AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Ok, jeg har ikke noe spørsmål her, jeg bare deler en historie. Jeg er medlem av en internasjonal spillgruppe for et spesifikt spill på Facebook. Der går det ofte en kule varmt i ulik grad, så jeg er først og fremst aktiv med en falsk bruker, men også medlem med min ekte bruker. Jeg la ut en klagepost med den falske brukeren min, jeg var misfornøyd med noe spesifikt spillinnhold. Fikk ørten svar og gikk litt lei av alle kommentarene, så jeg stengte kommentarfeltet. Jeg skrev til og med en kommentar om stengingen før jeg stengte. Var en som tok stengingen overraskende ille opp, det rablet helt for ham, så han opprettet en ny post hvor han tagget denne falske brukeren min og skjelte meg ut. Jeg kan ikke huske at han kommenterte det jeg skrev engang, så jeg var ikke i en diskusjon med ham. Han fikk heldigvis ingen kommentarer eller likes på utskjellingen, jeg bare rapporterte til admin som slettet hele personangrepet hans. Før det ble slettet tok jeg skjermbilde som ble sendt til dama hans med min ekte Facebook-bruker. En nøytral part liksom, ikke den falske brukeren som hadde blitt utskjelt. Har hatt en viss dialog med henne og nå forteller hun at hun har blitt banket opp og at det er slutt etter at hun tok opp dette med ham. Begge står som single på Facebook og jeg vet nesten ikke hva jeg skal tro om hva som har skjedd. Jeg fatter ikke hva det er med syke folk online, som er i et forhold, kan være gift og ha barn og så vet dama ingenting om hva som foregår, kjenner ikke til denne siden ved mennene deres, lever i uvisshet. Noen vil kanskje kritisere meg for å varsle sånt, men jeg synes at det er på sin plass. Skjermbilder fra samtalen med dama: Anonymkode: 6cda9...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Anonymkode: 6cda9...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Det er ulovlig å dele private meldinger uten den andres samtykke. Anonymkode: 66287...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ulovlig å dele private meldinger uten den andres samtykke. Anonymkode: 66287...1d0 Hm? Jeg har sensurert. Merkelig fokus. Anonymkode: 6cda9...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Ja, det var kjempesmart å sende melding til den dama.. not . Hva i all verden hadde hun med det å gjøre? Anonymkode: 5d4ef...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, det var kjempesmart å sende melding til den dama.. not . Hva i all verden hadde hun med det å gjøre? Anonymkode: 5d4ef...b5f Jeg mener at det er riktig å varsle om folks mørke sider, så får de velge hvordan de vil forholde seg til det. Som jeg skrev til henne ville jeg likt å vite. Blir litt på samme som å varsle om utroskap når man har bevis. Anonymkode: 6cda9...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå