Cid Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden (endret) Ville ha en lignende tråd men også for oss født etter 80 tallet 😁 Det jeg husker best fra TV på nittitallet er Hotel Cæsar og Familiesagaen De syv søstre, husker også Julefergå og deres rare fascinasjon av sveler 😅 Endret 1 time siden av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden De syv søstre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden De syv søstre, The Julekalender og Hotel Cæsar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5 timer siden Forfatter #4 Del Skrevet 5 timer siden MarianneE skrev (Akkurat nå): De syv søstre, The Julekalender og Hotel Cæsar Støveldansen 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻👢👢👢👢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Lille Lørdag, (Midt i)Smørøyet Sesam Stasjon Da capo For å ha program for alle generasjoner Jeg er født på 70-tallet og så kun de to øverste. Anonymkode: 65def...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden De syv søstre og Hotel Cæsar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Hverdagsliv (A country practice) 😍 Australsk serie som gikk på ettermiddagene på Tv2. Anonymkode: b95d6...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Passions! Anonymkode: 37bf2...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Seinfeld & the X-Files Anonymkode: 175fd...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden The julekalender, Ally Mcbeal, LA. law og en serie som gikk to sesonger? Skalla fyr som skurk? Anonymkode: c0967...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lille Lørdag, (Midt i)Smørøyet Sesam Stasjon Da capo For å ha program for alle generasjoner Jeg er født på 70-tallet og så kun de to øverste. Anonymkode: 65def...202 Trådstarter vil kun ha innhold fra tv2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Chomsky89 skrev (5 minutter siden): Trådstarter vil kun ha innhold fra tv2. Ok. Jeg blir gal hva var den advokatserien? Fra Now Orleand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1 time siden Forfatter #13 Del Skrevet 1 time siden Chomsky89 skrev (1 time siden): Trådstarter vil kun ha innhold fra tv2. Jeg endret nå så man kan diskutere alt som gikk på 90 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Midt i smørøyet , spesielt Asylet ! De syv søstre , hotel Cæsar Anonymkode: 3209a...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #15 Del Skrevet 59 minutter siden Twin Peaks Anonymkode: 79e9a...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 56 minutter siden Forfatter #16 Del Skrevet 56 minutter siden Mummitrollet ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #17 Del Skrevet 5 minutter siden Sunset Beach, Ally McBeal, Friends. Anonymkode: 307c3...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå