AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg er mann i midten av 40årene som møtte ei fantastisk fin dame, varm og god. Det var nettopp det som fikk meg til å falle for henne. Vi har vært sammen I en mnd, litt over. Og har igrunnen hengt sammen siden. Hatt mye sex og hun får meg til å få lyst hele tiden. Nå de to siste ukene har jeg vært så sykt trøtt, er utmattet som igjen går utover forholdet. Jeg var ikke sånn før jeg møtte henne. Hun blir ikke direkte bekymret men jeg merker det setter en demper hos meg og sikkert henne. Hun spør fortvilt om det er henne som tapper meg men jeg har ingen grunn til å tenke det. Hun er rolig å være med, men spørs hvor lenge hun orker å se meg trøtt. Har flere ganger måtte legge meg midt på dagen når hun er der og tror hun føler at hun er årsaken. Jeg vet ikke hva dette er ' skulle kanskje stått under tema kropp siden det er spesifikt kroppen og utmattelse det handler om. Jeg har en krevende jobb med mye som står og henger over meg. Kan det være det? Trenger råd før jeg ringer lege og kom over forumsiden Anonymkode: 22727...a8b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Tenker at du bør trygge henne på at det ikke er henne, man er jo gjerne litt usikker i starten av forholdet. Hvis det ikke er åpenbare årsaker bør du oppsøke lege uansett. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden SPOCA skrev (1 minutt siden): Tenker at du bør trygge henne på at det ikke er henne, man er jo gjerne litt usikker i starten av forholdet. Hvis det ikke er åpenbare årsaker bør du oppsøke lege uansett. Har hun grunn til å bli bekymret? Når jeg kjørte hun hjem spurte hun om det var henne. Jeg sa nei at det ikke var det men hun slår seg ikke til ro med det. Jeg har d vitaminer jeg tar daglig og forstår ikke hva utmattelsen er. Ufattelig at d skal starte når jeg kommer i forhold med henne Anonymkode: 22727...a8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har hun grunn til å bli bekymret? Når jeg kjørte hun hjem spurte hun om det var henne. Jeg sa nei at det ikke var det men hun slår seg ikke til ro med det. Jeg har d vitaminer jeg tar daglig og forstår ikke hva utmattelsen er. Ufattelig at d skal starte når jeg kommer i forhold med henne Anonymkode: 22727...a8b Det kan ikke jeg svare på. Du bør gå til legen å få dette sjekket. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden SPOCA skrev (1 minutt siden): Det kan ikke jeg svare på. Du bør gå til legen å få dette sjekket. Skal se an en uke Anonymkode: 22727...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden om du har gått fra å være singel til å nesten være sammen med henne daglig skjønner jeg godt at kroppen sier fra selv om dere har det fint. Man er vant til mye alenetid og det kan bli heavy om det blir et veldig eksplosivt forhold over natta.. hva med å treffes i helgen og 1 gang i uken et par uker så man får litt alenetid og vendt seg til ny tilværelse? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal se an en uke Anonymkode: 22727...a8b Hvorfor det? Om å gjøre å få kjæresten til å trekke seg enda mer vekk først? Pell deg nå bare til legen å ta noen blodprøver. Hvor vanskelig går det an å gjøre ting 🙄 Anonymkode: 4a8c8...f95 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden Det er sesong for forkjølelse og ting som smitter. Trøtthet kan komme før de andre symptomene. Anonymkode: 09af0...398 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er sesong for forkjølelse og ting som smitter. Trøtthet kan komme før de andre symptomene. Anonymkode: 09af0...398 Men jeg blir akutt sliten. Hun må hjem noen ganger når det skjer og jeg "syter" litt over det. Jeg håper ikke hun skal syntes jeg er kjedelig... AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor det? Om å gjøre å få kjæresten til å trekke seg enda mer vekk først? Pell deg nå bare til legen å ta noen blodprøver. Hvor vanskelig går det an å gjøre ting 🙄 Anonymkode: 4a8c8...f95 Nei jeg kan gå før. Nå har det vart I 2-3 uker. Jeg var ikke sånn før jun kom inn i bildet og jeg skjønner ikke hva det er. Trodde det var jobbmessige årsaker Anonymkode: 22727...a8b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden monican94 skrev (1 time siden): om du har gått fra å være singel til å nesten være sammen med henne daglig skjønner jeg godt at kroppen sier fra selv om dere har det fint. Man er vant til mye alenetid og det kan bli heavy om det blir et veldig eksplosivt forhold over natta.. hva med å treffes i helgen og 1 gang i uken et par uker så man får litt alenetid og vendt seg til ny tilværelse? Mulig. Men vi liker å være sammen. Begynner å tvile på om det er det at jeg rushet for kjapt inn i forholdet som gjør at jeg er så trøtt.. Anonymkode: 22727...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har ingen problemer med at en ny flørt/date er syk, eller unormalt trøtt. Men hvis det er over tid og han ikke gidder gå til lege, så gidder jeg ikke mer. En voksen mann som ikke gidder gå til legen, men heller velger sove/hvile fremfor å være med sin nye kjæreste har valgt sine prioriteringer. Du har vært trøtt og sliten omtrent hele forholdet deres, ikke nyforelsket og full av energi og lyst. Det er ikke rart hun føler seg avvist og stiller spørsmål om det er henne det er noe feil med. De fleste friske mennesker er full av energi og lyst når de er nyforelsket. Jeg er i ett ganske nytt forhold, og kjæresten min sa flere ganger i starten at han gjerne ofret litt søvn for å kunne være med meg. Anonymkode: aedb3...151 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Men jeg blir akutt sliten. Hun må hjem noen ganger når det skjer og jeg "syter" litt over det. Jeg håper ikke hun skal syntes jeg er kjedelig... Nei jeg kan gå før. Nå har det vart I 2-3 uker. Jeg var ikke sånn før jun kom inn i bildet og jeg skjønner ikke hva det er. Trodde det var jobbmessige årsaker Anonymkode: 22727...a8b Da er det lurt å gå til lege fortest mulig,får som regel ikke legetime på dagen. Hun kommer jo til å tro det er du som har lyst å avvise henne, men ikke våger å gjøre det. Dere har vært ilag en måned og du begynte å være sånn etter litt over en uke. Anonymkode: 89c74...fcd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Sover du mindre enn før ? Det kan også hende du reagerer på parfymen hennes /klærne (tøymykner ,vaskemidler med parfyme ). Man kan bli veldig trøtt av det. Anonymkode: 18bf7...6ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden Du må til lege. Anonymkode: af10d...e37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #15 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg kjørte hun hjem spurte hun om det var henne. Jeg sa nei at det ikke var det men hun slår seg ikke til ro med det. Neimen, ærlig talt, ikke godta dette. Har du sagt noe så får hun godta det, ikke fortsette å gnåle. Ellers mister dere lysten begge to. Anonymkode: 43f08...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #16 Del Skrevet 10 timer siden Tar du D-vitamin? Vi nordmenn må ta det om vinteren, ellers blir man deprimert og slapp. Anonymkode: f5efe...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #17 Del Skrevet 10 timer siden Da jeg og han jeg var lengst i lag med ble kjærester tok immunforsvaret tur på å slå oss ut. Han hadde en helvetes forkjølelse og lå syk i flere uker. Jeg kom på besøk til han og lagde en gedigen porsjon kyllingfrikase før jeg dro hjem til meg selv til han var frisk. Så holdt vi oss begge friske i noen år etter det. Overgangen inn i et forhold gir en type stress som godt kan gjøre deg midlertidig mer utsatt for smitte. Få lege til å se på deg og ta deg egenpleie. Anonymkode: 6aca6...a4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #18 Del Skrevet 10 timer siden Jeg vet ikke om dette stemmer for deg ts. De fleste som kommer hjem til meg blir ofte trøtte og må sove mye. Om man har en stressende hverdag ellers, så kommer hjem så går lufta ut av ballongen. Man senker skuldrene og kan ofte bli veldig trøtt. Jeg har det slik nå etter en utmattelse, men det går sakte men sikkert framover. Små steg av gangen. Det er lov å være sliten. Ville sjekket kroppen for evt vitamin mangel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 9 timer siden #19 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg har ingen problemer med at en ny flørt/date er syk, eller unormalt trøtt. Men hvis det er over tid og han ikke gidder gå til lege, så gidder jeg ikke mer. En voksen mann som ikke gidder gå til legen, men heller velger sove/hvile fremfor å være med sin nye kjæreste har valgt sine prioriteringer. Du har vært trøtt og sliten omtrent hele forholdet deres, ikke nyforelsket og full av energi og lyst. Det er ikke rart hun føler seg avvist og stiller spørsmål om det er henne det er noe feil med. De fleste friske mennesker er full av energi og lyst når de er nyforelsket. Jeg er i ett ganske nytt forhold, og kjæresten min sa flere ganger i starten at han gjerne ofret litt søvn for å kunne være med meg. Anonymkode: aedb3...151 Det er jo ikke bra at han velger å ofre søvn for å tekkes deg...Det hadde ikke jeg godtatt. Får han ikke sove så er det noe annet. Det kan skje hvem som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har ingen problemer med at en ny flørt/date er syk, eller unormalt trøtt. Men hvis det er over tid og han ikke gidder gå til lege, så gidder jeg ikke mer. En voksen mann som ikke gidder gå til legen, men heller velger sove/hvile fremfor å være med sin nye kjæreste har valgt sine prioriteringer. Du har vært trøtt og sliten omtrent hele forholdet deres, ikke nyforelsket og full av energi og lyst. Det er ikke rart hun føler seg avvist og stiller spørsmål om det er henne det er noe feil med. De fleste friske mennesker er full av energi og lyst når de er nyforelsket. Jeg er i ett ganske nytt forhold, og kjæresten min sa flere ganger i starten at han gjerne ofret litt søvn for å kunne være med meg. Anonymkode: aedb3...151 Dette. Det er så sykt irriterende med menn som klager over formen, men utsetter å gjøre noe med det. Du forstår at du ved å vente signaliserer at du ikke plages nevneverdig av at hun mister tenning? Anonymkode: e2188...def 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå