AnonymBruker Skrevet 18. januar #1 Del Skrevet 18. januar Jeg vet at (sukkerfri) brus generelt ikke er bra for oss, og at slankeopererte ikke kan drikke det til å begynne med. Men si etter feks et år, kan det da påvirke resultatet av operasjonen på noen måte? At kullsyren gjør at magen blir oppblåst, jeg vet ikke? Anonymkode: 0b5e8...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 6.55): Jeg vet at (sukkerfri) brus generelt ikke er bra for oss, og at slankeopererte ikke kan drikke det til å begynne med. Men si etter feks et år, kan det da påvirke resultatet av operasjonen på noen måte? At kullsyren gjør at magen blir oppblåst, jeg vet ikke? Anonymkode: 0b5e8...54e Operert for 12 år siden. Kan fortsatt ikke drikke ting med kullsyre. Løsningen er å røre den ut så den blir "tam"😂 Anonymkode: 53755...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Drikker såmye brus jeg orker, ikke noe problem.. Anonymkode: acd41...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Jeg tåler brus helt fint. Det jeg reagerer dårligst på er spaghetti, ris og brød. Anonymkode: a7a03...606 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Operert for 13 år siden, har ingen problemer med å drikke noe med kullsyre i nå. Det var problematisk med drikke generelt de første årene mtp mengde, og det tok jo noen år før jeg drakk brus igjen. Eneste problemet er at jeg ikke er så glad i kullsyre, men det var jeg ikke før operasjonen heller. Anonymkode: a7078...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (På 18.1.2025 den 6.55): Jeg vet at (sukkerfri) brus generelt ikke er bra for oss, og at slankeopererte ikke kan drikke det til å begynne med. Men si etter feks et år, kan det da påvirke resultatet av operasjonen på noen måte? At kullsyren gjør at magen blir oppblåst, jeg vet ikke? Anonymkode: 0b5e8...54e Magen blir mer full av all kullsyren og du får mye luftplager. Er du operert slik at du kan rape? Eller må all luft passere gjennom tarmen? Anonymkode: a3f19...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar Jeg er gastric bypass operert. Kan (dessverre) drikke like mye cola zero som før. Ingen plager. Men det er en dårlig vane jeg gjerne skulle kuttet ut, så nesten litt dumt jeg ikke fikk noen av disse plagene😅 Anonymkode: 1772c...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar Jeg kan drikke brus uten problem, men ikke rett etter jeg har spist, hvis jeg har spist meg mett. Da kan brusen tippe det over så det blir for fullt, og veldig vondt og/eller kommer opp igjen. Sleeve operert for 10 år siden. Anonymkode: 3b4ef...1be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #9 Del Skrevet 19. januar Ble sleeve-operert for 10 år siden. Har hatt problemer med å drikke noe med kullsyre i, siden. Anonymkode: 99db3...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå