AnonymBruker Skrevet 17. januar #41 Del Skrevet 17. januar Maleficenta skrev (4 minutter siden): Kan hende barna syns det er fint sånn Maleficenta skrev (3 minutter siden): Altså det er fire dager. Er bare tre dager igjen av uka da Ok 😊 Anonymkode: 9cbe2...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #42 Del Skrevet 17. januar Hmm.. Hvordan uttaler hun seg og far? Og hvordan er samarbeidet mellom dem? Anonymkode: 7c762...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #43 Del Skrevet 17. januar OM far mente jeg😂 Anonymkode: 7c762...18e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #44 Del Skrevet 17. januar Ekskona til broren min har ungene to dager i helg, annenhver helg. Tror de er hos henne en dag i ukedagene av og til. Hun er en narsississt og er ikke en god mor. Ungene har sjeldent lyst å være sammen med henne. Jeg tror hun fikk unger for fasadens skyld. Syns synd på menn som involverer seg med henne. Tar tid før disse sidene kommer fram for folk. Men vi vet hvor fæl hun er, og hvor dårlig mor hun er. Jeg går ikke inn på detaljer med hvorfor hun er fæl, fordi jeg ønsker ikke å bli gjenkjent. Jeg hadde med andre ord vært svært skeptisk, basert på egen erfaring. Det er noe som skurrer. Anonymkode: 4d0f1...6b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 17. januar #45 Del Skrevet 17. januar Litt selvopptatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 17. januar #46 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Som jeg har svart tidligere er jeg enig angående at noen treffes jevnlig utenom,og at det er noe annet - men siden det ikke er tilfellet her skjønner jeg ikke hvorfor det er relevant? Likeså med de som jobber borte, da vet jo barna at vi sees ikke fordi mor/far er bortreist på jobb. Det er ikke relevant i dette tilfellet. Hvorfor tar dere opp disse eksemplene? Her er det en forelder til stedet i samme by. Som ts ikke har sagt et ord om at besøker barna jevnlig utenom annenhver helg. Anonymkode: 9cbe2...6b6 Hvor har du det fra at dette ikke er tilfellet her? Jeg har ikke lest noe sted at det er null kontakt mellom mor og barn på dagene far har dem. Jeg tror ikke engang TS har satt seg inn i denne damen og hennes bsrn sine vaner angående kontakt. Barna vet jo også at de ikke ser/ser skjeldnere forelderen de ikke bor sammen med på gitte dager. Det er ikke relevant om de er ii en annen leilighet eller i et annet land, om de ikke har kontakt. Argumentet er relevant fordi du kom med en påstand om at barn har behov for å se begge foreldrene sine oftere enn hver annen uke, uten å argumentere om hvorfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #47 Del Skrevet 17. januar Helene1982 skrev (Akkurat nå): Hvor har du det fra at dette ikke er tilfellet her? Jeg har ikke lest noe sted at det er null kontakt mellom mor og barn på dagene far har dem. Jeg tror ikke engang TS har satt seg inn i denne damen og hennes bsrn sine vaner angående kontakt. Barna vet jo også at de ikke ser/ser skjeldnere forelderen de ikke bor sammen med på gitte dager. Det er ikke relevant om de er ii en annen leilighet eller i et annet land, om de ikke har kontakt. Argumentet er relevant fordi du kom med en påstand om at barn har behov for å se begge foreldrene sine oftere enn hver annen uke, uten å argumentere om hvorfor. Det er jo i såfall veldig relevant å vite før man kommenterer, og en vesentlig mangel i Ts sine opplysninger om situasjonen. Generelt kommenterer jeg ut ifra de opplysningene som er oppgitt, man kan da ikke begynne å dikte opp tilleggsopplysninger etter eget forgodtbefinnende? Anonymkode: 9cbe2...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #48 Del Skrevet 17. januar Trådstarter her. Skal prøve å svare på noen av spm jeg så over her. Hun snakker høflig om eksmannen. Snakker generelt lite om barna og om han. Det er eksen som har de hver jul, bursdag, 17. mai osv så hun har de bare i sine helger og noen uker ekstra på skoleferien. Anonymkode: f242b...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #49 Del Skrevet 17. januar Helene1982 skrev (3 minutter siden): Hvor har du det fra at dette ikke er tilfellet her? Jeg har ikke lest noe sted at det er null kontakt mellom mor og barn på dagene far har dem. Jeg tror ikke engang TS har satt seg inn i denne damen og hennes bsrn sine vaner angående kontakt. Barna vet jo også at de ikke ser/ser skjeldnere forelderen de ikke bor sammen med på gitte dager. Det er ikke relevant om de er ii en annen leilighet eller i et annet land, om de ikke har kontakt. Argumentet er relevant fordi du kom med en påstand om at barn har behov for å se begge foreldrene sine oftere enn hver annen uke, uten å argumentere om hvorfor. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo i såfall veldig relevant å vite før man kommenterer, og en vesentlig mangel i Ts sine opplysninger om situasjonen. Generelt kommenterer jeg ut ifra de opplysningene som er oppgitt, man kan da ikke begynne å dikte opp tilleggsopplysninger etter eget forgodtbefinnende? Anonymkode: 9cbe2...6b6 Beklager, sendte uten å svare ferdig. Selvfølgelig er det også forskjell for et barn å vite at de ser ikke far/mor fordi hen er bortreist og ikke tilgjengelig, enn at de er i nabogaten men ikke vil treffes. Her snakker jeg av erfaring. Anonymkode: 9cbe2...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #50 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trådstarter her. Skal prøve å svare på noen av spm jeg så over her. Hun snakker høflig om eksmannen. Snakker generelt lite om barna og om han. Det er eksen som har de hver jul, bursdag, 17. mai osv så hun har de bare i sine helger og noen uker ekstra på skoleferien. Anonymkode: f242b...a25 Ja, I rest my case. Anonymkode: 9cbe2...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 17. januar #51 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ekskona til broren min har ungene to dager i helg, annenhver helg. Tror de er hos henne en dag i ukedagene av og til. Hun er en narsississt og er ikke en god mor. Ungene har sjeldent lyst å være sammen med henne. Jeg tror hun fikk unger for fasadens skyld. Syns synd på menn som involverer seg med henne. Tar tid før disse sidene kommer fram for folk. Men vi vet hvor fæl hun er, og hvor dårlig mor hun er. Jeg går ikke inn på detaljer med hvorfor hun er fæl, fordi jeg ønsker ikke å bli gjenkjent. Jeg hadde med andre ord vært svært skeptisk, basert på egen erfaring. Det er noe som skurrer. Anonymkode: 4d0f1...6b0 Din erfaring fra ett eneste familiemedlem tilsier at foreldre med 30% omsorg ikke er gode omsorgspersoner og muligens har personlighetsforstyrrelser? Det er sunt å være skeptisk, men dette er mer paranoid og dømmende. Er du like skeptisk til menn med 30% omsorg? Og mener du at alle barn i en skilsmisse bør deles 50/50 mellom mor og far? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 18. januar #52 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er jo i såfall veldig relevant å vite før man kommenterer, og en vesentlig mangel i Ts sine opplysninger om situasjonen. Generelt kommenterer jeg ut ifra de opplysningene som er oppgitt, man kan da ikke begynne å dikte opp tilleggsopplysninger etter eget forgodtbefinnende? Anonymkode: 9cbe2...6b6 Vi vet ikke om mor har kontakt med barna når de bor hos far i dette tilfellet. Det er ikke å riktig si at å man dikter opp opplysninger vet å stille spørsmål om hun har det, eller nevne at det er vanlig å ha kontakt med barna også på dager der de ikke bor hos mor. Det er derimot å dikte å konkludere med at de ikke har kontakt, når vi ikke vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #53 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trådstarter her. Skal prøve å svare på noen av spm jeg så over her. Hun snakker høflig om eksmannen. Snakker generelt lite om barna og om han. Det er eksen som har de hver jul, bursdag, 17. mai osv så hun har de bare i sine helger og noen uker ekstra på skoleferien. Anonymkode: f242b...a25 Rødt flagg. 🚩🚩🚩 Hun ønsker altså ikke å tilbringe verken jul eller bursdager sammen med barna sine? Eller får ikke lov til det (En dom? Barna ønsker ikke? Barnevern?). Anonymkode: ee035...044 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #54 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Trådstarter her. Skal prøve å svare på noen av spm jeg så over her. Hun snakker høflig om eksmannen. Snakker generelt lite om barna og om han. Det er eksen som har de hver jul, bursdag, 17. mai osv så hun har de bare i sine helger og noen uker ekstra på skoleferien. Anonymkode: f242b...a25 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Vi vet ikke om mor har kontakt med barna når de bor hos far i dette tilfellet. Det er ikke å riktig si at å man dikter opp opplysninger vet å stille spørsmål om hun har det, eller nevne at det er vanlig å ha kontakt med barna også på dager der de ikke bor hos mor. Det er derimot å dikte å konkludere med at de ikke har kontakt, når vi ikke vet. Anonymkode: 9cbe2...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 18. januar #55 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anonymkode: 9cbe2...6b6 ja, vi har fortsatt ingen informasjon om hvor mye kontakt hun har med barna når de ikke bor hos henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #56 Del Skrevet 18. januar Spør henne. Du får ikke svarene du lurer på her, så det er bedre om du spør henne hva som er årsaken og hva hun selv tenker om det. Anonymkode: 99241...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #57 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): hun har de bare i sine helger og noen uker ekstra på skoleferien. Anonymkode: f242b...a25 Helene1982 skrev (1 minutt siden): ja, vi har fortsatt ingen informasjon om hvor mye kontakt hun har med barna når de ikke bor hos henne. Eller så kan du innrømme at du tok feil her…..? 😉 Det må jeg også av og til, men ikke denne gangen. Jeg er enig i at det finnes mange forskjellige omstendigheter- men dette er nok ikke en av de gangene. Og ikke for å alltid være ultrafeministen, men kvinner kan være «deadbeat»foreldre like godt som en mann 😉 Anonymkode: 9cbe2...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 18. januar #58 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eller så kan du innrømme at du tok feil her…..? 😉 Det må jeg også av og til, men ikke denne gangen. Jeg er enig i at det finnes mange forskjellige omstendigheter- men dette er nok ikke en av de gangene. Og ikke for å alltid være ultrafeministen, men kvinner kan være «deadbeat»foreldre like godt som en mann 😉 Anonymkode: 9cbe2...6b6 Det kunne jeg gjort, om jeg hadde tatt feil. hvor i dette innlegget står det at hun ikke har kontakt med barna utover når de bor hos henne? AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trådstarter her. Skal prøve å svare på noen av spm jeg så over her. Hun snakker høflig om eksmannen. Snakker generelt lite om barna og om han. Det er eksen som har de hver jul, bursdag, 17. mai osv så hun har de bare i sine helger og noen uker ekstra på skoleferien. Anonymkode: f242b...a25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #59 Del Skrevet 18. januar Helene1982 skrev (Akkurat nå): Det kunne jeg gjort, om jeg hadde tatt feil. hvor i dette innlegget står det at hun ikke har kontakt med barna utover når de bor hos henne? AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Trådstarter her. Skal prøve å svare på noen av spm jeg så over her. Hun snakker høflig om eksmannen. Snakker generelt lite om barna og om han. Det er eksen som har de hver jul, bursdag, 17. mai osv så hun har de bare i sine helger og noen uker ekstra på skoleferien. Anonymkode: f242b...a25 Hva legger du i null kontakt? f.eks. en tekstmelding er likeverdig med fysisk besøk? 😂 ja, vi får nok også være enige om å være uenige heller. Men nå begynner vakta mi om 10 min, og jeg må logge av. Ha en fin kveld videre. 😊 Anonymkode: 9cbe2...6b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #60 Del Skrevet 18. januar Maleficenta skrev (58 minutter siden): Enig. Hva med de som jobber som fisker eller på plattform som er vekke ukesvis i strekk liksom... De er også hjemme i ukevis i strekk Anonymkode: 0b39e...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå