Helene1982 Skrevet 6 timer siden #61 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva legger du i null kontakt? f.eks. en tekstmelding er likeverdig med fysisk besøk? 😂 ja, vi får nok også være enige om å være uenige heller. Men nå begynner vakta mi om 10 min, og jeg må logge av. Ha en fin kveld videre. 😊 Anonymkode: 9cbe2...6b6 Mitt poeng er at vi ikke vet, og derfor bare kan gjette hvor mye eller hvor lite kontakt denne damen har med barna sine. Og at det å konkludere om det ene eller andre er feil. Jeg mener generelt at det at en forelder har 30% omsorg for barna sine ikke er et rødt flagg, da jeg ikke tror at 50/50 passer for alle. Det er gode og dårlige foreldre av begge kjønn, men jeg tror ikke man nødvendigvis er en dårligere forelder om man har 30% i stedet for 50% om det ikke er til barnas beste, men for å hevde sine egne rettigheter og interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #62 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Trådstarter her. Skal prøve å svare på noen av spm jeg så over her. Hun snakker høflig om eksmannen. Snakker generelt lite om barna og om han. Det er eksen som har de hver jul, bursdag, 17. mai osv så hun har de bare i sine helger og noen uker ekstra på skoleferien. Anonymkode: f242b...a25 Kjøper hun gaver eller markerer hun de høytidelige dager i en seinere eller annen tidspunkt med de da? Anonymkode: 0b39e...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #63 Del Skrevet 6 timer siden Har en mann samvær med barna annenhver helg, så er han en flott far. Og kvinner har ingen problemer med å date han. Faren til mine barn har hatt de 2-4 helger i året. Og han har ingen problemer med å få seg dame, alle sammen har de barn. Men bryr seg ikke om at han omtrent ikke har kontakt med barna. Men med en gang en kvinne, bare har barna annenhver helg, så må det være noe alvorlig galt med henne. Anonymkode: 8516f...59e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #64 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en mann samvær med barna annenhver helg, så er han en flott far. Og kvinner har ingen problemer med å date han. Faren til mine barn har hatt de 2-4 helger i året. Og han har ingen problemer med å få seg dame, alle sammen har de barn. Men bryr seg ikke om at han omtrent ikke har kontakt med barna. Men med en gang en kvinne, bare har barna annenhver helg, så må det være noe alvorlig galt med henne. Anonymkode: 8516f...59e Det er fordi det er rart, ikke at ungene var valgt selv. Men hun har valgt voksen tid eller alenetid selv kontra tid med barn Hadde du selv hadde klart eller ønsket å ha dine unger i 30%? Anonymkode: 0b39e...d87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #65 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er fordi det er rart, ikke at ungene var valgt selv. Men hun har valgt voksen tid eller alenetid selv kontra tid med barn Hadde du selv hadde klart eller ønsket å ha dine unger i 30%? Anonymkode: 0b39e...d87 Hvis jeg hadde hatt en god far til barna mine, og de ønsket å bo mest med han. Så hadde jeg fint klart å ha barna 30%. Og da jeg og barnefar gikk fra hverandre, så ønsket jeg 50%. Men er det ikke rart, med alle menn, som bare vil se barna sine annenhver helg? Anonymkode: 8516f...59e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #66 Del Skrevet 5 timer siden For meg ville dette vært et rødt flagg. Også om det var mannen som hadde barna 30 prosent. Skjønner at det i mange tilfeller er et barnas ønske når de er eldre og kan velge selv, og at dette kan være veldig vanskelig for den av foreldrene som «blir valgt bort». I dette tilfellet høres det ut som hun har valgt det selv og er tilsynelatende fornøyd med ordningen. Jeg tror ikke det er det beste for barna med en 70/30 ordning fra de er små og det skurrer at hun aksepterte det . Dette kan det selvfølgelig være en god grunn til og den ville jeg ha funnet ut av om jeg deg. Hun kan jo f.eks. ha hatt psykiske utfordringer tidligere som hun ikke ønsker å fortelle om. I så fall er det mer naturlig at faren har hovedomsorg for barna . jeg har selv barn og tenker at jeg kunne ha overlatt hovedomsorgen til faren om jeg visste at jeg ikke kunne gitt dem god nok omsorg selv. Men det ville ha sittet veldig langt inne og gjort med dypt ulykkelig. Anonymkode: d4e7b...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå