Gå til innhold

Bekymret for at kjæresten min ikke takler det

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så det er så viktig for dama at jeg oppsøker lege? Jeg tar tlf imorgen. Jeg trenger ikke dvele mer på dette, tapper sikkert henne også. Viktigste er at jeg trygger henne m at det hun ikke er årsaken 

Anonymkode: 22727...a8b

Det er viktig for DEG at du oppsøker lege . Det er du som trenger svar på den akutte trøttheten din. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Så det er så viktig for dama at jeg oppsøker lege? Jeg tar tlf imorgen. Jeg trenger ikke dvele mer på dette, tapper sikkert henne også. Viktigste er at jeg trygger henne m at det hun ikke er årsaken 

Er du helt blottet for livsvilje eller?

Anonymkode: e2188...def

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 23.38):

Er du helt blottet for livsvilje eller?

Anonymkode: e2188...def

Jeg har vært hos lege men de fant ingenting galt. Hun føler enda det er noe jeg ikke vil fortelle men jeg har slitt med en eks og hennes traumatiske problemer som barn, som igjen gjorde vårt forhold veldig turbulent. Jeg er ikke vant til å ha så lite konflikt som jeg nå har med min nåværende. Jeg må nok bare la tiden gå og vende meg til det nye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært hos lege men de fant ingenting galt. Hun føler enda det er noe jeg ikke vil fortelle men jeg har slitt med en eks og hennes traumatiske problemer som barn, som igjen gjorde vårt forhold veldig turbulent. Jeg er ikke vant til å ha så lite konflikt som jeg nå har med min nåværende. Jeg må nok bare la tiden gå og vende meg til det nye. 

Anbefaler deg å oppsøke hjelp mtp tidligere erfaringer, for du har tydeligvis ikke blitt ferdig med de. I lengden vil det gå utover deres relasjon... kommunikasjon og åpenhet med henne er viktig her...lykke til !

Anonymkode: 37a94...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta vitaminer og spis mer grønnsaker og fisk. Kan være du bare får litt lite ksikkelig næring ? Jeg er også skikkelig sliten for tida. hadde mycoplasma i hus før jul og har slitt siden da.

Anonymkode: dc01b...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...