AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:32 #21 Del Skrevet lørdag kl 19:32 mangolassie skrev (3 minutter siden): Skriv en stor lapp med fete røde bokstaver og heng på innsiden av utgangsdøra: "HUSK HANDLENETT!" 😅 Dette er veldig lurt, jeg har masse lapper på den døra så jeg skal huske ting 😅 Anonymkode: 0b935...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:32 #22 Del Skrevet lørdag kl 19:32 Heng den oppå jakka, da må du ta den for å få på deg jakken. Anonymkode: e9437...646 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet lørdag kl 19:33 #23 Del Skrevet lørdag kl 19:33 Jeg putter dem i sekken sammen med lommebok og mobil. Og om de skulle ligge i bilen, så går jeg ut og henter. Easy peasy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:36 #24 Del Skrevet lørdag kl 19:36 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvordan husker du telefon? Lommebok? Bilnøkler? Anonymkode: 780b9...f10 Jeg har det i lomma. Nå er ikke jeg TS, men jeg har samme problemet. Anonymkode: af22f...c80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:36 #25 Del Skrevet lørdag kl 19:36 Legg de i førersetet på bilen. Anonymkode: 09326...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:37 #26 Del Skrevet lørdag kl 19:37 Ha en post it på innsiden av bildøren da. Anonymkode: 61043...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:45 #27 Del Skrevet lørdag kl 19:45 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Fantastisk råd. Takk. Anonymkode: 4d7e8...6df Det er jo sant. Ingen grunn til å være sarkastisk på det. Konsentrer deg litt mer før du løper ut døra. Anonymkode: 89718...8d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:52 #28 Del Skrevet lørdag kl 19:52 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De ligger i lommen på bildøren, så jeg har de alltid med meg, bare ikke med meg inn i butikken… Vurderer å feste en på bilnøklene en periode… 😅 TS Anonymkode: 4d7e8...6df Jeg brukte ganske lang tid til å innarbeide rutinen, men jeg har blitt ganske flink etterhvert, først på mathandel, og nå også på andre butikker. Jeg har mange handlenett, og et par av de er såpass små sammenpakket at de er grei å ha i lomma sammen med mobil og lommebok/kortholder. Normal har en type som er veldig liten sammenpakket og i tillegg har en sånn klips du kan henge på bilnøkkelen. Ikke stor nok til storhandel, men hvis den henger på bilnøkkelen så husker du kanskje å ta med de andre også. På butikken jeg handler oftest (coop extra), så har de hengt en plakat på døra der det står «Har du husket handlenettet?» Hvis «din» butikk ikke har det så kan du jo tipse de om det. Anonymkode: 2e286...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:56 #29 Del Skrevet lørdag kl 19:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg brukte ganske lang tid til å innarbeide rutinen, men jeg har blitt ganske flink etterhvert, først på mathandel, og nå også på andre butikker. Jeg har mange handlenett, og et par av de er såpass små sammenpakket at de er grei å ha i lomma sammen med mobil og lommebok/kortholder. Normal har en type som er veldig liten sammenpakket og i tillegg har en sånn klips du kan henge på bilnøkkelen. Ikke stor nok til storhandel, men hvis den henger på bilnøkkelen så husker du kanskje å ta med de andre også. På butikken jeg handler oftest (coop extra), så har de hengt en plakat på døra der det står «Har du husket handlenettet?» Hvis «din» butikk ikke har det så kan du jo tipse de om det. Anonymkode: 2e286...f20 Jeg vurderer dette med å henge dem på nøkkelknippet en periode, tror faktisk jeg har en med sånn klips 👍😊 Takk for tips! Anonymkode: 4d7e8...6df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 19:58 #30 Del Skrevet lørdag kl 19:58 AnonymBruker skrev (1 time siden): De siste månedene har jeg kjøpt noen handlenett, for å slippe plastposene. En lang stund glemte jeg de hjemme hver gang jeg skulle handle, og endte opp med å måtte kjøpe poser allikevel. Så flyttet jeg de til bilen, men glemmer dem der også, slik at jeg fortsatt ender opp med å måtte kjøpe poser, eller må ut og hente dem i bilen halvveis inn i handleturen. Noen tips til hvordan jeg kan få innarbeidet dette som en rutine? 😅 Anonymkode: 4d7e8...6df Har både i.lomme og sekk. Anonymkode: 5e630...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:01 #31 Del Skrevet lørdag kl 20:01 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): De ligger i lommen på bildøren, så jeg har de alltid med meg, bare ikke med meg inn i butikken… Vurderer å feste en på bilnøklene en periode… 😅 TS Anonymkode: 4d7e8...6df Men herregud, sett da bare fra deg vogna eller kurven og hent handlenettet med en gang du kommer på det, da. Ikke vær så lat og tiltaksløs. Jeg bruker forøvrig nettet i stedet for kurv inne i butikken. Anonymkode: c58ce...883 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
proghodet Skrevet lørdag kl 20:04 #32 Del Skrevet lørdag kl 20:04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet lørdag kl 20:05 #33 Del Skrevet lørdag kl 20:05 De jeg kjenner som har med eget til varene og kjører bil har større handlenett/kurver, ikke de sammenleggbare, små posene. Kan større nett/ kurver som blir med i bilen utgjøre en forskjell for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:08 #34 Del Skrevet lørdag kl 20:08 De ligger i bilen framsetet. Hvis jeg ser dem så husker jeg dem. Ligger de bak så glemmer jeg det. Anonymkode: 20330...db2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:16 #35 Del Skrevet lørdag kl 20:16 Så ta med varene uten pose til bilen. Kjenner flere som gjør dette om nettet glemmes. Skal love deg jeg gjorde dette i Danmark da jeg hadde glemt nett og en pose kostet 10kr. Anonymkode: 24010...077 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 20:17 #36 Del Skrevet lørdag kl 20:17 Om jeg glemmer dem i bilen så tar varene løst i handlevognen og kjører vogna til bil og pakker de i nett der. No problem! Anonymkode: e2930...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet lørdag kl 20:22 #37 Del Skrevet lørdag kl 20:22 Skriver du handleliste? Om du gjør, skriv handlepose først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet lørdag kl 20:32 #38 Del Skrevet lørdag kl 20:32 Vi bruker å ha pant i noen og så har vi fast at etter utpakking av varer legger vi 3 tilbake i bilen i kassa i bagasje rommet, da er det altid med selv om vi evnt ikke har med pant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet lørdag kl 20:41 #39 Del Skrevet lørdag kl 20:41 Vet ikke hvordan du skal huske, jeg har brukt LANG tid.. nå har det blitt en grei rutine. Jeg har nesten alltid noen i framsetet og enda fler i bagasjerommet. Og når jeg ikke har med, så har jeg en rutine som går ut på å kjøpe søppelposer i stedet for bæreposer. 😎 Da får du mange poser for 10-12 kr, vett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet lørdag kl 20:48 #40 Del Skrevet lørdag kl 20:48 Jeg legger dem i veska om jeg skal ta buss, og legger dem i passasjersetet om jeg kjører. I passasjersetet er de jo synlige, så har dem mye heller der enn i døra, som du skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå