AnonymBruker Skrevet 19. januar #101 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ein ungdom vart jaga på elva, to rasismesvin sprang etter og ropte "Drep negeren". Ungdommen omkom. Svina fekk berre 1 og 3 års fengsel. Anonymkode: b4939...873 Arve❤️ Anonymkode: f56e6...fa0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 19. januar #102 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skolen ble saksøkt etter at en elev døde under en skidag i alpinbakken. Han hadde havnet utenfor løypa og ned i et gruvehull, men på grunn av dårlige rutiner oppdaget ingen at han manglet da bussene skulle kjøre tilbake. Så han frøs ihjel. Anonymkode: 78413...64f Var dette på Kongsberg og ganske lenge siden. Husker jeg hørte en historie i min oppvekst om en som var drept i Kongsberg skisenter etter å ha kjørt i et gruvehull. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 19. januar #103 Del Skrevet 19. januar Har lyst til å ta med en historie, ikke fra ungdomsskolen jeg gikk på men en annen i samme kommune. Var en fredag ettermiddag hvor det var varmt vær, noen elever hadde satt melk utenfor lufteinntaket på skolen, du kan si det sånn. Det ble ingen undervisning på mandagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #104 Del Skrevet 19. januar På barnskolen: En elev et par trinn under meg ble kidnappa av faren sin i et friminutt, husker mye politi. Hun kom tilbake. Jeg hadde problem med matematikk og var i spesialklasse når vi hadde den timen. vi var to stk men den andre forsvant. Læreren var litt for glad i små jenter!! Dette var på 70 tallet og jeg nekta å gå i den timen til slutt. Ingen forstod hvorfor for jeg sa ingenting. Ikke før jeg var nesten 50 år fortalte jeg dette til noen. Jeg var rundt 11-12 år den gang. Fikk kjeft av læreren i 6 klasse pga jeg hadde gått til helsesøster pga sterk hodepine. Viste seg jeg trengte lesebriller og jeg blødde mye i nesen på den tiden, det fikk jeg og kjeft for. Ungdomsskolen: En medelev ble gravid i 9 klasse. Lærer da jeg var i 9 klasse rett før vi slutta skjelte meg ut foran hele klassen pga jeg ikke klarte oppgaven som jeg skulle skrive på tavlen. Viste seg noen år senere at jeg har dysleksi. Mye dritt skjedde på ungdomsskolen så den dag i dag forstår jeg ikke at jeg havna på kjøret som et par av mine medelever gjorde. De er døde i dag. Anonymkode: 00149...506 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 19. januar #105 Del Skrevet 19. januar Det var stort sett ganske rolig hele skoletida mi. Litt mobbing, litt kjipe lærere og sånt, men ikke så mye sjokkerende. På ungdomsskolen husker jeg ei jente som prøvde å overbevise alle om at hun var kjæreste med en av lærerne. Har skjønt i ettertid at hun må ha hatt ganske store problemer, stakkars. Ei annen jente ble gravid i 9. eller 10. klasse og fikk barnet. Noen av lærerne pleide å stå ute og røyke sammen med elevene (på ungdomsskolen!). På vgs ble en elev og en lærer kjærester. De var sammen i mange år etterpå (mulig de fortsatt er sammen, men har ikke kontakt med noen derfra lenger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #106 Del Skrevet 19. januar Kjetil E skrev (1 time siden): Var dette på Kongsberg og ganske lenge siden. Husker jeg hørte en historie i min oppvekst om en som var drept i Kongsberg skisenter etter å ha kjørt i et gruvehull. Ja, det stemmer, ulykken skjedde i Kongsberg Skisenter for mange år siden. Skolen der eleven gikk lå derimot ikke i Kongsberg, men i en annen kommune i Buskerud fylke. Anonymkode: 78413...64f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 19. januar #107 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Ja, det stemmer, ulykken skjedde i Kongsberg Skisenter for mange år siden. Skolen der eleven gikk lå derimot ikke i Kongsberg, men i en annen kommune i Buskerud fylke. Anonymkode: 78413...64f Takk, kjenner ikke mere til ulykken enn at en gutt døde da han falti gruvehullet. Hørte om det i min barndom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #108 Del Skrevet 19. januar Ikke i Norge... På ungdomskole i 90-talls: En velllikt lærer kollapset på slutten av skoledagen: fikk hjertestans og døde der og da hørte jeg. Det var tungt for noen. På 9.klasse ble en queen bee gravid med en 10.klassing.,.beholdt barnet og begge byttet skole. Stor snakkis da det skjedde på andre skolen men ikke vårt frem til da lol. En som var ruset på noe hoppet av 2. etasje for å komme deg ut av timen, ikke det største høyde så gikk kjempebra. En satt fyr på buksa til en annen som hadde blitt mobbet lenge. Han som gjorde ble flyttet til annen skole, måtte gå terapi (mye rus den tiden da) og aldri kom tilbake. Han gjorde ikke så godt på skolen heller. Det var en dårlig spøk som gikk for lenge. Gikk bra med offer, det var ingen brannskader. Fikk erstatning for buksa men ble borte en stund. Gått bra med han. Måtte repetere 8.klasse igjen (tror jeg det var det), ble goth med svart hår ol og fikk seg kjæreste. En arabisk jente som var veldig flørtete og veldig pen ble mot slutten av high school i skjerf og mer tradisjonelle klær.. fikk høre hun skulle bli giftet bort og var i en sånn arrangert ekteskap. Anonymkode: f9bb2...6cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #109 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 13.27): Var ikke en skandale på skolen, men en av elevene forsvant en søndag kveld. Ble funnet drept noen dager senere. Var noen spesielle dager med daglige samlinger for oppdateringer frem til den grusomme beskjeden kom. Eleven var 14 år Anonymkode: fd54c...97f Når og hvor var dette? Anonymkode: fdc7c...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 19. januar #110 Del Skrevet 19. januar Når jeg leser andre historier husker jeg enda fler av mine egne: - en sosiopat overbeviste ca 50 elever om at ei jente var verdt å mobbe. De samlet seg i ring rundt henne og sa at hun var stygg, hodetelefoner og at ingen likte henne. Klasselæreren min sto ca 15 meter unna og gjorde ingenting. Denne jenta var ganske ærlig når hun snakket med folk, men ikke slem, og startet aldri selv krangler. Hun fortjente det absolutt ikke. - Gymlærer som var pedo. Han rørte oss ikke, men han brøt seg inn i jentegarderoben når vi skifta eller dusjet fordi "vi var for trege". Det var vi ikke. Var flere ganger flere jenter holdt døra igjen fordi de skulle beskytte noen som var i dusjen. Vi sa at personen kommer straks, og denne fyren påsto at han MÅTTE inn i dusjen og skynde på jenta. Tok på puppene til ei, og dro ned buksa til ei annen fordi hun brukte g-streng - hun var vel cånn ca 10. Vet ikke hvor lenge læreren jobbet da jeg bytta skole når jeg var 12 - Hadde minst 2 tilfeller av tvunget ekteskap. Den ene jenta hadde tenkt å studere til å bli kjemiker eller krimtekniker, ble gifta bort til hin utviklingshemmede onkel, fikk 2 utviklingshemmede barn med han og endte opp som vaskedame 😢 Når jeg leser de få kommentarene som sier at det ikke skjedde noe hos dem så tenker jeg: så forferdelig heldig! Så deilig å kunne tenke tilbake på en barndom der de ikke måtte oppleve slike syke ting! ❤️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #111 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Klassens populære jente følte seg urettferdig behandlet av en lærer og tok hevn ved å beskylde ham for seksuell trakassering. Venninnene støttet selvfølgelig opp og hang seg på. Etter hvert som saken fikk mye oppmerksomhet var det flere og flere jenter som gjorde det samme. Veldig surrealistisk å stå på utsiden og observere jentene i klassen overbevise seg selv om at de hadde blitt seksuelt misbrukt. Alt var oppspinn og saken døde ut etter en stund. Anonymkode: 4d0a0...36d Noe lignende skjedde på en skole jeg jobbet på. En mannlig lærer ble beskyldt for seksuell trakassering. Masse møter med foreldre og ledelse. Det var ikke sant, og jentene innrømte det til slutt. Anonymkode: 34539...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #112 Del Skrevet 19. januar Det var to-tre tilfeller av mannlig lærer som pusher 40 blir sammen med jente 16. Anonymkode: 4ea31...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #113 Del Skrevet 19. januar Halve skolen brant ned (påtent av elever). Anonymkode: f92b0...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #114 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 12.40): På ungdomsskolen gjorde en godt voksen lærer en elev gravid. Alt ble hysjet ned, hun tok abort, og læreren fortsatte i jobben (!). Dette var på slutten av 80-tallet. Anonymkode: 9d737...a14 Kristiansand? 😬 Anonymkode: 51e50...d88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #115 Del Skrevet 20. januar Elev som tente på skolen. Det gikk heldigvis bra. Gutter som røykte hasj i skolegården som 11-åringer. Mye bruk av kollektiv straff (som ikke er lov), f.eks hadde noen hatt vannkrig inne og de visste ikke hvem de var, så hele trinnet ble straffet med å ikke ha bokskap så de måtte bære masse tunge bøker i sekkene sine hele tiden. Selvmord, vil ikke forklare metode Gutt på barneskolen som døde under en lek med hoppetau. Måtte evakuere skolen pga noe vann i kjelleren som kunne få et eller annet apparat til å eksplodere (?) Anonymkode: 5617f...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #116 Del Skrevet 20. januar Det har aldri skjedd noe ila min skolegang. Eneste er at jeg ble sterkt mobbet selv fordi jeg var tynn. Fikk slengkommentarer uansett hvor jeg gikk, til og med hvis jeg var på matbutikken med mamma og møtte noen fra skolen. Det var skikkelig stygge kommentarer. Flere i klassen kunne også finne på å konsekvent snakke i munnen og avbryte meg når jeg hadde presentasjoner foran klassen. Det tærer fortsatt og har nok formet meg mye som menneske.. er i dag ekstremt konfliktsky, har spiseforstyrrelser og er people pleaser til de grader. Anonymkode: ee946...891 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #117 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 16.30): Nysgjerrig på hvordan du tenker her? Anonymkode: 9d737...a14 Jeg tenker at "jeg er bare 13 år" ikke er en god unskyldning når man har drept noen. Alle på 13 år vet at man ikke skal drepe folk. Jeg mener at drap skal straffes med minst 10 år i fengsel. Anonymkode: ec8b0...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå