Tabris Skrevet 23 timer siden #21 Del Skrevet 23 timer siden Definitivt Twin Peaks. Jeg var nok egentlig litt for ung til å se det, og ble nærmest traumatisert av "BOB". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #22 Del Skrevet 23 timer siden Sunset Beach. Anonymkode: cb158...c73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #23 Del Skrevet 23 timer siden X-files 👽 Husker fremdeles at den gikk kl 21:45 på torsdager. Anonymkode: 23461...7f6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 23 timer siden #24 Del Skrevet 23 timer siden Da vi satt klistret til tv skjermen og ventet spendt på den nye tv kanalen : nemlig tv 2 😂😂 Glemmer aldri åpningen av tv 2 og vi fikk oppleve reklame for første gang, noe som var like fascinerende som tv programmene 😂😂 jeg kom fra landet så parabol og den slags hadde ikke signaler der jeg bodde, så tv 2 var ekstremt stort husker jeg 😂😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #25 Del Skrevet 18 timer siden Melrose Place Twin Peaks Saved by the bell (Skulk) Seventh heaven Blossom Full house Steg for Steg Bundy Mandagsklubben Åpen post Høy på pæra/Keeping up appearances Baywatch Anonymkode: 2445a...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #26 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): X-files 👽 Husker fremdeles at den gikk kl 21:45 på torsdager. Anonymkode: 23461...7f6 Jaa!!!! Mulder & Scully ❤️ Anonymkode: 2445a...223 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #27 Del Skrevet 18 timer siden Tabris skrev (5 timer siden): Definitivt Twin Peaks. Jeg var nok egentlig litt for ung til å se det, og ble nærmest traumatisert av "BOB". Haha, det ble vi alle! Var vel 13 år da den gikk, BOB var søren meg ta så ekkel. Og lille dansende dvergen med de rare håndbevegelsene. Anonymkode: 2445a...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #28 Del Skrevet 18 timer siden Siden tråden er endret til generelt på tv så legger jeg til "Beverly Hills 90210," samt "Skjult kamera" med Tom Sterri. Elsket tirsdagene, mamma og jeg hadde alltid jentekveld fordi pappa spilte bridge hver tirsdag, Mine yngre søsken mine la seg tidlig og vi spiste alltid stekt kylling og ris og koste oss. Så trengte jeg ikke stresse med å legge meg så tidlig fordi på onsdagene hadde jeg svømming de to første timene og det likte jeg så godt at om jeg var trøtt så gjorde ikke det noe. Anonymkode: e85bb...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 17 timer siden #29 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Haha, det ble vi alle! Var vel 13 år da den gikk, BOB var søren meg ta så ekkel. Og lille dansende dvergen med de rare håndbevegelsene. Anonymkode: 2445a...223 Ja! Den dansende dvergen i det røde rommet! Himmel, så skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #30 Del Skrevet 17 timer siden Tabris skrev (18 minutter siden): Ja! Den dansende dvergen i det røde rommet! Himmel, så skummelt! Og da det klikka for Dale Cooper på slutten der..." Who´s Annie" Sjukeste serien ever 🤣 Anonymkode: 2445a...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 16 timer siden #31 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og da det klikka for Dale Cooper på slutten der..." Who´s Annie" Sjukeste serien ever 🤣 Anonymkode: 2445a...223 Blir satt ut enda, bare av å tenke på det. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 16 timer siden #32 Del Skrevet 16 timer siden Friends. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 16 timer siden #33 Del Skrevet 16 timer siden Angela 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #34 Del Skrevet 14 timer siden Solknapp skrev (1 time siden): Angela 😍 Å, var det den med Claire Danes? Anonymkode: 2445a...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #35 Del Skrevet 14 timer siden Uten tvil Seinfeld. Klarer ikke å tenke på 90-tallet uten å tenke på Seinfeld. Anonymkode: 65c67...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #36 Del Skrevet 14 timer siden Tabris skrev (2 timer siden): Blir satt ut enda, bare av å tenke på det. 😅 Og Leo da han ble hjerneskadd, og papegøyen som hele tiden sa "new shoes" Alle gutta var forelska i Shelley, og alle jentene forelska i Bobby 🤤 (vi tilskuere altså) Anonymkode: 2445a...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 14 timer siden #37 Del Skrevet 14 timer siden The A-team. Serien er riktignok fra 80-tallet, men den ble sendt veldig ofte på TV på 90-tallet, og det var en høydare for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 14 timer siden #38 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Seventh heaven Prøvde å se noen episoder nå i voksen alder, men det ødela nesten serien for meg. Det er så mye ulogisk som foregår, som man ikke legger merke til som barn. Den er åpenbart beregnet på et publikum i starten av livet. Feks: Tenåring som stjeler et glass fra en bar, Angrer seg og lever tilbake glasset. Reaksjon: Rettsak og nesten fengsel. - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 14 timer siden #39 Del Skrevet 14 timer siden Jeg er 70-modell og så ikke mye på TV på 90-tallet. Men det må være Twin Peaks, Åpen Post og Lille Lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #40 Del Skrevet 14 timer siden Beverly Hills 90210 21 Jump Street Baywatch Angela Life goes on X-Files Silke Anonymkode: 70182...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå