AnonymBruker Skrevet i går, 01:51 #1 Del Skrevet i går, 01:51 Hei! Fant en ganske stor og en mindre en kul i brystet i dag. Den store synes bare ved å se seg selv i speilet. Minner meg veldig på de samme cystene, som jeg hadde for 2 år siden. Da måtte de tømmes/ tappes for væske. Jeg vet ikke om det er det samme denne gangen, men minner veldig om det. Problemet er at vi bor langt unna sykehuset og jeg er kronisk syk med invalidiserende plager, som hemmer meg i stor grad i dagliglivet, så jeg er bevegelseshemmet og denne turen til sykehuset kommer til å gjøre meg verre. Men samtidig, så må jo denne cysten tømmes ( hvis det er cyster som sist). Kan de bli mindre av seg selv ? Kan det være at den er blitt større pga rett før mensen ? Anonymkode: c33b8...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:17 #2 Del Skrevet i går, 07:17 🙋♀️ Opplever ikke at mine blir større i forbindelse med mensen, heller ikke at de tømmer seg/krymper. Jeg har fått streng beskjed fra både lege på Bryst og fastlege om at jeg må sjekke meg raskt i tilfelle det er noe annet, selv om det mest sannsynlig bare er nye vanncyster. Mine kommer tilbake etter ganske nøyaktig 1,5 år. Anonymkode: 95508...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #3 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): 🙋♀️ Opplever ikke at mine blir større i forbindelse med mensen, heller ikke at de tømmer seg/krymper. Jeg har fått streng beskjed fra både lege på Bryst og fastlege om at jeg må sjekke meg raskt i tilfelle det er noe annet, selv om det mest sannsynlig bare er nye vanncyster. Mine kommer tilbake etter ganske nøyaktig 1,5 år. Anonymkode: 95508...425 Takk for svar. Jeg fikk også beskjed om at jeg må komme tilbake dersom de oppstår igjen. Hos meg tok det også 1,5 år til den ene cysten har blitt synlig stor. Hvor store blir de hos deg på sitt største ? Anonymkode: c33b8...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk for svar. Jeg fikk også beskjed om at jeg må komme tilbake dersom de oppstår igjen. Hos meg tok det også 1,5 år til den ene cysten har blitt synlig stor. Hvor store blir de hos deg på sitt største ? Anonymkode: c33b8...278 Såpass at fastlegen måler dem riktig på øyemål. Jeg får dem ganske nærme huden og har verken pupp eller fett på brystet, så de blir godt synlige. 😅 Anonymkode: 95508...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Såpass at fastlegen måler dem riktig på øyemål. Jeg får dem ganske nærme huden og har verken pupp eller fett på brystet, så de blir godt synlige. 😅 Anonymkode: 95508...425 Vet du om fastlegen kan tømme dem eller må man absolutt til spesialist for å gjøre dette ? Hvor lenge kan man gå med en stor vanncyste? Anonymkode: c33b8...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Såpass at fastlegen måler dem riktig på øyemål. Jeg får dem ganske nærme huden og har verken pupp eller fett på brystet, så de blir godt synlige. 😅 Anonymkode: 95508...425 Er dine vanncyster ømme eller vonde noen gang? Min er veldig øm nå...den største... Anonymkode: c33b8...278 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 2.51): Hei! Fant en ganske stor og en mindre en kul i brystet i dag. Den store synes bare ved å se seg selv i speilet. Minner meg veldig på de samme cystene, som jeg hadde for 2 år siden. Da måtte de tømmes/ tappes for væske. Jeg vet ikke om det er det samme denne gangen, men minner veldig om det. Problemet er at vi bor langt unna sykehuset og jeg er kronisk syk med invalidiserende plager, som hemmer meg i stor grad i dagliglivet, så jeg er bevegelseshemmet og denne turen til sykehuset kommer til å gjøre meg verre. Men samtidig, så må jo denne cysten tømmes ( hvis det er cyster som sist). Kan de bli mindre av seg selv ? Kan det være at den er blitt større pga rett før mensen ? Anonymkode: c33b8...278 Når de bare tapper cyster for væske så fylles cyster med væske på nytt. Skal du bli kvitt problemet må cystesekken fjernes helt ved operasjon. Dette burde vært gjort første gang. Anonymkode: 9494d...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå