NiceOrNothing Skrevet 19. januar #61 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så det er så viktig for dama at jeg oppsøker lege? Jeg tar tlf imorgen. Jeg trenger ikke dvele mer på dette, tapper sikkert henne også. Viktigste er at jeg trygger henne m at det hun ikke er årsaken Anonymkode: 22727...a8b Det er viktig for DEG at du oppsøker lege . Det er du som trenger svar på den akutte trøttheten din. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #62 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så det er så viktig for dama at jeg oppsøker lege? Jeg tar tlf imorgen. Jeg trenger ikke dvele mer på dette, tapper sikkert henne også. Viktigste er at jeg trygger henne m at det hun ikke er årsaken Anonymkode: 22727...a8b Er du helt blottet for livsvilje eller? Anonymkode: e2188...def 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:47 #63 Del Skrevet tirsdag kl 11:47 AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 23.38): Er du helt blottet for livsvilje eller? Anonymkode: e2188...def Jeg har vært hos lege men de fant ingenting galt. Hun føler enda det er noe jeg ikke vil fortelle men jeg har slitt med en eks og hennes traumatiske problemer som barn, som igjen gjorde vårt forhold veldig turbulent. Jeg er ikke vant til å ha så lite konflikt som jeg nå har med min nåværende. Jeg må nok bare la tiden gå og vende meg til det nye. Anonymkode: 22727...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:08 #64 Del Skrevet tirsdag kl 14:08 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har vært hos lege men de fant ingenting galt. Hun føler enda det er noe jeg ikke vil fortelle men jeg har slitt med en eks og hennes traumatiske problemer som barn, som igjen gjorde vårt forhold veldig turbulent. Jeg er ikke vant til å ha så lite konflikt som jeg nå har med min nåværende. Jeg må nok bare la tiden gå og vende meg til det nye. Anonymkode: 22727...a8b Anbefaler deg å oppsøke hjelp mtp tidligere erfaringer, for du har tydeligvis ikke blitt ferdig med de. I lengden vil det gå utover deres relasjon... kommunikasjon og åpenhet med henne er viktig her...lykke til ! Anonymkode: 37a94...3ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:11 #65 Del Skrevet tirsdag kl 18:11 Prøv å ta vitaminer og spis mer grønnsaker og fisk. Kan være du bare får litt lite ksikkelig næring ? Jeg er også skikkelig sliten for tida. hadde mycoplasma i hus før jul og har slitt siden da. Anonymkode: dc01b...1af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå