AnonymBruker Skrevet 20. januar #21 Del Skrevet 20. januar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg hadde ikke giddet å bruke advokat. Så lenge du er enebarn, og moren din er frisk og gjør dette av fri vilje, finnes det vel ingen som kan bestride dette. Folk gir bort større pengesummer og eiendommer til sine barn hver dag, det er ikke noe mystisk ved det. Anonymkode: 57f5d...d9e Nei, det er kanskje ikke det. Det føles bare sånn. Pengene står i min fars navn, og selv om han og mamma har vært gift i over 50 år og hun nå styrer alt hans, og jeg VET at han hadde støttet denne bruken av penger. Vi hadde praten for mange år siden, men da var jeg såpass ung at han ikke ville gå i gang med prosessen fordi vi ikke var sikre på om jeg faktisk ville bruke stedet. Altså, jeg var sikker da også, men skjønner jo nå, som mye eldre, at han ville se an hvordan familieforholdene mine ble og om interessen holdt seg. Det er jo hans barndomshjem det er snakk om, hans hjemsted. Men samtidig skal jeg bruke hans penger, uten at han forstår det pr nå. Er nok bare en sperre der. Er enebarn, men på ingen måte bortskjemt.... Anonymkode: 19b30...8c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå