AnonymBruker Skrevet 22. januar #21 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 5.35): Når jeg en sjelden gang er hos frisør i over 2 timer for å farge/ stripe og klippe håret, har jeg følt på et press om at jeg må prate hele tiden. Før jeg vet ordet av det har jeg fortalt om familiesituasjon, hva jeg jobber med og hva jeg skal i ferien. Opplever dette som litt kleint da andre kunder som er stille lytter til samtalen. Så jeg lurer på hvor mye forventes det at kunden prater? Blir litt «sliten» av å prate med frisør som er fremmed for meg. Det blir jo litt rart om jeg ikke skal svare på ting som «har du barn?» og «hva jobber du med?». Anonymkode: d3991...3b3 Helt enig! Når jeg endelig tar med råd og tid til å gå 2timer til frisøren så skal de utspørre deg om alt mulig hele tiden, og andre kunder sitter å glor og lytter... Nei takk! Kan de ikke bare spørre om de vil snakke eller slappe av? Anonymkode: 2865e...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar #22 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 16.18): De fleste oppegående frisører forstår når en bare ønsker være stille. Jeg sier ikke direkte ifra, men de skjønner det fort alikevel og lar meg være i fred. Men så er det innimellom noen som ikke har sosiale antenner, da er det bare å si ifra på en hyggelig måte Anonymkode: 6c331...2c1 Tja ikke alle skjønner det. Satt i 2timer å hørte på en som la ut om livet sitt, festing og den og den og aldri stoppet. Adhd munndiare, virkelig slitsomt og fælt.. Snakket så høyt i ett sett.. Gikk aldri der mer. Har barn hjemme, har virkelig ikke behov for så mye mas og utspørring og personlig fjas fra ukjente.. Anonymkode: 2865e...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslafravest Skrevet 22. januar #23 Del Skrevet 22. januar Her jeg bor har én av frisørsalongene lagt inn som valgmulighet at du ikke ønsker å prate med frisøren, ved timebestilling på nett 🙃 Dette synes jeg alle frisører burde begynt med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 22. januar #24 Del Skrevet 22. januar Jeg har gått til samme barberer i over 10 år. Vi har en del av de samme interessene, så vi prater mye om disse, i tillegg til løst og fast som er aktuelt i samfunnet. Snakker lite om privatliv, men selvfølgelig har det blitt noe over disse årene. Aldri følt meg "presset" til å si for mye om meg selv eller noe slikt, som jeg vet at enkelte føler på etter de har gått fra en frisørtime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå