A new man Skrevet 19. januar #21 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har rett. Sikker på at han ikke hadde hatt noe problemer med lysten om han hadde hatt en ny dame med fantastisk kropp. Synd, men sant Anonymkode: 0a0b0...ef0 Nei det er life. Sett fyren med Rimi unger og alt ansvar sammen. Ed en tynnere dae så vil resultater bli det samme. Det finnes ikke noe annet enn en løs teori her. Bare korrelasjon, ingen kausalitet. Medmindre du er 1.48, så har fem kg lite å si. Mye av det legger seg på rumpa= good, noe gir større puppet=Good. Dette problemet er hos han og han alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 19. januar #22 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har vært sammen med mannen i over 10år år. Han har fått meg til å føle meg som en dronning og veldig begjært, med både blikk, tafsing, initiativ til sex og steinhard penis. Men de siste 1-2 årene har det endret seg. Vi har fått 2 barn, og selv om yngste nærmer seg to år og vi er ferdig med babyperioden for lenge siden er sexlivet skikkelig tregt. Jeg har fått mammakropp, mens han ser like sexy ut som alltid. Er fortsatt normalvektig, men veier ca 5 kg mer, og mage og pupper er slappere enn før graviditeter. Han tar nesten aldri initiativ lenger. Når vi først har sex kommer han som før og virker happy. Men savner at han viser interesse i hverdagen og føler det er jeg som maser meg til sex de gangene vi har det. Anonymkode: 13310...f2a Det kan komme av 3 kjente årsaker: Han har sluttet å tenne på deg.. Dette sitter nok mest i hodet hans.. for vanligvis skal ikke 5kg, barn og slappere kropp ha noe å si, når høy kjælighet er inkludert. Så han har sikkert en sårbar sexlyst, når det gjelder kropp. Han mangler sexlyst på sex generelt.. Da er det ikke pga av deg, for da har han heller ikke lyst på sex med andre. Du maser deg til sex.. Mas kan føre til mindre sexlyst, for det kan oppleves som negativt. Vanligvis kommer dette av lite kommunikasjon i og rundt sexlivet. Og det er nok derfor du spør🤔 Men jeg leser "Han nesten aldri tar initiativ lenger, og at du savner hans interesse i hverdagen". Da skjønner jeg godt at du maser også, for du er den eneste i forholdet som vil ha et fungerende sexliv.. Det som skjer i hverdagen påvirker sexlysten uten tvil, så jeg tror ikke han skjønner det. For når manglende kos og kyss i hverdagen, gir heller ingen sexlyst.. Det er er lite varsel, for det føles vanligvis som manglende kjærlighet for din del. Jeg tror du forstår signaturen min, bedre en mannen din🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #23 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det har 100% med ar han ikke tenner fysisk lenger, forstår ikke hvorfor folk skal tenke at det er så mye mer komplisert. Sex har jo mye med det fysiske.. Selv om det er forbanna urettferdig fordi du har øydelagt kroppen din for barna deres.. Anonymkode: dbbb5...769 Kroppen er ikke ødelagt fordi enn har født barn. Det ser noen mindre fysiske endringer, som bare er for meg sexy og fint og den kroppen tenner meg vilt. Aldri vært kåtere på henne enn etter hun fødte våre barn. Hun tror meg når jeg forteller det og vi har sex stort sett hver dag og vi er seksuelt veldig samstemte og fornøyde❤️ Anonymkode: f9947...8a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #24 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har sagt til min kone at det er ingen ting hun kan gjøre. Jeg får tilbake sexlysten nå den kommer tilbake. Om det er 4 uker eller 4 år. Og frem til det kommer jeg ikke til å ta initiativ til sex når jeg ikke egentlig vil det Anonymkode: 22556...9ea Hva slags grep har du tatt for dette? Vært hos legen? Anonymkode: 56091...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #25 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du har rett. Sikker på at han ikke hadde hatt noe problemer med lysten om han hadde hatt en ny dame med fantastisk kropp. Synd, men sant Anonymkode: 0a0b0...ef0 Herregud. Tren da og få deg en fantastisk kropp. Er 100 % sikker på at dette er fullstendig irrelevant for sexen deres. Mannen har rett og slett litt mindre sexlyst nå, han er sliten og trøtt og du får bare tro på det. Uansett handler det om kommunikasjon og du må jo tro på det han sier. Anonymkode: 56091...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #26 Del Skrevet 19. januar Hvordan er forholdet ellers? Mange opplever småbarnstiden som tøff med mindre overskudd. Jeg og kjæresten har 3 særkullsbarn i barneskolealder og de har sine utfordringer. Vi er ofte slitne, men vi prater mye sammen om hva som foregår inni oss. Og vi er ekstremt kosete og fysisk. Vi kliner, tafser, klemmer og ligger inntil hverandre. Kan ta på hverandre uten å forvente sex. Men all kosen, intimiteten og at vi lytter til hverandre gjør at vi som oftest ender opp med sex hver eneste kveld og gjerne morgensex også. Selv om vi er trøtt så blir vi spinnkåte i sekundet vi er nakne og alene når barna sover. Jeg vil tro det er fordi vi er raus og generøs mot hverandre. Vi er flinke til å se hverandre og overta styringen om den andre trenger en pause, hvile eller egentid. Vi vet at vi og vårt velvære er viktig for å ha overskudd til hverandre og barna. Anonymkode: 64bbb...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 19. januar #27 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du har rett. Sikker på at han ikke hadde hatt noe problemer med lysten om han hadde hatt en ny dame med fantastisk kropp. Synd, men sant Anonymkode: 0a0b0...ef0 Om det er sant så er han overfladisk. Da er det ikke ekte kjærlighet i mine øyne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #28 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har vært sammen med mannen i over 10år år. Han har fått meg til å føle meg som en dronning og veldig begjært, med både blikk, tafsing, initiativ til sex og steinhard penis. Men de siste 1-2 årene har det endret seg. Vi har fått 2 barn, og selv om yngste nærmer seg to år og vi er ferdig med babyperioden for lenge siden er sexlivet skikkelig tregt. Jeg har fått mammakropp, mens han ser like sexy ut som alltid. Er fortsatt normalvektig, men veier ca 5 kg mer, og mage og pupper er slappere enn før graviditeter. Han tar nesten aldri initiativ lenger. Når vi først har sex kommer han som før og virker happy. Men savner at han viser interesse i hverdagen og føler det er jeg som maser meg til sex de gangene vi har det. Anonymkode: 13310...f2a Han er nok overbelastet og kanskje litt sliten med det nye familielivet, det beste rådet jeg kan gi er at du påvirker/drar han litt inn i det igjen og også snakker med han om det... kanskje gjøre noe som fanger hans oppmerksomhet. Lykke til!! Anonymkode: acbcc...f39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #29 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har prøvd å snakke med han, men virker som han ikke mener det er noen forskjell. Bare at han er sliten og trøtt, som jeg også er med barn på 1 og 3 år. Men jeg har jo likevel lyst på sex og kos i hverdagen. Syns det er kjipt at han tilsynelatende ikke har lyst på meg lenger. Anonymkode: 13310...f2a Er muligens at så små barn sliter på. Er ikke uvanlig men han bør jo si det da. Kommunikasjon er det viktigste. Anonymkode: 49ff2...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epictetus Skrevet 19. januar #30 Del Skrevet 19. januar Jeg tenker det er vel mye spørsmål om ts og hva hun kan gjøre annerledes. Vedlikehold av sexliv i lange samliv er for viderekomne, og veldig mange tar for lett på det, kvinner som menn. Begge parter har et ansvar for vedlikeholdsoppgaver, på samme måte som begge parter har ansvar i alt det praktiske i et samliv. Jeg synes det virker som om mannen sin tar for lett på sine arbeidsoppgaver. Det holder ikke å avfeie fine bekymringer med "det er vel som det alltid har vært, er bare sliten". Han må innse at dette er viktig for deg, og dermed noe han må ta på alvor. Om det betyr å selvgranske til han kan gi deg gode svar på spørsmålene, jobbe med lyst på egenhånd, eller annet kommer an på årsaken. Sannsynligvis (nå gjetter jeg), ville noen små ord beroliget ts. "Jeg tror det handler om mangel på overskudd. Det er i alle fall ikke kroppen din det handler om. Jeg skal tenke på det og legge en plan for hvordan vi skal få det bra". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wor Skrevet 19. januar #31 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Du har rett. Sikker på at han ikke hadde hatt noe problemer med lysten om han hadde hatt en ny dame med fantastisk kropp. Synd, men sant Anonymkode: 0a0b0...ef0 Dette er bare tull. Jeg kunne (teoretisk sett) skilt meg fra kona og blitt sammen med verdens vakreste supermodell/skuespiller. Men hvis omstendighetene rundt var like (småbarnsfasen, hus, stress) så hadde jeg heller ikke ville hatt sex med denne nye kvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #32 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva slags grep har du tatt for dette? Vært hos legen? Anonymkode: 56091...f2f Alt er i tipp topp stand. Trener også regelmessig og er sunn og slank. Det kommer tilbake når det kommer tilbake Anonymkode: 22556...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 19. januar #33 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har prøvd å snakke med han, men virker som han ikke mener det er noen forskjell. Bare at han er sliten og trøtt, som jeg også er med barn på 1 og 3 år. Men jeg har jo likevel lyst på sex og kos i hverdagen. Syns det er kjipt at han tilsynelatende ikke har lyst på meg lenger. Anonymkode: 13310...f2a Jeg tror det sunneste man kan gjøre, er å akseptere at det kan gå litt opp og ned i lengre forhold. Og så må man tenke litt på hva man kan gjøre for å få litt fart igjen, om det vedvarer. Forstår godt at dette er sårt, men det har nok lite med deg å gjøre. Og absolutt ikke noe med de ekstra kiloene å gjøre. Det er livet, og noen perioder har man andre ting som sliter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobadee Skrevet 19. januar #34 Del Skrevet 19. januar Utfordringen i dag er blant annet at presset om å se fantastisk ut, mestre alt, ha energi til alt, svever rundt oss hver dag. Dette fra både media, venner, og andre ytre faktorer. Et forhold/samboerskap/ekteskap, der man har satt barn til verden sammen, må man jobbe hardt hver dag for å holde gnisten og drivkraften i gang. Det tenker ofte ikke folk på når de velger å få barn sammen. At jobben er årelang, og tar aldri slutt. Det er ikke som på 50-60 tallet der kvinnen MÅTTE forbli i ekteskapet med både mann, hus og barn, fordi de måtte det av økonomiske årsaker. De klarte seg rett og slett ikke! I dag klarer de fleste å bo alene, hver for seg, med både 1 og 2 ulike fedre/mødre på alle kanter. Dette har igjen påvirket vår innsatsvilje mht det å jobbe for at forholdet skal fungere, både for mannen og kvinnen. Vi gir opp for lett, vi gidder ikke gjøre noe for hverken oss selv eller partneren, og iallefall ikke noe som kan påvirke begge to positivt... det er for mange valgmuligheter, åpne dører og vinduer, inn til en annen verden, som lokker og lokker. Dessverre. Vår siste generasjon med å feire GULLBRULLUP og årelange samhold, er for lengst hvisket ut.. dette ble en enorm avsporing. Jeg vet. Ville bare illustrere litt i dybden og gå noen tiår tilbake, for å poengtere Dagens Utfordringer. Gjør noe som får DEG glad, spe på med noe som fyller deg positivt energimerking. Tren, vær sosial, finn tilbake til DIN indre gnist. Dette vil igjen ha en dominoeffekt på både forholdet og andre ting. Det at du har fått barn med han er en vakker ting, noe dere deler, og som skal følges opp i mange år. Og still både deg selv og han spørsmålet "hva kan vi gjøre for å piffe opp vårt forhold" både individuelt og sammen i fellesskap. Ting er ikke løst på 1-2-3, det tar tid, og arbeid. Selvfølgelig har man jo en grense på hvor lang tid det skal ta å fikse ting, men det må dere finne ut av. Det er både individuelt og personlig. Du er vakker slik du er, og har tross alt "ofret alt i tjeneste" ved å føde barn. Det glemmer ofte disse mennene. Masse lykke til 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå