AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #41 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Så kan de gå fri ut og plage andre. De er sikkert en fornøyelse å bo sammen med. Tenk å være barna deres. Synes vi har lave straffer i Norge. Det er greit for ting som ikke er ren ondskap. Ondskap bør straffes. Folk slutter ikke å være ond. Anonymkode: 53a8d...e3b Enig. Barn helt ned i 12-13-årsalderen burde kunne gis harde fengselsstraffer på 10+ år. Anonymkode: ec8b0...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10 timer siden #42 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Lærer tok å kastet en elv gjennom en glassdør. Vi satt å drev å jobbet med matte oppgaver, alle viste at denne eleven altid fikk skyld for ting. Noe vi ofte hadde tatt opp,men ble ikke hørt. Plutselig kommer denne læreren inn og går rett til pulten til denne eleven. Løfter ham opp og sier du har knust ruta på bilen mi og kaster ham gjennom glassdør. Viste seg etterpå at det var fra wn som brøytet og eleven hadde ikke vært i nærheten en gang. Ca 2 mnd etter ble læreren flyttet til annen skole Anonymkode: 64ee7...026 Dette minnet om rektor Trunchbull på Matilda filmen 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #43 Del Skrevet 8 timer siden På barneskolen var det ei jente som ble forsøkt kvalt med ståltråd, hun fikk livskrisehjelp og kom aldri tilbake. Fikk ingen følger for personen som utførte handlingen. Anonymkode: 50a9e...101 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #44 Del Skrevet 8 timer siden Et barn ramlet fra toppen av en trappeoppgang, falt flere etasjer, han var erklert død i flere minutter, men de klarte å få liv i han igjen. Ble hentet med helikopter, men han klarte seg. Anonymkode: b3837...11e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #45 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ein ungdom vart jaga på elva, to rasismesvin sprang etter og ropte "Drep negeren". Ungdommen omkom. Svina fekk berre 1 og 3 års fengsel. Anonymkode: b4939...873 Skjedde dette på Sunnmøre? Syns jeg har hørt denne historien før. Anonymkode: d4f4a...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #46 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjedde dette på Sunnmøre? Syns jeg har hørt denne historien før. Anonymkode: d4f4a...5dd Dette var i Sogndal. Husker saken godt, var mye i media. Helt forferdelig 😢 Anonymkode: 77fc3...cfd 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #47 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skjedde dette på Sunnmøre? Syns jeg har hørt denne historien før. Anonymkode: d4f4a...5dd Dette var i Sogn, helt grusomt….. Anonymkode: cad13...e1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #48 Del Skrevet 8 timer siden Mener du hva som skjedde på skolen, eller hva som skjedde med folk som gikk på skolen? Det mest dramatiske som hendte på min skole, det trygge 80-tallet, var at sløydlæreren sagde av seg 2 fingre i sløydtimen. Anonymkode: 77fc3...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #49 Del Skrevet 8 timer siden Ene læreren jeg hadde drepte en annen av lærerne ved skolen, de hadde visst hatt et forhold. Anonymkode: 350c4...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #50 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig. Barn helt ned i 12-13-årsalderen burde kunne gis harde fengselsstraffer på 10+ år. Anonymkode: ec8b0...287 Nysgjerrig på hvordan du tenker her? Anonymkode: 9d737...a14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #51 Del Skrevet 7 timer siden Barneskolen: Gjelder en som gikk i trinnet over meg. En 10-11 åring ble avhengig av amfetamin, heroin og kokain. Så ut som en narkoman. Han hadde anoreksi i tillegg. Ble utsatt for overgrep, foreldrene var rusmisbrukere og han fortalte det til absolutt alle og snakket ikke om noe annet. Snakket bare om narkotika, overgrep og skrøt av hvor lite han veide, viste frem kroppen sin med stolthet og forsøkte å få andre til å følge i hans fotspor. Han skrøt av at han fikk penger for å ha sex med voksne menn, av all narkotikaen han tok osv. Han var i benektelse ovenfor sin egen situasjon, null selvinnsikt og var ikke i stand til å se alvorligheten i det. Det var ren skryting av egen situasjon. Han ytret aldri et ønske om å bli frisk. Han fikk med seg ei inn i anoreksien, hun døde av det da hun var 14 på grunn av han. Han påvirket også en til å starte med narkotika, han ble lagt inn til avrusning på tvang på ungdomskolen og kom seg utav det. Han døde av hjertestans/hjertesvikt da han var 13. Jeg så han like før og han så ut som et lik, aldri i mitt liv sett noen så tynn som han. Han så ut som de skitne narkomane du finner på gaten, bare enda verre for han var som et vandrende skjelett. Han hadde stukket av fra en tvangsinnleggelse på institusjon og ble funnet på en benk dø noen dager senere. Alle ble advart mot å være med han. Han ble fryst ut av absolutt alle. Hadde ingen venner på sin egen alder, aldri hatt som meg bekjent. Helt siden 1. klasse for han var dårlig innflytelse. Jeg forstår de voksne, vi måtte beskyttes mot han. Men han måtte også beskyttes mot seg selv, men han tok ikke til seg hjelp i det hele tatt. Stakk av fra alt av helsehjelp. De voksne hjemme drepte han, det var ikke en gang svikt, han hadde null sjans til å overleve. Veldig tragisk skjebne. Begge foreldrene døde rundt samme tiden. Barnevernet var totalt ubrukelig. Vet ikke så mye om det annet enn at han var i fosterhjem hos sin tante, men bodde uformelt hjemme med foreldrene allikevel. Dette var for 20 år siden, psykiske lidelser og rus var ikke hverdagskost. Ungdomskolen: Ei i trinnet under meg ble gravid med broren sin. Helbroren! Valgte å beholde barnet, stakkars unge. Videregående: Elev med kreft falt om i klasserommet og døde (på sykehuset samme dag). En lærer ble anklaget for å ha forgrepet seg på en elev. Han tok selvmord. Kom frem etter på at det var falske anklager. Anonymkode: 053d6...18e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #52 Del Skrevet 7 timer siden Den saken om han læreren som gikk inn på sykehuset og skjøt seg. I fjor? Forfjor? Husker ikke helt, men var ikke så lenge siden. Anonymkode: 35151...9e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #53 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var ei på skolen min som hadde en mye eldre kjæreste som hadde bil. Han hadde visst kjørt alt for fort og mistet kontroll på bilen så de kjørte av veien og krasjet rett ut i en elv som gikk ved veien. Bilen endte opp på taket nede i elva. Han kom seg ut, men hun ble liggende en stund under vann før de fikk henne ut. Det var et møte på skolen dagen etterpå hvor de fortalte om det og at hun var lagt i kunstig koma. Alle var triste og redd for at hun hadde fått hjerneskade siden hun egentlig hadde druknet mens hun lå under vann. Jeg tror ikke hun fikk noen hjerneskade av det heldigvis, men husker det var mange som snakket om henne og syns oppførselen hennes var merkelig, fordi noe av det første hun gjorde etter hun kom ut av koma var å prøve å komme seg ut på fester. Sjokkerende nok så fikk hun ikke lov av foreldrene sine å dra ut på fest og drikke rett etter hun kom ut av kunstig koma fordi hun nesten druknet... Anonymkode: ced2c...8c7 Sør i Trøndelag? Anonymkode: 4b173...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #54 Del Skrevet 7 timer siden 2 i klassen min på ungdomsskolen ble gravide med hverandre. Hun gikk ut av ungdomsskolen med en nyfødt. Dattera er voksen i dag. Anonymkode: 67da6...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 6 timer siden #55 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ene læreren jeg hadde drepte en annen av lærerne ved skolen, de hadde visst hatt et forhold. Anonymkode: 350c4...fcd Gikk du på VGS i Bærum, husker det var en slik episode på den skolen jeg gikk på noen år etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #56 Del Skrevet 6 timer siden En elev jeg gikk sammen med på vgs drepte parterte en kompis i amfetaminrus. Husker vi lurte på hvorfor han ikke var på skolen. Han forsøkte å skjule liket ved å partere det og gjemme det i kjøleskapet. Hadde også en klassekammerat som hang seg i skogen med skolissene sine i skoletida. Anonymkode: 64dd2...e2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #57 Del Skrevet 6 timer siden Jeg tror det verdte vi gjorde siste året på barneskolen, var når det var lucia. Vi hadde ansvaret for å bake lussekatter som skulke deles ut. Vi puttet zalo, halstabletter og alt mulig rart onde lussekattene. Midten av 90-tallet! Anonymkode: 5a811...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 3 timer siden #58 Del Skrevet 3 timer siden Jeg husket plutselig det verste som noen gsng skjedde: en 5-åring (førsteklasse) ble voldtatt av 2 tredjeklassinger. Hun kunne ikke engang fortelle det til noen på skolen fordi hun var utenlandsk og hadde ikke lært språket enda 😭 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #59 Del Skrevet 3 timer siden Hadde en mannlig lærer på ungdomsskolen som var litt vel ivrig på å være med guttene i gutte garderoben etter gymtimen. Jeg som havnet i slåsskamp med en gutt i klassen som drev å mobbet mange på ungdomsskolen, han kom ikke tilbake på skolen på en god stund og jeg fikk melding med hjem. Er selv kvinne. Ellers så var det alltid politi rundt skolen vår pga at en del voksne som prøvde å selge narkotika til elevene i friminuttene. Dette var fra 2000-2003. Anonymkode: bf368...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #60 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Var ei på skolen min som hadde en mye eldre kjæreste som hadde bil. Han hadde visst kjørt alt for fort og mistet kontroll på bilen så de kjørte av veien og krasjet rett ut i en elv som gikk ved veien. Bilen endte opp på taket nede i elva. Han kom seg ut, men hun ble liggende en stund under vann før de fikk henne ut. Det var et møte på skolen dagen etterpå hvor de fortalte om det og at hun var lagt i kunstig koma. Alle var triste og redd for at hun hadde fått hjerneskade siden hun egentlig hadde druknet mens hun lå under vann. Jeg tror ikke hun fikk noen hjerneskade av det heldigvis, men husker det var mange som snakket om henne og syns oppførselen hennes var merkelig, fordi noe av det første hun gjorde etter hun kom ut av koma var å prøve å komme seg ut på fester. Sjokkerende nok så fikk hun ikke lov av foreldrene sine å dra ut på fest og drikke rett etter hun kom ut av kunstig koma fordi hun nesten druknet... Anonymkode: ced2c...8c7 Var dette i Nord Trøndelag? For lignet veldig om en sak som gikk her jeg bor om det og var det den saken så vet jeg av sjåføren. Anonymkode: bf368...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå