Gå til innhold

Din erfaring med ulike tightsmerker?

Gjest issoras

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

NVGTN er veldig bra :) 

Anonymkode: 8d68f...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bara og Endurance har fine allround tights til både løping og styrketrening. Vintersettet til Bara er helt fantastisk for løping ute nå. Holdt meg passe varm i 0-2 grader. Jeg har også noen fra levity til løping. Levity har enormt mange modeller. Jeg tror den heter Trail ett eller annet. 

Ellers har jeg testet 2-3 modeller fra Bumpro. Likte de ikke. For lite kompresjon og ruller ned på meg. 

Favoritten er nok Bara. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Popflex 🙌🏼 har både shorts, kjole og tights fra de, og de er amazing til både løping og styrketrening 🤗 Har prøvd flere gode merker, men popflex har vert uslåelig for meg. Cluet er å følge størrelsesguiden, slik det sitter som støpt!

Anonymkode: 061e4...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sverger til ICIW og Peach uten scrunch. Veldig fornøyd! 

Anonymkode: c6b4c...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.1.2025 den 8.49):

Hvordan er de i størrelsen?

Anonymkode: 68c2a...1d1

De er store i størrelsen. Jeg bruker vanligvis M, bruker 6 i Lululemon align. Vanligvis bruker jeg 8 i amerikansk størrelse, 10 i engelsk størrelse (noen ganger 12 dersom de er små i størrelsen).

Anonymkode: 08d3e...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De er store i størrelsen. Jeg bruker vanligvis M, bruker 6 i Lululemon align. Vanligvis bruker jeg 8 i amerikansk størrelse, 10 i engelsk størrelse (noen ganger 12 dersom de er små i størrelsen).

Må bare legge til, jeg ELSKER Lululemon align. Mer behagelig enn alle tights jeg har prøvd, ruller aldri ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har også litt problemer med strikken i livet på Nike. Under Armour og Adidas liker jeg best. Også fordi jeg elsker de tre stripene nedover bena. 

Anonymkode: fcde1...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker Bara sine, bruker dem til jogging og yoga. De er tykke nok til at de ikke blir gjennomsiktige, også går de ikke inn i rumpa.

Anonymkode: 2d79c...9ec

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bara- har god erfaring med svarte shape thights, de sitter veldig bra og ser bra ut på. Samt har enda ikke vist tegn til slitasje enda jeg har brukt de mye over 1,5 år. Men de med lommer og farge syns jeg ikke er like bra da de mister litt farge og blir slitt i sømmene.

Nike dry fit - syns de sklir ned og ikke så fornøyd med passform

ICIW- tykke og gode i stoffet, men sklir ned om jeg bruker de til styrke. Funker bra til løping. 

Rönisch - kanskje mitt favorittmerke. Sitter bra, liker at det ikke er rumpe fokus og sklir ikke ned. Samt bra kvalitet og ikke opplevd slitasje. Føler meg sporty i de.

Anonymkode: f4396...338

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinne tidlig i 40-årene, normalvektig, trener mest styrke og kondisjon/dans, yoga. Har alltid slitt med at tightsene ruller ned og jeg må dra de opp støtt og stadig, helt til jeg fant 2XU. Bruker samme tights til all trening, den er godt brukt men ikke slitt og har holdt lenge nå. Eneste jeg har å utsette er at de ikke kommer i et stort utvalgt mønstre og fine farger, men for meg er unnsett det viktigste at tightsen ikke ruller ned hele tiden.

Nike: ruller ned

Bara: ruller ned

WeAreFit: ruller ned

2xu: sitter som støpt, veldig fornøyd!

Anonymkode: 1d29f...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jakt etter ny tights selv. Har hatt en Reebok Lux Hi-Rise tights i 2 år, brukt både til styrke og løping, sitter som et skudd, er veldig behagelig på. Har prøvd samtlige merker solgt hos XXL, men syns ingen sitter så godt som Reebok. Så...da spørs det om jeg ikke må kjøpe samtlige farger av den. 

Anonymkode: c26c2...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

kvinne tidlig i 40-årene, normalvektig, trener mest styrke og kondisjon/dans, yoga. Har alltid slitt med at tightsene ruller ned og jeg må dra de opp støtt og stadig, helt til jeg fant 2XU. Bruker samme tights til all trening, den er godt brukt men ikke slitt og har holdt lenge nå. Eneste jeg har å utsette er at de ikke kommer i et stort utvalgt mønstre og fine farger, men for meg er unnsett det viktigste at tightsen ikke ruller ned hele tiden.

Enig her, 2xu er dyre men sitter alltid godt på meg! Bruker alltid til løpetrening og av og til styrke. 

Av rimelige alternativer synes jeg faktisk Bumpro fra tights.no fungerer veldig fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LeneXCII skrev (3 timer siden):

Enig her, 2xu er dyre men sitter alltid godt på meg! Bruker alltid til løpetrening og av og til styrke. 

Av rimelige alternativer synes jeg faktisk Bumpro fra tights.no fungerer veldig fint. 

Men 2XU er gjennomsiktige? De var hvertfall det før da de var så populære. Har sett mange stringtruser gjennom de. 🤯😆

Anonymkode: 00473...870

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men 2XU er gjennomsiktige? De var hvertfall det før da de var så populære. Har sett mange stringtruser gjennom de. 🤯😆

Neida, MCS varianten er mye tettere i stoffet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

På jakt etter ny tights selv. Har hatt en Reebok Lux Hi-Rise tights i 2 år, brukt både til styrke og løping, sitter som et skudd, er veldig behagelig på. Har prøvd samtlige merker solgt hos XXL, men syns ingen sitter så godt som Reebok. Så...da spørs det om jeg ikke må kjøpe samtlige farger av den. 

Skriver under på denne!! Reebok Lux Hi-Rise. Aldri funnet noen bedre enn denne, og prøvd mange! 

For min del oppleves denne som stor i størrelsen, så jeg må ned 1 størrelse.

Anonymkode: 8a244...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker veldig Flexwear. men måtte gå ned en størrelse på shortsene. de toppene de har er veldig fine da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også overvektig. 

Jeg har faktisk falt ned på Endurance Dorhia tights, de går opp til str. 48 (tror jeg). Den har knyting i livet, bruker den både til styrke, løping og step. Selges på SportOutlet.

Men om appelsinhuden synes, det vet jeg ikke, ser meg ikke skikkelig bakfra. Men tights i seg selv er jo ganske avslørende plagg.

Anonymkode: 5127b...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Skriver under på denne!! Reebok Lux Hi-Rise. Aldri funnet noen bedre enn denne, og prøvd mange! 

For min del oppleves denne som stor i størrelsen, så jeg må ned 1 størrelse.

Anonymkode: 8a244...8b4

Ja, det virker slik! Kan bruke s i denne, mens andre tights må jeg opp en str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.2.2025 den 13.26):

Hvordan er 2xu i størrelsen? Stor eller liten? Er det en spesiell variant som er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linnea27 skrev (17 timer siden):

Hvordan er 2xu i størrelsen? Stor eller liten? Er det en spesiell variant som er bra?

Ikke meg du spør, men jeg liker de som har MCS, (Lightspeed serien) de har ekstra støtte (kompresjon) på utsatte områder. De er også tettere vevd i stoffet så ikke gjennomsiktig. 

Dette er jo kompresjonstights, de skal være trange å få på men når de er på, merker man nesten ikke at de er der. Ganske vanlig eller gå ned en str! Skal som sagt sitte veldig tight. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...