AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Noen som har opplevd lignende? Jeg bruker ikke strikk. Så det når jef stod under spotter. Hele håret er slik unntatt på toppen. Hvordan få alt til å vokse pent? Anonymkode: 55269...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Slutte å bleke det? Anonymkode: 687c7...fac 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Klipp det som er slitt, og unngå kjemiske behandlinger. Anonymkode: da0ac...ba4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Det der trenger en god klipp ja, og en runde med olaplex eller k18.. og ja, du bør holde seg unna varme og bleking til håret ditt er sunt igjen hvertfall 🙄 og mye fukt, kulde gjør håret veldig tørt og statisk også, og mindre motstandsdyktig mot slitasje og behandling. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Klippe klippe sa kjerringa Anonymkode: edcb2...2d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar Når hår ser sånn ut kan det ikke reddes. Man kan sikkert glatte over det med diverse produkter, men i bunn og grunn er det like ødelagt. Klipp bort det som er skadd og hold det unna alle former for kjemiske behandlinger og varme. Når håret vokser ut igjen er det sunt og friskt. Anonymkode: e1df9...359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Det som hjalp på meg var SP wella hydration shampoo, balsam og hårkur. Samme med SP wella repair serien, kjøpt hos frisør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Kan jo ikke klippe det, gå rundt med 2 cm langt hår er uaktuellt. Jeg tenker på produkter som kan holde det i sjakk mens det vokser til jeg kan klippe det. Bruker K18, funker ikke synes jeg. Anonymkode: 55269...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar fugl fønix skrev (8 timer siden): Det som hjalp på meg var SP wella hydration shampoo, balsam og hårkur. Samme med SP wella repair serien, kjøpt hos frisør. Takk, skal testes Anonymkode: 55269...b91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leetha Skrevet 19. januar #10 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Klipp det som er slitt, og unngå kjemiske behandlinger. Anonymkode: da0ac...ba4 Jeg har farget det selv, som har gjort det slik. Får ikke slikt hår hos frisør, så det er min egen skyld....skulle spare penger 🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå