AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Har vært sammen med mannen i over 10år år. Han har fått meg til å føle meg som en dronning og veldig begjært, med både blikk, tafsing, initiativ til sex og steinhard penis. Men de siste 1-2 årene har det endret seg. Vi har fått 2 barn, og selv om yngste nærmer seg to år og vi er ferdig med babyperioden for lenge siden er sexlivet skikkelig tregt. Jeg har fått mammakropp, mens han ser like sexy ut som alltid. Er fortsatt normalvektig, men veier ca 5 kg mer, og mage og pupper er slappere enn før graviditeter. Han tar nesten aldri initiativ lenger. Når vi først har sex kommer han som før og virker happy. Men savner at han viser interesse i hverdagen og føler det er jeg som maser meg til sex de gangene vi har det. Anonymkode: 13310...f2a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Thats life. Anonymkode: 62b92...f53 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Tror du ikke han også ønsker at du skal ta initiativ eller vise at du begjærer han? Anonymkode: fb050...c3e 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har vært sammen med mannen i over 10år år. Han har fått meg til å føle meg som en dronning og veldig begjært, med både blikk, tafsing, initiativ til sex og steinhard penis. Men de siste 1-2 årene har det endret seg. Vi har fått 2 barn, og selv om yngste nærmer seg to år og vi er ferdig med babyperioden for lenge siden er sexlivet skikkelig tregt. Jeg har fått mammakropp, mens han ser like sexy ut som alltid. Er fortsatt normalvektig, men veier ca 5 kg mer, og mage og pupper er slappere enn før graviditeter. Han tar nesten aldri initiativ lenger. Når vi først har sex kommer han som før og virker happy. Men savner at han viser interesse i hverdagen og føler det er jeg som maser meg til sex de gangene vi har det. Anonymkode: 13310...f2a Du må jo spør han. Tenker at det viktig er at kjæresten min flørter, tar på meg mye så jeg forstår deg,at det er sårt. Kjærtegn er viktigere enn selve sex biten Anonymkode: 49ff2...499 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Må nesten føye til, nei det har ikke noe med at du har mammakropp eller gått opp 5! kilo... H Anonymkode: fb050...c3e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du må jo spør han. Tenker at det viktig er at kjæresten min flørter, tar på meg mye så jeg forstår deg,at det er sårt. Kjærtegn er viktigere enn selve sex biten Anonymkode: 49ff2...499 Har prøvd å snakke med han, men virker som han ikke mener det er noen forskjell. Bare at han er sliten og trøtt, som jeg også er med barn på 1 og 3 år. Men jeg har jo likevel lyst på sex og kos i hverdagen. Syns det er kjipt at han tilsynelatende ikke har lyst på meg lenger. Anonymkode: 13310...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tror du ikke han også ønsker at du skal ta initiativ eller vise at du begjærer han? Anonymkode: fb050...c3e Jo, og jeg gjør jo det. Det er de gangene vi har sex. Men skulle jo ønske det var oss begge to. Prøvde en periode å ta mye initiativ for å vekke lysten hans igjen. Han blir stort sett med når jeg tar initiativ. Men tar aldri initiativ lenger selv. Virkelig aldri. Ble lei etterhvert av å være eneste og sluttet jeg og, og da gikk det flere uker uten noe som helst.. Anonymkode: 13310...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har vært sammen med mannen i over 10år år. Han har fått meg til å føle meg som en dronning og veldig begjært, med både blikk, tafsing, initiativ til sex og steinhard penis. Men de siste 1-2 årene har det endret seg. Vi har fått 2 barn, og selv om yngste nærmer seg to år og vi er ferdig med babyperioden for lenge siden er sexlivet skikkelig tregt. Jeg har fått mammakropp, mens han ser like sexy ut som alltid. Er fortsatt normalvektig, men veier ca 5 kg mer, og mage og pupper er slappere enn før graviditeter. Han tar nesten aldri initiativ lenger. Når vi først har sex kommer han som før og virker happy. Men savner at han viser interesse i hverdagen og føler det er jeg som maser meg til sex de gangene vi har det. Anonymkode: 13310...f2a Lest det som står om senvirkninger av korona? Noen sliten med sexlyst, ereksjon osv. Eller kanskje det faktisk er depresjon,stress eller annet? Kanskje han ikke vil mase? Snakk sammen! Anonymkode: 81f2c...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, og jeg gjør jo det. Det er de gangene vi har sex. Men skulle jo ønske det var oss begge to. Prøvde en periode å ta mye initiativ for å vekke lysten hans igjen. Han blir stort sett med når jeg tar initiativ. Men tar aldri initiativ lenger selv. Virkelig aldri. Ble lei etterhvert av å være eneste og sluttet jeg og, og da gikk det flere uker uten noe som helst.. Anonymkode: 13310...f2a Det er ikke noe gøy å være den som prøver og prøver og ikke noe tilbake. Det er noe med det å føle seg ønsket, at noen har lyst på deg osv. Forstår deg godt! Anonymkode: 81f2c...6e7 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lest det som står om senvirkninger av korona? Noen sliten med sexlyst, ereksjon osv. Eller kanskje det faktisk er depresjon,stress eller annet? Kanskje han ikke vil mase? Snakk sammen! Anonymkode: 81f2c...6e7 Har prøvd å snakke om det flere ganger. Men føler nesten det er sånn at nå han har sex med meg for å være snill når jeg tar initiativ fordi jeg har tatt det opp. Anonymkode: 13310...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar Det har vært så utrolig mye snakk de seneste ti-år om kvinners sexlyst, belastningen av familielivet og så videre. Men det må gjelde andre veien også. Menn må også få lov til å være slitne i småbarnsfasen og ha mindre sexlyst. Jeg er lik som din mann. Vi har 2 barn i barnehageåret. Jeg har NULL sexlyst på min kone eller noe som helst annet. Har vært sånn i 2 år. Sex er for meg ikke-eksisterende Anonymkode: 22556...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det har vært så utrolig mye snakk de seneste ti-år om kvinners sexlyst, belastningen av familielivet og så videre. Men det må gjelde andre veien også. Menn må også få lov til å være slitne i småbarnsfasen og ha mindre sexlyst. Jeg er lik som din mann. Vi har 2 barn i barnehageåret. Jeg har NULL sexlyst på min kone eller noe som helst annet. Har vært sånn i 2 år. Sex er for meg ikke-eksisterende Anonymkode: 22556...9ea Det er veldig forståelig og mener ikke at det ikke er lov. Men hva kan jeg gjøre for å tenne gnisten igjen? Jeg er redd for hva det gjør for forholdet vårt over tid, i tillegg til at jeg syns det er kjipt her og nå. Anonymkode: 13310...f2a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er veldig forståelig og mener ikke at det ikke er lov. Men hva kan jeg gjøre for å tenne gnisten igjen? Jeg er redd for hva det gjør for forholdet vårt over tid, i tillegg til at jeg syns det er kjipt her og nå. Anonymkode: 13310...f2a Jeg har sagt til min kone at det er ingen ting hun kan gjøre. Jeg får tilbake sexlysten nå den kommer tilbake. Om det er 4 uker eller 4 år. Og frem til det kommer jeg ikke til å ta initiativ til sex når jeg ikke egentlig vil det Anonymkode: 22556...9ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wor Skrevet 18. januar #14 Del Skrevet 18. januar Jeg tror ikke han har sluttet å tenne på deg spesifikt. Jeg tror han har sluttet å tenne generelt etter han ble forelder. Veldig vanlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A new man Skrevet 18. januar #15 Del Skrevet 18. januar Jeg var sånn selv. Småbarnsperioden var hard. Her i gården var det også kona som måtte ta initiativ en stund. Det ble bedre for oss. Skaff barnevakt, ta en storbyferie, er budsjettet stramt en DNT hytte, eller lån en av venner. Bare dere en helg. Og legg vekk de telefonene!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #16 Del Skrevet 18. januar Wor skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke han har sluttet å tenne på deg spesifikt. Jeg tror han har sluttet å tenne generelt etter han ble forelder. Veldig vanlig Kommer lysten tilbake da eller er det starten på slutten? Jeg blir lei meg av å leve med en mann som ikke vil ha meg. Elsker han så helt i orden at det går opp og ned i perioder, men tenker at det ikke er så bra for forholdet over tid… Anonymkode: 13310...f2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wor Skrevet 18. januar #17 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kommer lysten tilbake da eller er det starten på slutten? Jeg blir lei meg av å leve med en mann som ikke vil ha meg. Elsker han så helt i orden at det går opp og ned i perioder, men tenker at det ikke er så bra for forholdet over tid… Anonymkode: 13310...f2a Ja lysten kan så klart komme tilbake, men umulig å si når det skjer. Med meg var det ganske lavt nivå (rundt 5-6 ganger i året) frem til yngste begynte på barneskolen. Etter det ble det en sakte fremgang tilbake til slik det var før vi fikk barn. Men den prosessen og tok mange år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #18 Del Skrevet 18. januar Gå ned 5 kg. Anonymkode: f6937...bf9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #19 Del Skrevet 18. januar Det har 100% med ar han ikke tenner fysisk lenger, forstår ikke hvorfor folk skal tenke at det er så mye mer komplisert. Sex har jo mye med det fysiske.. Selv om det er forbanna urettferdig fordi du har øydelagt kroppen din for barna deres.. Anonymkode: dbbb5...769 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #20 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det har 100% med ar han ikke tenner fysisk lenger, forstår ikke hvorfor folk skal tenke at det er så mye mer komplisert. Sex har jo mye med det fysiske.. Selv om det er forbanna urettferdig fordi du har øydelagt kroppen din for barna deres.. Anonymkode: dbbb5...769 Du har rett. Sikker på at han ikke hadde hatt noe problemer med lysten om han hadde hatt en ny dame med fantastisk kropp. Synd, men sant Anonymkode: 0a0b0...ef0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå