AnonymBruker Skrevet 18. januar #21 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte vinn-vinn da 😄 Jeg slapp alt dramaet med henne og far fikk være med sønnen sin alene. Vi har prøvd å jobbe det vekk i 4 år.. Hun lever for å prøve å gjøre ting vanskelig, selv om det går utover sønnen. Hun bruker han som et våpen. Anonymkode: 5a635...f4c Hva gjør hun for noe? Er trist når det er sånn. Og at det går så mye utover barnet. Det som hadde vært vinn her var å ikke la hun vinne på det hun gjør. Hun klarer tydeligvis å oppnå et mål. For min del så har barna en stemor som ikke er noe ålreit. Vært veldig mye drama der, mye dårlig oppførsel også mot barna. Samtidig uansett hvor mye jeg misliker henne for egen del, så oppmuntrer jeg å sier fine ting så det ikke skal gå utover barna. Men sier hun usannheter til barnet om dere? Anonymkode: c3eb3...cf2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #22 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så fordi mor er drittsekk mot deg , så får du dårlige følelser for barnet? Det er jo fryktelig trist 🙈 Da handler jo ikke dette om at du kun ønsker at far og barn skal få tid sammen, men for å være vekk for å unngå drama. Det blir litt annet. Blås i hva barnemor sier , det må bare jobbes vekk så du kan få en god relasjon til barnet😊 Anonymkode: c3eb3...cf2 Det er mye enklere sagt enn gjort. Barnemor her var dritt mot meg og gjorde alt for å ødelegge mitt og barnas forhold til hverandre og mitt og min mann sitt forhold. Hun løy og lagde intriger, kontaktet vennene våre, familiene våre kun for å spre dritt. Jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg unna henne og ikke la hennes greier påvirke meg. Men det holdt faktisk på å ødelegge meg. Og egentlig kunne hun bare ha vært glad for at jeg bare var snill med barna hennes, jeg var snill med henne og, selv når hun ikke fortjente det. Men jeg flyttet delvis. Bodde i eget hus (som jeg arvet midt i kaoset) de ukene han hadde barna. Jeg kom på «besøk» med fellesbarnet sånn at de kunne være sammen. Men jeg og fellesbarnet dro bestandig hjem og lå i huset mitt. Og jeg anbefaler det varmt. Og det var ikke spesielt enkelt, jeg gråt i bøtter og spann. Men vonde avgjørelser kan og være de retteste. Hadde det ikke vært for det hadde jeg vært skilt i dag det er jeg helt sikker på. Men det er jeg ikke, vi bor sammen på heltid nå, huset mitt er utleid, og jeg har ett veldig veldig godt forhold til de barna nå. Og dramaet er ikke helt borte, men det er 10% av det det en gang var. Anonymkode: dc3e0...4bf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #23 Del Skrevet 18. januar Min mann har 2 barn som kommer hit annenhver helg. Skulle veldig gjerne vært borte da. Høres utrolig deilig ut. Hadde jeg hatt økonomi til det så hadde jeg dratt bort med mine barn mens de er her hos far. Anonymkode: b8b01...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #24 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er mye enklere sagt enn gjort. Barnemor her var dritt mot meg og gjorde alt for å ødelegge mitt og barnas forhold til hverandre og mitt og min mann sitt forhold. Hun løy og lagde intriger, kontaktet vennene våre, familiene våre kun for å spre dritt. Jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg unna henne og ikke la hennes greier påvirke meg. Men det holdt faktisk på å ødelegge meg. Og egentlig kunne hun bare ha vært glad for at jeg bare var snill med barna hennes, jeg var snill med henne og, selv når hun ikke fortjente det. Men jeg flyttet delvis. Bodde i eget hus (som jeg arvet midt i kaoset) de ukene han hadde barna. Jeg kom på «besøk» med fellesbarnet sånn at de kunne være sammen. Men jeg og fellesbarnet dro bestandig hjem og lå i huset mitt. Og jeg anbefaler det varmt. Og det var ikke spesielt enkelt, jeg gråt i bøtter og spann. Men vonde avgjørelser kan og være de retteste. Hadde det ikke vært for det hadde jeg vært skilt i dag det er jeg helt sikker på. Men det er jeg ikke, vi bor sammen på heltid nå, huset mitt er utleid, og jeg har ett veldig veldig godt forhold til de barna nå. Og dramaet er ikke helt borte, men det er 10% av det det en gang var. Anonymkode: dc3e0...4bf Er kjempe trist de som bevisst går inn for å ødelegge. De tenker jo kun på seg selv og ikke på barna i det hele tatt. Fint dere fant en løsning som fungerte og det går fint i dag 💕 alt kommer såklart ann på situasjonen ja. Barna har en stemor som ikke er så ålreit de også. Håper det løser seg bedre etterhvert. Anonymkode: c3eb3...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #25 Del Skrevet 18. januar Er særboer, men unngår å besøke kjæresten når ene barnet er der. Liker barnet veldig godt, faktisk, men det er utagering og testing av grenser uten like og kjæresten takler det dessverre ikke så bra. Her er det snakk om hasj, stjeling, barnet stikker av osv. Så det er utrolig deilig å bare være hjemme i eget hus. Føler strengt tatt ikke det er så mye jeg kan gjøre for kjæresten heller. Anonymkode: d8be5...6e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #26 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er mye enklere sagt enn gjort. Barnemor her var dritt mot meg og gjorde alt for å ødelegge mitt og barnas forhold til hverandre og mitt og min mann sitt forhold. Hun løy og lagde intriger, kontaktet vennene våre, familiene våre kun for å spre dritt. Jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg unna henne og ikke la hennes greier påvirke meg. Men det holdt faktisk på å ødelegge meg. Og egentlig kunne hun bare ha vært glad for at jeg bare var snill med barna hennes, jeg var snill med henne og, selv når hun ikke fortjente det. Men jeg flyttet delvis. Bodde i eget hus (som jeg arvet midt i kaoset) de ukene han hadde barna. Jeg kom på «besøk» med fellesbarnet sånn at de kunne være sammen. Men jeg og fellesbarnet dro bestandig hjem og lå i huset mitt. Og jeg anbefaler det varmt. Og det var ikke spesielt enkelt, jeg gråt i bøtter og spann. Men vonde avgjørelser kan og være de retteste. Hadde det ikke vært for det hadde jeg vært skilt i dag det er jeg helt sikker på. Men det er jeg ikke, vi bor sammen på heltid nå, huset mitt er utleid, og jeg har ett veldig veldig godt forhold til de barna nå. Og dramaet er ikke helt borte, men det er 10% av det det en gang var. Anonymkode: dc3e0...4bf Barnemor er dritt mot oss også! Vi vil bare leve harmonisk og ikke krangle! Vi kan ikke be om å få låne han en dag vi skal gjøre noe gøy for da må vi gi bort en hel helg eller ferie. Hun tar fra oss ferier og sender han bort andre plasser, hun blokkerer nummeret til min sønn på hans telefon slik at de ikke kan kommunisere (de er bestekompiser), hun sender han bort når vi skal hente han slik at vi ikke vet hvor vi skal finne han, hun snakker stygt om alle oss i familien, hun sender han til oss i hullete og alt for små klær, han får ikke på seg ytterjakke eller lue (selv om hun alltid får tilbake det han har på seg når han kommer til oss, hun sender forsåvidt ikke med noe klær til han). Jeg kunne skrevet en bok om alt hun har funnet på opp i gjennom tiden 😏 Anonymkode: 5a635...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #27 Del Skrevet 18. januar Jeg hadde nok heller vurdert det som nyttig at far og barnet kan dra på tur alene en og annen helg, eller planlegge egne aktiviteter uten resten av familien deler av helgen hvis de ønsker alenetid. Jeg elsker helger hjemme med barna mine og rømmer ikke huset når barna hans er her, de er og en del av familien. Helgene våre er ofte fylte med gjøremål hjemme, som alle må inkluderes i. Anonymkode: aa1fd...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #28 Del Skrevet 19. januar Hadde gjort det om mannen dumpa ansvaret for barnet på meg. Da blir det ikke familieliv, men bonusmammaansvar. Anonymkode: b7724...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #29 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde gjort det om mannen dumpa ansvaret for barnet på meg. Da blir det ikke familieliv, men bonusmammaansvar. Anonymkode: b7724...7ec Det gjør han ikke. Han er flink med alle barna, han står ofte opp først og er alltid med i familielivet. Ingen av oss drikker f.eks. Ts Anonymkode: 5a635...f4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #30 Del Skrevet 19. januar Bare nysgjerrig. Har noen deltatt i utroskapen til mannen? Anonymkode: 09ffd...b24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #31 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bare nysgjerrig. Har noen deltatt i utroskapen til mannen? Anonymkode: 09ffd...b24 Hva mener du? 😅 Anonymkode: 5a635...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #32 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bare nysgjerrig. Har noen deltatt i utroskapen til mannen? Anonymkode: 09ffd...b24 Nå skjønner jeg.. du tror jeg og mannen var sammen før det ble slutt mellom dem? Det stemmer ikke 😅 Det var slutt 2 år før jeg møtte han. Han gikk fra henne fordi hun er sprø. Hun fikk barn med en annen mann etterpå som har forlatt henne av samme grunn så det er ikke noe jeg sier fordi han mener han har "en sprø" eks. Han HAR en sprø eks 😅 Han skulle selvfølgelig ikke fått barn med henne, men når man er ung og naiv og tror at ting skal rette på seg så er det lett å være etterpåklok. Det har jeg også erfaring med. Anonymkode: 5a635...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå