det. Jeg liker eller markerer ofte selve gratulasjonsinnlegget med ett hjerte da. Min måte å vise at jeg setter pris på det på. Men jeg setter ikke av en time til å skrive takk til alle på fb. Alle gratulasjoner som kommer ansikt til ansikt, at det ringes, sendes sms eller over Messenger svarer jeg så klart ordentlig på. Det er en personlig gratulasjon, og jeg blir glad for at folk tenker på meg, og velger å ta seg tid til å gratulere på den måten 😊 På samme vis gratulerer jeg mine nærmeste på mer personlige måter enn over veggen deres på fb. Aller helst ved personlig oppmøte og en klem. Endret 4 timer siden av Nonstop1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #46 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Skjerp dere a folkens! Dere har virkelig et stusselig og negativt syn på verden når gratulasjoner dere får blir sett negativt på og er til bry! Så sliiiitsomt 'a gitt! 🙄 Samma det om personen betyr nada for deg, du er vist vennlighet, da mobiliserer du et snev av folkeskikk og høflighet og ofrer tre sekunder av din dyrebare tid og skriver en eneste setning på din egen vegg til felles takk. Anonymkode: 0079c...65e Jeg er enig! Når folk tar bryet med å gratulere deg, så takker du såklart. Anonymkode: 37d48...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 3 timer siden #47 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): Til dere som synes det er såå forferdelig med alle disse fb-gratulasjonene, fjern datoen din!!! Anonymkode: a4f96...033 Jeg synes ikke det er forferdelig, jeg bare argumenterer for at det ikke er uhøflig å ikke skrive en personlig takk til alle som gjør det. Som en annen bruker påpekte - folk skriver gratulasjoner til folk som har vært døde i flere år, så tviler på at alle disse gratulasjonene fra folk du ikke har sett på årevis nødvendigvis er veldig ektefølte. Endret 3 timer siden av Uanonym bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #48 Del Skrevet 1 time siden Herregud så mange surmaga folk det er her? Når folk gidder bruke noen sekunder på å gi deg oppmerksomhet på bursdagen din så klarer du å bruke et par sekunder på å takke.. ellers fjerner du datoen din. Er det rart verden føles så kald og jævlig?! Anonymkode: adbd5...9fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå