AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hvorfor eldes man så mye mellom 30 og 40 år? Ser det på hele kroppen min. Anonymkode: be16a...4cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Mellom 30-40. Ha ha ha, bare vent til du blir 50-55 og over der. Da skal du få se på endring. Anonymkode: 64574...e8d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Uff ja, kan si meg enig med hun over meg her. 🙁 Anonymkode: c901f...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Vil påstå den største endringen skjer mellom 0-2 år. Vær glad du blir eldre. Alternativet er ikke ønskelig for de fleste. Anonymkode: f2fd5...eea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden Jeg merker det kraftig når jeg rundet 40 år. Nå i etterkant skjønner jeg at det var da jeg startet på overgangsalderen og østrogenproduksjonen begynte å droppe😬 Østrogenet påvirker hele kroppen, og spesielt huden🙈 Anonymkode: c8fd5...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Man eldes ikke mer da enn mellom andre aldre. 0-10 er stor forskjell. 10-20 og 20-30 likeså Anonymkode: dfb86...f12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #7 Del Skrevet 11 timer siden Forskning har vist at man eldes mest i 40årene og 60årene. Antageligt noe hormonelt,overgangsalder etc. Anonymkode: 2dfbd...6f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forskning har vist at man eldes mest i 40årene og 60årene. Antageligt noe hormonelt,overgangsalder etc. Anonymkode: 2dfbd...6f6 Mens de fleste jeg har snakket,inkl meg selv, med sier at fra ca 55 skjer den største endringen. Anonymkode: 1657f...551 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Kjenner meg ikke igjen, merket så og si null forskjell i tjue - og tredveårene (bortsett fra graviditet et par ganger), heller mer fra ca midten av førtiårene, ikke så mye kroppen, litt, men mest noen linjer i ansiktet. Tror det er mer vanlig? Men nok individuelt også. Anonymkode: 8b6c3...3b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Jeg er midt i 30-årene og har fått litt linjer og smilerynker, ja. Syns det har skjedd ganske mye på få år. Kroppen er derimot i tipp-topp form, så den merker jeg ingen forskjell på. Anonymkode: b49ce...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor eldes man så mye mellom 30 og 40 år? Ser det på hele kroppen min. Anonymkode: be16a...4cc Hva er det som du ser? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå