AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:15 #81 Del Skrevet mandag kl 13:15 AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 20.11): Jeg bruker ikke veske 😅 TS Anonymkode: 4d7e8...6df Ha det i lomma da. Anonymkode: 9b09d...503 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet mandag kl 13:19 #82 Del Skrevet mandag kl 13:19 Ta bilde av inngangsdøra til butikken mens du holder et handlenett foran. Ha dette bildet som bakgrunn på mobilen. Etter hvert vil du tenke på handlenett når du ser inngangsdøra til butikken 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet mandag kl 13:20 #83 Del Skrevet mandag kl 13:20 Jeg legger lommeboka i handlenettet, så da blir det med når jeg tar med lommeboka. Du kan også ha det som rutine å huske på både lommebok OG handlenett når du går ut av bilen. Mitt problem er å huske på å ta det med fra huset og ut i bilen, men jeg har blitt flinkere. Er om å gjøre å huske på det på lik linje med lommebok og tlf. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet mandag kl 13:22 #84 Del Skrevet mandag kl 13:22 AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 19.45): De siste månedene har jeg kjøpt noen handlenett, for å slippe plastposene. En lang stund glemte jeg de hjemme hver gang jeg skulle handle, og endte opp med å måtte kjøpe poser allikevel. Så flyttet jeg de til bilen, men glemmer dem der også, slik at jeg fortsatt ender opp med å måtte kjøpe poser, eller må ut og hente dem i bilen halvveis inn i handleturen. Noen tips til hvordan jeg kan få innarbeidet dette som en rutine? 😅 Anonymkode: 4d7e8...6df Da svir det åpenbart ikke nok økonomisk, siden du etter flere måneders forsøk ikke blir flinkere 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:34 #85 Del Skrevet i går, 09:34 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg har dem i bilen, og dersom jeg glemmer å ta dem med inn i butikken så triller jeg handlevogna ut til bilen med alle varene løst oppi, og fyller posene i bagasjerommet. Et annet godt triks, dersom man er spontant inne og bare skal handle litt, er å ta noen av de gjennomsiktige posene man bruker til å putte frukt og grønt i. De er gratis. Anonymkode: 374d5...235 De er jo ikke gratis til annet enn å ha frukt og grønt i... Anonymkode: d687e...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet i går, 09:37 #86 Del Skrevet i går, 09:37 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De er jo ikke gratis til annet enn å ha frukt og grønt i... Anonymkode: d687e...910 Hæ? Tror du at du må betale om du putter noe annet i dem? Endret i går, 09:38 av Makavelli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:42 #87 Del Skrevet i går, 09:42 Makavelli skrev (2 minutter siden): Hæ? Tror du at du må betale om du putter noe annet i dem? Å bruke dem til andre ting et tyveri. Anonymkode: d687e...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet i går, 09:58 #88 Del Skrevet i går, 09:58 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Å bruke dem til andre ting et tyveri. Anonymkode: d687e...910 Hvor får du det fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:20 #89 Del Skrevet i går, 12:20 Bruk heller de lilla posene til plastavfall, også gratis, og større og mer holdbare enn grønnsakposene. Klart hvis man glemmer handlenettet hver eneste gang får man etter hvert en stor haug plastavfallsposer hjemme, men da kanskje den haugen minner en på å ta med handlenettet neste gang. Anonymkode: 3cf63...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå