Bjørk1 Skrevet lørdag kl 21:22 #1 Del Skrevet lørdag kl 21:22 Flere en meg som synes det er noe spennende, deilig og sexy med damer som røyker her inne? Det er noe med å gi litt faen som er sexy. Det er en ganske utbredt fetish rundtom. Noen fler en meg? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:25 #2 Del Skrevet lørdag kl 21:25 Det å forbinde sigarettrøyking med å gi faen er akkurat det tobakksselskapene ønsker. Jeg gir ikke reklamebyråene den makten over mitt liv. Å røyke, det er å være en slave av markedsføring. Anonymkode: 88c8a...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:30 #3 Del Skrevet lørdag kl 21:30 Jeg er dame på rundt 30. Om jeg ser min mann ta seg en røyk på fest eller kjøper en pakke sigaretter om vi er på ferie etc da tenner jeg virkelig! Han røyker ikke til vanlig. Kan føle det samme om jeg ser menn på min alder røyke, men de må være litt flotte å se på i tillegg da. Er ikke så mange i min aldersgruppe som røyker, så da er det vell litt den der gi f holdninga som du sier. Syns ikke at sure innrøykte gamle gubber er sexy da 😅 og jeg ville heller ikke ha levd sammen med en røyker. Anonymkode: 1e67f...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Synes det er mye mer sexy med størknet snus-sikkel i munnviken på damer, det er sexy det! Det er ingenting ved tobakk som er sexy. Anonymkode: e86cd...775 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå