AllahBallah Skrevet 10 timer siden #41 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Å, var det den med Claire Danes? Anonymkode: 2445a...223 Jepp, bra ungdomsserie 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #42 Del Skrevet 10 timer siden Friends Seinfeld Ally McBeal Sunset Beach Pacific Blue The Julekalender Anonymkode: c06ba...a9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #43 Del Skrevet 10 timer siden Alliwill skrev (9 timer siden): Beverly Hills 90210 og Melrose Place Enig 🤩 Anonymkode: 7212c...681 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #44 Del Skrevet 8 timer siden X-Files! Å, som jeg elsket den serien. Søndagene på TV2, med Babylon 5, Party of Five, og… enda en serie? Jeg var så opptatt av å se BH90210 at jeg så den selv med elendig TVNorge-dekning og skikkelig snøvær. 🤣 Angela! Faktisk en serie som endret oss. Endelig en hovedperson som lignet oss. Og Jordan Catalano. Friends! Anonymkode: df0b7...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #45 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sunset Beach. Anonymkode: cb158...c73 Å, den hadde jeg glemt. Fantastisk hvor lite som kunne skje i hver episode, og hvor tullete plottet var. Ond tvillingbror, mor som stjeler datterens nyfødte barn og later som at det er hennes, er bare noen få eksempler. Skuespillere som blir byttet ut med en annen skuespiller uten noen forklaring. Utrolig dårlig skuespill. 10/10. Anonymkode: df0b7...b94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #46 Del Skrevet 8 timer siden Må legge til Silke - huff, så fælt det var å se den serien sammen med foreldrene mine (vi hadde bare én TV). Den serien hadde aldri passert i dag, men skuespillene hadde utrolig god kjemi. McGyver, selvsagt! En bombe per episode! Stoppet alltid på ett sekund igjen. Desarmert med litt gaffatape, en Swiss Army knife og kanskje noen kongler. Anonymkode: df0b7...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8 timer siden Forfatter #47 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må legge til Silke - huff, så fælt det var å se den serien sammen med foreldrene mine (vi hadde bare én TV). Den serien hadde aldri passert i dag, men skuespillene hadde utrolig god kjemi. McGyver, selvsagt! En bombe per episode! Stoppet alltid på ett sekund igjen. Desarmert med litt gaffatape, en Swiss Army knife og kanskje noen kongler. Anonymkode: df0b7...b94 Så mye bedre enn den nye versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava+, Skrevet 8 timer siden #48 Del Skrevet 8 timer siden Macgyver og X-Files!🤩😍🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #49 Del Skrevet 8 timer siden I gode og onde dager uten tvil 😇 Sous de Soleil eller hvordan man skriver det… Elsker den franske serien Anonymkode: 8d472...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 7 timer siden #50 Del Skrevet 7 timer siden Macgyver Tusen og en natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #51 Del Skrevet 7 timer siden Var statistci hotell Cæsar. Morsomt. AllyMcBeal var facoritten Anonymkode: e9959...a64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå