AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Jeg har dette tegnet, den Aen med en pil rundt, og den lyser gult i dashbordet. Den blinker ikke. Hva betyr den? Jeg forstår ikke forklaringen som står på nett. Kan det skje noe farlig? 🤔 Anonymkode: a02a6...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Du har trolig en bryter med samme symbol på. Denne er for deaktivering av start/stopp funksjon og om du trykker på denne bryteren og deaktivere funksjonen, lyser lampa med fast gult lys. Anonymkode: ed601...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har trolig en bryter med samme symbol på. Denne er for deaktivering av start/stopp funksjon og om du trykker på denne bryteren og deaktivere funksjonen, lyser lampa med fast gult lys. Anonymkode: ed601...986 Ok takk, så det er ikke noe farlig, jeg har bare kommet borti bryteren? Var litt skummelt at jeg fikk opp en advarsel når jeg googlet det 😅 Anonymkode: a02a6...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Ikke farlig nei. Anonymkode: 462c0...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke farlig nei. Anonymkode: 462c0...37c Tusen takk ❤️ Anonymkode: a02a6...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå