AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Ok, jeg har ikke noe spørsmål her, jeg bare deler en historie. Jeg er medlem av en internasjonal spillgruppe for et spesifikt spill på Facebook. Der går det ofte en kule varmt i ulik grad, så jeg er først og fremst aktiv med en falsk bruker, men også medlem med min ekte bruker. Jeg la ut en klagepost med den falske brukeren min, jeg var misfornøyd med noe spesifikt spillinnhold. Fikk ørten svar og gikk litt lei av alle kommentarene, så jeg stengte kommentarfeltet. Jeg skrev til og med en kommentar om stengingen før jeg stengte. Var en som tok stengingen overraskende ille opp, det rablet helt for ham, så han opprettet en ny post hvor han tagget denne falske brukeren min og skjelte meg ut. Jeg kan ikke huske at han kommenterte det jeg skrev engang, så jeg var ikke i en diskusjon med ham. Han fikk heldigvis ingen kommentarer eller likes på utskjellingen, jeg bare rapporterte til admin som slettet hele personangrepet hans. Før det ble slettet tok jeg skjermbilde som ble sendt til dama hans med min ekte Facebook-bruker. En nøytral part liksom, ikke den falske brukeren som hadde blitt utskjelt. Har hatt en viss dialog med henne og nå forteller hun at hun har blitt banket opp og at det er slutt etter at hun tok opp dette med ham. Begge står som single på Facebook og jeg vet nesten ikke hva jeg skal tro om hva som har skjedd. Jeg fatter ikke hva det er med syke folk online, som er i et forhold, kan være gift og ha barn og så vet dama ingenting om hva som foregår, kjenner ikke til denne siden ved mennene deres, lever i uvisshet. Noen vil kanskje kritisere meg for å varsle sånt, men jeg synes at det er på sin plass. Skjermbilder fra samtalen med dama: Anonymkode: 6cda9...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Anonymkode: 6cda9...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Det er ulovlig å dele private meldinger uten den andres samtykke. Anonymkode: 66287...1d0 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ulovlig å dele private meldinger uten den andres samtykke. Anonymkode: 66287...1d0 Hm? Jeg har sensurert. Merkelig fokus. Anonymkode: 6cda9...085 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Ja, det var kjempesmart å sende melding til den dama.. not . Hva i all verden hadde hun med det å gjøre? Anonymkode: 5d4ef...b5f 11 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja, det var kjempesmart å sende melding til den dama.. not . Hva i all verden hadde hun med det å gjøre? Anonymkode: 5d4ef...b5f Jeg mener at det er riktig å varsle om folks mørke sider, så får de velge hvordan de vil forholde seg til det. Som jeg skrev til henne ville jeg likt å vite. Blir litt på samme som å varsle om utroskap når man har bevis. Anonymkode: 6cda9...085 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Ser ut som historie fiska opp fra Reddit med alle de engelske meldingene. Anonymkode: c88b5...218 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ser ut som historie fiska opp fra Reddit med alle de engelske meldingene. Anonymkode: c88b5...218 Eh, kanskje lese hele innlegget. Også åpenbart at dette er norske skjermbilder. Anonymkode: 6cda9...085 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar Så de levde lykkelig, han hadde aldri vist ett tegn av aggressiv holdning mot henne tidligere, hun trodde han var en supersnill og kjælig mann, før du dro henne som tredjepart inn i dette, og da snudde han og ble helt ut av det blå voldelig? Anonymkode: bfb39...529 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar Flaks for deg at det ble slutt mellom dem, og at hun ikke ble drept. Anonymkode: ecc31...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #11 Del Skrevet 19. januar Du får la være å blande deg opp i folks privatliv! Anonymkode: ca01c...989 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #12 Del Skrevet 19. januar Dette var bare rart. Rart av deg å blande seg i andres privatliv Men også helt sinnsykt rart at ett ONLINE Spill på FACEBOOK er så viktig for FOLK. Det er skremmende, og jeg tenker at det er greit å holde seg unna. Slutt med det. Nesten like skummelt som disse gogosupermodel greine på jodel. Helt sinnsykt og jeg blir oppriktig redd for hvor viktig ett Spill er for folk. Hilsen ei gamer, som ja har blitt sur fordi hu har mista savegamen som inneholdt mange timer på spill, men hadde aldri banket opp noen eller slitt psykisk av det. Jeeez.... Anonymkode: 7de91...9d2 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #13 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg mener at det er riktig å varsle om folks mørke sider, så får de velge hvordan de vil forholde seg til det. Som jeg skrev til henne ville jeg likt å vite. Blir litt på samme som å varsle om utroskap når man har bevis. Anonymkode: 6cda9...085 Det forteller bare at dere har oppholdt dere i et corny miljø der dere mister fornuft og innsikt i hvordan en oppfører seg som folk. Og så fortsetter du å blande inn uskyldige i en suppe som du selv har vært med å skape. Til tross for at du hadde rapportert inn trakassering til moderatorene så var hevnen tydeligvis ikke nok . Du ville ødelegge for han på privaten også. Sykt Anonymkode: 5d4ef...b5f 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #14 Del Skrevet 19. januar Denne tråden er et tydelig eksempel at mange er her bare for å ha et sted å slenge ut fordømmende kommentarer. Og da sikter jeg til svarene i denne tråden. Trollsuppe. Anonymkode: 466c5...9c1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #15 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Denne tråden er et tydelig eksempel at mange er her bare for å ha et sted å slenge ut fordømmende kommentarer. Og da sikter jeg til svarene i denne tråden. Trollsuppe. Anonymkode: 466c5...9c1 Jeg bare ignorerer de som åpenbart er her for å skape dårlig stemning. Hvis jeg lot være å varsle henne ville de samme folka vært kritiske til det. Anonymkode: 6cda9...085 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #16 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hm? Jeg har sensurert. Merkelig fokus. Anonymkode: 6cda9...085 Det som er merkelig her er hvor vanvittig kald og uempatisk du virker! Du svarer denne dama på en så forferdelig kald måte, etter at hun forteller deg at hun har blitt slått ned av kjæresten sin. Jeg er sjokkert! Jeg er også sjokkert over at du legger ut disse meldingene her, det har du ikke lov til. Slutt å blande deg på denne måten, du skulle aldri ha delt det du gjorde med henne. Hun hadde nok uansett sett de mørke sidene hos denne mannen etterhvert og gått fra han, men kanskje hadde hun sluppet å bli slått ned. Anonymkode: 9fe25...b2d 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #17 Del Skrevet 19. januar Du har delt dypt private meldinger, be om å få dem slettet. Anonymkode: 0b9f8...47b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #18 Del Skrevet 19. januar Hva er det du vil med denne tråden? Anonymkode: 97ba2...ad3 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #19 Del Skrevet 19. januar Hvorfor drar du dama hans inn i alt da? Hvis noen begynner å sende meldinger til meg om min mann så hadde jeg blokkert. Slik tull gidder jeg ikke. Anonymkode: 628a9...6a1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #20 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvorfor drar du dama hans inn i alt da? Hvis noen begynner å sende meldinger til meg om min mann så hadde jeg blokkert. Slik tull gidder jeg ikke. Anonymkode: 628a9...6a1 Hun fikk greie på hvilken mann hun dater. En konfliktdrevet og voldelig mann. Det er jo det motsatte av tull. Det er jo helt på ekte. Anonymkode: af4fb...bd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå