AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Jeg har aldri farget øyenbryn før men har lyst å prøve hjemmefarging. Er det noen som kan anbefale meg et godt merke som gir et godt resultat? 😊👌 Anonymkode: 6d2b1...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #2 Del Skrevet 18. januar Er fornøyd med både Depend og refectocil. Hvis du skal kjøpe Depend så ikke kjøp den 2 trinns versjonen, for den er klønete å bruke. Anonymkode: cb378...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #3 Del Skrevet 18. januar Tro det eller ei, men skjeggfarge er helt fantastisk til øyenbryn. Jeg bruker denne: https://www.blivakker.no/product/3223113/just-for-men-moustache-beard-light-brown-28g Anonymkode: eec21...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #4 Del Skrevet 18. januar Refectocil. Anonymkode: 8e4dc...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 18. januar #5 Del Skrevet 18. januar Jeg har prøvd både Depend, Kolokrem og Refectocil, og er mest fornøyd med sistnevnte. Fordelen med Refectocil er at den finnes i flere farger enn de andre, og at fargene kan blandes. Jeg synes også de to andre lett blir for mørke for meg som fra naturens side har helt lyse bryn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 18. januar #6 Del Skrevet 18. januar Perelandra skrev (9 minutter siden): Jeg har prøvd både Depend, Kolokrem og Refectocil, og er mest fornøyd med sistnevnte. Fordelen med Refectocil er at den finnes i flere farger enn de andre, og at fargene kan blandes. Jeg synes også de to andre lett blir for mørke for meg som fra naturens side har helt lyse bryn. Har prøvd alle 3 jeg og. Likte både Depend og Refectocil, men så farger jeg kun svart da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #7 Del Skrevet 18. januar Kolokrem Anonymkode: bf78e...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 11.44): Tro det eller ei, men skjeggfarge er helt fantastisk til øyenbryn. Jeg bruker denne: https://www.blivakker.no/product/3223113/just-for-men-moustache-beard-light-brown-28g Anonymkode: eec21...704 Hvordan blandes fargen/er det mer lettvint enn vanlig brynsfarge?😁 Anonymkode: 41e6d...0a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 11.44): Tro det eller ei, men skjeggfarge er helt fantastisk til øyenbryn. Jeg bruker denne: https://www.blivakker.no/product/3223113/just-for-men-moustache-beard-light-brown-28g Anonymkode: eec21...704 Haha, i stad leste jeg i en annen tråd her inne om damer som farger kjønnshåret, og tenkte at hva i all verdens slags type farge kan det være de bruker der nede, MEN nå tror jeg at jeg har funnet svaret: Skjeggfarge til skjeggbiffen😛 Anonymkode: 4850a...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #10 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan blandes fargen/er det mer lettvint enn vanlig brynsfarge?😁 Anonymkode: 41e6d...0a2 Det er to tuber der man blander sammen litt fra hver, så mye av det samme som vanlig brynsfarge egentlig. Men den skal bare virke fem minutter og jeg synes resultatet blir mye mer naturlig (jeg har veldig lyse bryn da, så akkurat det spiller kanskje ikke like stor rolle hvis man har mørkt hår). Ellers blir det jo veldig mye billigere, ettersom disse tubene er mye større enn vanlig brynsfarge. Anonymkode: eec21...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyt Skrevet mandag kl 12:50 #11 Del Skrevet mandag kl 12:50 AnonymBruker skrev (På 21.1.2025 den 5.28): Det er to tuber der man blander sammen litt fra hver, så mye av det samme som vanlig brynsfarge egentlig. Men den skal bare virke fem minutter og jeg synes resultatet blir mye mer naturlig (jeg har veldig lyse bryn da, så akkurat det spiller kanskje ikke like stor rolle hvis man har mørkt hår). Ellers blir det jo veldig mye billigere, ettersom disse tubene er mye større enn vanlig brynsfarge. Anonymkode: eec21...704 Hvilken farge velger du når du har helt lyst hår til vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:00 #12 Del Skrevet mandag kl 13:00 Du kan bruke Kolokrem, Depend og Refectocil. Ekstra tips er å bruke sånne tanntråder med børste (mellomromsbørste?) til å smøre kremen på bryna. Depend er nok den mildeste, men også svakest farge. Må sitte lenger før man får farge og går fortere ut. Kolokrem er på midten. Synes Refectocil svir en del, men også den fargen som sitter lengst og kan varieres mest. Anonymkode: 792b2...949 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå