Gå til innhold

Damer. Liker dere finger i rumpa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker anal stimuli, men ikke analsex. Buttplugg mens jeg blir penetrert vsginalt, eller en finger bak i doggy. 

Anonymkode: 2aebb...0df

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, elsker det. MEN, den skal holdes i ro. Kun presses litt opp i retning musa, og så holde det trykket. Liker ikke inn-ut-bevegelse eller om den gnukker eller vrir på seg som en mark. Om jeg en sjelden gang vil ha litt inn-ut, er det jeg selv som gjør bevegelsen, mannen skal fortsatt bare holde den i ro, ellers funker det ikke for meg.

Er kun med en finger bak at jeg har klart å komme ved oralsex, det har ellers vært umulig for meg. Syns også det er veldig digg med en finger bak i doggy eller når jeg rir. Men samme regelen da også, fingeren skal holdes i ro 😄

Nøyaktig hvorfor jeg liker det, vet jeg ikke. Er vel bare veldig følsom i åpningen der og litt innover, pluss at man også får litt ekstra trykk i skjeden da siden de ligger vegg i vegg.

Er dog ikke særlig glad i analsex, bare så det er nevnt. Det blir vanligvis for mye igjen, sjeldent jeg har lyst på det. Men det hender jo.

Endret av kommodevaran
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Liker dere damer finger i rumpa, samtidig dere mottar oral?

Forklar gjerne hvorfor dere liker det og om det er måter å gjøre det på som fører til mer stimuli og nytelse 😇

Anonymkode: 953df...2c8

Fy fader for en gris !😩

Anonymkode: e586f...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som foregående taler, ja hvis den holdes i ro. Tunga på klit, finger i vagina og finger i rompa. Da får jeg orgasme på 5 sek. 

Anonymkode: 2c7e3...133

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg liker best av alt, er en mann som spør og oppriktig er interessert i hva jeg liker - uavhengig av om det er en finger i rumpen eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh yes, en finger i rumpa mens jeg mottar oralsex er skikkelig digg, jeg kommer fort og får kraftige orgasmer 🥰

Men det skal ikke være heftig ut-og-inn-action. Mye spytt eller glidemiddel, saaakte og rolige bevegelser ut og inn. Herlig! 

Anonymkode: 54c0a...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Lyst å ha but plug også, men får meg ikke helt til det. Liker ikke analsex, det blir for voldsomt.

Anonymkode: b7ec7...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Men best dersom penetrerer meg i vagina, eller bruker dildo samtidig. 
Har flere ganger opplevd anal orgasme, og det er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Irak skrev (På 18.1.2025 den 15.47):

Det har jeg aldri prøvd så det vet jeg ikke 🤷

Buttplug må du prøve☺️

Anonymkode: 76601...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Buttplug må du prøve☺️

Anonymkode: 76601...946

Jeg må ingenting. Det kan jeg finne ut av selv i så fall. Takk for tipset 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men liker å ta en finger i rumpa på han.

Anonymkode: 3a342...1c1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei. Hadde en ex. Han skulle bestandig ha en finger der. Ble så ukomfortabelt. Så jeg måtte bare av slutte. Dette har ødelagt det for meg. Så min mann får ikke borti. En panikk slår inn hvis han nærmer seg. Og han vet at jeg ikke vil så han gjør jo det ikke. Men det slår inn lell for meg. Han sier at han ikke skal gjøre noe der. Men lell så slapper jeg ikke av. 

Anonymkode: ad8e9...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er ubehagelig. Jeg liker det overhodet ikke. Føles like ubehagelig ut som en finger i nesen eller øyet. 

Anonymkode: b2d44...74e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, følte meg brukt og vemmelig når eksen gjorde det mot meg. 

Anonymkode: 5cfb2...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 16.01):

Ja, liker det. Slikking også.

Anonymkode: c522c...7de

Jeg tar gjerne en runde med tunga rundt et nyvasket rumpehull. Bruker være høyt verdsatt hos damene. 

Anonymkode: 3cf51...bcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...