AnonymBruker Skrevet 17. januar #1 Del Skrevet 17. januar Mange uheldige ting har kommet på rekke og rad. Er helt utslitt. Blir det bedre eller verre? Anonymkode: 065fa...5fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #2 Del Skrevet 17. januar Det virker dom det verste er over, de mest intense øyeblikkene har vært og det lysner opp nok til at du føler du kommer ovenpå igjen og kan tenke klart. Hvis det som har skjedd har gjort sterkt inntrykk på deg så kan du vurdere om du vil snakke med noen om det, for å rydde opp litt. Anonymkode: 2f6b5...148 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #3 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det virker dom det verste er over, de mest intense øyeblikkene har vært og det lysner opp nok til at du føler du kommer ovenpå igjen og kan tenke klart. Hvis det som har skjedd har gjort sterkt inntrykk på deg så kan du vurdere om du vil snakke med noen om det, for å rydde opp litt. Anonymkode: 2f6b5...148 Takk Anonymkode: 065fa...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #4 Del Skrevet 17. januar Jeg er også i en livskrise. Hvordan ser fremtiden ut? Anonymkode: 00144...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #5 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er også i en livskrise. Hvordan ser fremtiden ut? Anonymkode: 00144...999 Ser at det blir brått bedre for deg, du er også til å være over den verste kneika. Enten er du allerede over det verste eller så skjer det snart, hold ut. Anonymkode: 2f6b5...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #6 Del Skrevet 17. januar Jeg lurer og på hvordan det vil se ut etter livskrise? Kan noen se noe på meg og? Anonymkode: 9aa58...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #7 Del Skrevet 17. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg lurer og på hvordan det vil se ut etter livskrise? Kan noen se noe på meg og? Anonymkode: 9aa58...1a4 Kan se på deg i morgen. Anonymkode: 2f6b5...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #8 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan se på deg i morgen. Anonymkode: 2f6b5...148 Kan du se på meg også? Hadde satt stor pris på det ❤️ Jeg er ikke en livskrise akkurat nå, men har hatt mange mange vanskelige år som har preget meg veldig. Lange perioder som har føltes som livskriser. Mye er fortsatt vedvarende vanskelig, mens det er litt bedring på noen områder. Men det er så mye jeg ønsker å gjøre og få til som ikke virker mulig. Ser du noe fremover for meg? Tusen takk, hvis du vil se❤️ Anonymkode: 88e28...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #9 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg lurer og på hvordan det vil se ut etter livskrise? Kan noen se noe på meg og? Anonymkode: 9aa58...1a4 Ser du har hatt eller til dels har en lang tøff vei å gå, men til slutt vil du komme over det og se fremover, ting blir lettere og du vil få mer ro i livet. Et valg du har tatt er rett. Anonymkode: 2f6b5...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #10 Del Skrevet 18. januar Jeg er i en vedvarende livskrise nå😔 Fikk emosjonelt panikk/breakdown for noen år siden og gjorde det slutt med typen, og nå lever jeg med konsekvensene 😭 Er det noen som kan se om jeg noen gang vil klare å tilgi meg selv på ekte, og faktisk få en tilværelse med noen form for lykke igjen? Anonymkode: b3501...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #11 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan du se på meg også? Hadde satt stor pris på det ❤️ Jeg er ikke en livskrise akkurat nå, men har hatt mange mange vanskelige år som har preget meg veldig. Lange perioder som har føltes som livskriser. Mye er fortsatt vedvarende vanskelig, mens det er litt bedring på noen områder. Men det er så mye jeg ønsker å gjøre og få til som ikke virker mulig. Ser du noe fremover for meg? Tusen takk, hvis du vil se❤️ Anonymkode: 88e28...9ce Jeg ser at du går videre etter dyp selvransakelse, det er noe i livet ditt som du innerst inne vet at ikke gir deg det du vil ha, ikke er en støtte eller til hjelp for deg, noe som bare nesten fungerer og du har holdt ved det i frykt for at det ikke er noe bedre. Det kan være måten du tenker på, eller det du tror på, noe som enten er uoppnåelig slik det er nå, eller trenger en helt annen tilnærming. Det kommer forandring, men fra innsiden. Anonymkode: 2f6b5...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #12 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er i en vedvarende livskrise nå😔 Fikk emosjonelt panikk/breakdown for noen år siden og gjorde det slutt med typen, og nå lever jeg med konsekvensene 😭 Er det noen som kan se om jeg noen gang vil klare å tilgi meg selv på ekte, og faktisk få en tilværelse med noen form for lykke igjen? Anonymkode: b3501...d76 Ja, du kommer over det veldig fort når du bestemmer deg for å gå gjennom situasjonen og er klar for det. Da vil det bli ganske klart for deg og du kan endelig gå videre. Men slik det er nå vil du hverken se eller høre noe annet enn det du føler. Du vil bearbeide dette, alt er ikke bare feil og skyld, å se situasjonen slik den virkelig var med alle parter vil hjelpe deg. Noen ganger hjelper det å sette seg ut av hele greien og se for deg at det skjer noen andre, hva ville du sagt til den personen, hadde du vært like hard som mot deg selv? Anonymkode: 2f6b5...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #13 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ser at du går videre etter dyp selvransakelse, det er noe i livet ditt som du innerst inne vet at ikke gir deg det du vil ha, ikke er en støtte eller til hjelp for deg, noe som bare nesten fungerer og du har holdt ved det i frykt for at det ikke er noe bedre. Det kan være måten du tenker på, eller det du tror på, noe som enten er uoppnåelig slik det er nå, eller trenger en helt annen tilnærming. Det kommer forandring, men fra innsiden. Anonymkode: 2f6b5...148 Tusen takk❤️ Åj, dette kan stemme på flere sider av livet mitt! Kan jeg gi en tilbakemelding, også kan du prøve å se om du får opp i hvilken del av livet dette gjelder? Anonymkode: 88e28...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #14 Del Skrevet 18. januar Min livskrise går ut på at det er en trussel mot familien min. Kan noen se om motstanderne våre kommer til å trekke seg eller slå til? (Ikke noe kriminelt i tilfelle noen lurer.) Anonymkode: c6f3e...25c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #15 Del Skrevet 19. januar Karma? Anonymkode: 26cc7...f05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #16 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2025 den 22.47): Karma? Anonymkode: 26cc7...f05 Hva skulle det være? Når du er utbrent av å være peoplepleaser hele livet og har alltid satt alle andre foran deg selv? Jeg kan ikke gå i terapi engang fordi jeg er redd for å plage terapeuten. TS Anonymkode: 065fa...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar #17 Del Skrevet 21. januar Hei Mulighet til å se for meg også? Voldsom dyp livskrise her også, økonomi/jobb/helse. Har time hos fastlege denne uken, men vet ikke hvordan jeg skal takle det hele. Har familie og såkalt alt på stell, men fikk nervesammenbrudd nå nylig. Er det noe håp for denne sjelen? Anonymkode: ae0d6...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 21. januar #18 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva skulle det være? Når du er utbrent av å være peoplepleaser hele livet og har alltid satt alle andre foran deg selv? Jeg kan ikke gå i terapi engang fordi jeg er redd for å plage terapeuten. TS Anonymkode: 065fa...5fc Tja, som det forrige årtusenets største tenker, filosof og poet, Tupac Shakur sier: After the darkest night, always comes a brighter day. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå