katties Skrevet 7 timer siden #21 Del Skrevet 7 timer siden (endret) En elev dukket plutselig ikke opp på qkolen, og det viste seg at det var fordi han ble satt i varetekt. Han hadde drept faren med øks og måtte i fengsel. Det viste seg at denne faren hadde drevet og banket opp både denne eleven og moren hans jevnlig, og plutselig så klikka det for denne gutten når moren hans igjen ble truet. Jeg synes fortsatt det faktisk var feil å sende han i fengsel.... En veldig sjokkerende ikke-voldelig hendelse var når en lærer foran hele klassen sjelte ut en elev med sterk ADHD, ga ut alt av karakterer han hadde i ulike fag, sa at han aldri kom til å bli til noe som helst nyttig - det varte sikkert i rundt 5 minutter. Endret 7 timer siden av katties 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #22 Del Skrevet 7 timer siden Pedo-Paul (lærer) viste seg å faktisk være pedo. Det ble noen år i fengsel, for å si det sånn. Anonymkode: f5df0...dec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #23 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Lærer tok å kastet en elv gjennom en glassdør. Vi satt å drev å jobbet med matte oppgaver, alle viste at denne eleven altid fikk skyld for ting. Noe vi ofte hadde tatt opp,men ble ikke hørt. Plutselig kommer denne læreren inn og går rett til pulten til denne eleven. Løfter ham opp og sier du har knust ruta på bilen mi og kaster ham gjennom glassdør. Viste seg etterpå at det var fra wn som brøytet og eleven hadde ikke vært i nærheten en gang. Ca 2 mnd etter ble læreren flyttet til annen skole Anonymkode: 64ee7...026 Fascinerende at lærere som begår lovbrudd bare blir flyttet.... Anonymkode: b420b...da1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #24 Del Skrevet 7 timer siden En elev brant ned hele skolen. Klasserommene ble flyttet til midlertidige brakker. Det tok flere år å bygge ny skole. Anonymkode: ec8b0...287 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #25 Del Skrevet 6 timer siden katties skrev (19 minutter siden): En veldig sjokkerende ikke-voldelig hendelse var når en lærer foran hele klassen sjelte ut en elev med sterk ADHD, ga ut alt av karakterer han hadde i ulike fag, sa at han aldri kom til å bli til noe som helst nyttig - det varte sikkert i rundt 5 minutter. Det er vold. Psykisk vold. Veldig skadelig for offeret. 😞 Anonymkode: 53a8d...e3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #26 Del Skrevet 6 timer siden Seksuelt overgrep av lærer i 5. klasse, i gymgarderoben. Jeg var så flau for kroppen min fordi jeg var tidlig ute med hår, bryster osv, og avtalte med lærer å få lov til å dusje etter alle de andre (altså ble jeg litt senere ferdig). Læreren kom inn og tok for seg flere ganger. Fortalte det hjemme etter noen måneder, men ble bare delvis trodd. Rektor ble kontakta, og jeg vet at mine foreldre møtte rektor og lærer til samtale, og endte opp med at lærer ble trodd. Han fortsatte på skolen og forble min kontaktlærer som tidligere, men holdt seg unna meg. Han begynte derimot å kun gi gode tilbakemeldinger på alt av skolearbeid, selv det jeg ikke engang hadde gjort helt ferdig. Anonymkode: 9d4f6...0a7 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #27 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fascinerende at lærere som begår lovbrudd bare blir flyttet.... De gjør det med de katolske prestene som utfører seksuelle overgrep mot barn på katolske skoler også. Så blir det nye offer på den nye skolen. Og så blir det nye offer på den skolen etter der igjen også. Og så skolen etter der..... 😞 Tror det er vanlig praksis i mange yrker uansett hva det gjelder. De bare flytter problemet. 🙄 Anonymkode: 53a8d...e3b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 6 timer siden #28 Del Skrevet 6 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er vold. Psykisk vold. Veldig skadelig for offeret. 😞 Anonymkode: 53a8d...e3b Ja, stemmer at det er vold - mente egentlig bare ikke-fysisj. Alle syntes synd på eleven. Ja, han forstyrret hele tiden, men man gjør seg ikke fortjent til slik behandling likevel. Læreren fikk ikke fortsette i jobben, men det visste personen selv også rett etter hele dette utbruddet. Gikk ut av klasserommet og kom aldri tilbake. Var synd, for ellers var dette en veldig god lærer 😕 Vet ikke hva som gjorde at det plutselig tippet over på denne måten. Endret 6 timer siden av katties 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #29 Del Skrevet 6 timer siden Et barn av en lærer tok selvmord som 17-åring. Året etter døde en klassekamerat i en mopedulykke. En uke senere tok en i klassen under selvmord. En av lærerne mistet 3 fingre i en sag (ikke på skolen). Året etter fikk samme lærer kreftdiagnose. Anonymkode: d3c74...c21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden Herregud for en lesning. Folk, ass! Hos oss skjedde det ikke mye av kasting gjennom vinduer, setting av fyr på hverandre eller selvmord. Men det var noen 10.klassinger som ble gravide med gjevne mellomrom... Vet hvert fall om 7 stk, alle i ulike kull. Straks de nådde 10.klasse, ble de smelt på tjukka. Eller så hadde noen pult på noen en unge på andre skoler i område. Ikke så mye å gjøre på bøgda, si... Anonymkode: 5f7b8...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Seksuelt overgrep av lærer i 5. klasse, i gymgarderoben. Jeg var så flau for kroppen min fordi jeg var tidlig ute med hår, bryster osv, og avtalte med lærer å få lov til å dusje etter alle de andre (altså ble jeg litt senere ferdig). Læreren kom inn og tok for seg flere ganger. Fortalte det hjemme etter noen måneder, men ble bare delvis trodd. Rektor ble kontakta, og jeg vet at mine foreldre møtte rektor og lærer til samtale, og endte opp med at lærer ble trodd. Han fortsatte på skolen og forble min kontaktlærer som tidligere, men holdt seg unna meg. Han begynte derimot å kun gi gode tilbakemeldinger på alt av skolearbeid, selv det jeg ikke engang hadde gjort helt ferdig. Anonymkode: 9d4f6...0a7 Det du har opplevd er helt jævlig og læreren din, foreldrene dine og rektor fortjener å bli spist levende av mark. Til informasjon for resten av de som leser: Dette er statistisk sett den vanligste reaksjonen barn opplever når de forteller om overgrep. Tygg litt på den. Anonymkode: d3c74...c21 2 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #32 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Et barn av en lærer tok selvmord som 17-åring. Året etter døde en klassekamerat i en mopedulykke. En uke senere tok en i klassen under selvmord. En av lærerne mistet 3 fingre i en sag (ikke på skolen). Året etter fikk samme lærer kreftdiagnose. Anonymkode: d3c74...c21 Meg igjen. Det var naturligvis et par graviditeter i tillegg. Dette hendte selvsagt i Finnmark 🤣 Anonymkode: d3c74...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #33 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Seksuelt overgrep av lærer i 5. klasse, i gymgarderoben. Jeg var så flau for kroppen min fordi jeg var tidlig ute med hår, bryster osv, og avtalte med lærer å få lov til å dusje etter alle de andre (altså ble jeg litt senere ferdig). Læreren kom inn og tok for seg flere ganger. Fortalte det hjemme etter noen måneder, men ble bare delvis trodd. Rektor ble kontakta, og jeg vet at mine foreldre møtte rektor og lærer til samtale, og endte opp med at lærer ble trodd. Han fortsatte på skolen og forble min kontaktlærer som tidligere, men holdt seg unna meg. Han begynte derimot å kun gi gode tilbakemeldinger på alt av skolearbeid, selv det jeg ikke engang hadde gjort helt ferdig. Anonymkode: 9d4f6...0a7 For noen dritt mennesker alle sammen. Barn underrapporterer alltid. Men bra han holdt seg unna. Du tok makten din tilbake og skremte han. Men faen at han ikke råtner i fengsel. Jeg leverte inn en norsk stil om en jente som var i fare hver gang hun var alene med faren sin. Den handlet om seksuelle overgrep. Jeg trodde det ville bli et møte og at jeg ville få hjelp. Han bare ga meg en sekser og roste hvor bra den var. Og så gjorde jeg ikke noe mere med det. Han brydde seg ikke. Samme læreren pleide selv å komme inn i garderoben vår etter hver gymtime. Føler hele verden er syk. 😟 Anonymkode: 53a8d...e3b 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #34 Del Skrevet 6 timer siden Knvistikking og truing mellom to elever. Var dramatisk opplevelse på tidlig 2000-tallet. Nå er det vel hverdagskost. Anonymkode: 80065...21a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #35 Del Skrevet 6 timer siden Var ikke en skandale på skolen, men en av elevene forsvant en søndag kveld. Ble funnet drept noen dager senere. Var noen spesielle dager med daglige samlinger for oppdateringer frem til den grusomme beskjeden kom. Eleven var 14 år Anonymkode: fd54c...97f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #36 Del Skrevet 6 timer siden Vaktmesteren hadde et forhold med en elev, tror hun gikk i 7. klasse (nåtidens 8. klasse), når det ble kjent. Anonymkode: 5a1ec...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #37 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det du har opplevd er helt jævlig og læreren din, foreldrene dine og rektor fortjener å bli spist levende av mark. Til informasjon for resten av de som leser: Dette er statistisk sett den vanligste reaksjonen barn opplever når de forteller om overgrep. Tygg litt på den. Anonymkode: d3c74...c21 Psykologen min kaller det "smerten som ingen vil se". Han sier det er veldig vanlig ja. 😞 Anonymkode: 53a8d...e3b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #38 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fascinerende at lærere som begår lovbrudd bare blir flyttet.... Anonymkode: b420b...da1 Var det mange foreldre og elever og reagerte på. Vet det var en del klager videre men han jobbet nå som lærer da min bror som er 6 år yngre enn meg startet på skolen og, men jobbet da mer på kontoret en i klasserommet. Så jo bare der ene barnet her gikk så var det en mannlig lærer som flere ganger klager pga oppførsel overfor jenter og garderobe situasjon. Der bare fjernet de for at han ikke fikk være gymlærer. Så er nok desverre mye rart rundt Anonymkode: 64ee7...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #39 Del Skrevet 6 timer siden Ein ungdom vart jaga på elva, to rasismesvin sprang etter og ropte "Drep negeren". Ungdommen omkom. Svina fekk berre 1 og 3 års fengsel. Anonymkode: b4939...873 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #40 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ein ungdom vart jaga på elva, to rasismesvin sprang etter og ropte "Drep negeren". Ungdommen omkom. Svina fekk berre 1 og 3 års fengsel. Anonymkode: b4939...873 Så kan de gå fri ut og plage andre. De er sikkert en fornøyelse å bo sammen med. Tenk å være barna deres. Synes vi har lave straffer i Norge. Det er greit for ting som ikke er ren ondskap. Ondskap bør straffes. Folk slutter ikke å være ond. Anonymkode: 53a8d...e3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå