AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg lurer på noe angående Dyreparken i Kristiansand. Datteren min har nemlig SÅ lyst til å se enhjørninger, og jeg har lovet henne at vi kan dra dit hvis de har noen. Jeg vet at de har løver og sånt, men jeg er usikker på om de har fått enhjørninger enda? Har de kanskje gjemt dem i en egen del av parken, eller er det noe man må bestille tid for å få se? Jeg spurte mannen min, men han bare lo og sa jeg burde google det selv, men jeg finner ikke noe konkret info (og jeg har prøvd både på Google og Facebook). Er det noen her som har vært der i det siste og kan bekrefte dette? Hun blir så skuffet hvis vi drar og det ikke er noen der 😢. Anonymkode: fe98b...313 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Ja 5 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden 😂😂 Anonymkode: eaa3b...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Sist vi var der hadde de tre stk. De var i en inngjerding ved siden av kentaurene. 👍 Anonymkode: d466f...273 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sist vi var der hadde de tre stk. De var i en inngjerding ved siden av kentaurene. 👍 Anonymkode: d466f...273 Ah det må ha vært litt av en opplevelse, ble de passet på av feer og alver også? Spiste halm av gullstrå? Anonymkode: 5886d...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Anonymkode: ee038...ea7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Heeelt sikker på at du ikke har horn i din egen panne? Evt en aldri så liten (troll)hale? Kan anbefale boka «Fabeldyr og hvor de er å finne». God jakt! Anonymkode: bdbe3...3bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Sikker på at du burde ha ansvar for barn? Anonymkode: 21308...2c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Jeg hørte de skulle få havfruer neste uke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Alt er magisk her på Sørlandet 😊 kom kom. Anonymkode: eaa3b...8d5 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt er magisk her på Sørlandet 😊 kom kom. Anonymkode: eaa3b...8d5 Og DER ble tråden avslørt som bare tull. Alt før kunne jeg ha akseptert, men ikke dette. Sørlandet er vel det minst magiske stedet som finnes. Anonymkode: c3d39...328 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Jepp, liten lenger ned har de drage hagen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og DER ble tråden avslørt som bare tull. Alt før kunne jeg ha akseptert, men ikke dette. Sørlandet er vel det minst magiske stedet som finnes. Anonymkode: c3d39...328 😂😂 syns du det? Jeg har vokst opp her blant både hulder, nøkken og ryser Anonymkode: eaa3b...8d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer på noe angående Dyreparken i Kristiansand. Datteren min har nemlig SÅ lyst til å se enhjørninger, og jeg har lovet henne at vi kan dra dit hvis de har noen. Jeg vet at de har løver og sånt, men jeg er usikker på om de har fått enhjørninger enda? Har de kanskje gjemt dem i en egen del av parken, eller er det noe man må bestille tid for å få se? Jeg spurte mannen min, men han bare lo og sa jeg burde google det selv, men jeg finner ikke noe konkret info (og jeg har prøvd både på Google og Facebook). Er det noen her som har vært der i det siste og kan bekrefte dette? Hun blir så skuffet hvis vi drar og det ikke er noen der 😢. Anonymkode: fe98b...313 Enhjørninger er jo bare fantasidyr, så du finner ikke det i dyreparken. Det nærmeste er vel neshorn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden Grüner skrev (1 minutt siden): Enhjørninger er jo bare fantasidyr, så du finner ikke det i dyreparken. Det nærmeste er vel neshorn. Er ikke neshorn der Anonymkode: 20036...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #16 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Alt er magisk her på Sørlandet 😊 kom kom. Anonymkode: eaa3b...8d5 Ja det er helt sant 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 😂😂 syns du det? Jeg har vokst opp her blant både hulder, nøkken og ryser Anonymkode: eaa3b...8d5 Tøys og tull. Anonymkode: c3d39...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 1 time siden #18 Del Skrevet 1 time siden (endret) En ting de burde hatt i dyreparken er sørlandsedderkoppene, de er helt seriøst eksotiske. Endret 1 time siden av Maia70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 1 time siden #19 Del Skrevet 1 time siden (endret) Ja, de har også rosa elefanter og drager.... Og ser dere opp vil pegasusene komme til syne... Endret 1 time siden av Phoenix Heart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg lurer på noe angående Dyreparken i Kristiansand. Datteren min har nemlig SÅ lyst til å se enhjørninger, og jeg har lovet henne at vi kan dra dit hvis de har noen. Jeg vet at de har løver og sånt, men jeg er usikker på om de har fått enhjørninger enda? Har de kanskje gjemt dem i en egen del av parken, eller er det noe man må bestille tid for å få se? Jeg spurte mannen min, men han bare lo og sa jeg burde google det selv, men jeg finner ikke noe konkret info (og jeg har prøvd både på Google og Facebook). Er det noen her som har vært der i det siste og kan bekrefte dette? Hun blir så skuffet hvis vi drar og det ikke er noen der 😢. Anonymkode: fe98b...313 Enhjørningene er i innhengningen mellom drageburet og havfrueinnsjøen! Anonymkode: c2bec...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå